. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij heeft eerst achter mijn zus aangezeten, maar hij vond haar uiteindelijk veel te jong voor een relatie, dus geen ongeoorloofde dingen. Ik ben wel de volhouder, hij breekt elke dag een nieuw record, want zo lang als bij mij, is ie nog nooit bij één vrouw gebleven. Maar ja, hij heeft dit forum, dus dan heeft ie daarnaast aan mij voldoende. haha. Dus toen wij serieus werden was ik 19. Dan heeft het ook wel meer kans van slagen hoor.
Hij zat er geloof ik niet zo mee.
Robijntjah schreef:Ik kom weer ff een update geven, denk voorlopig de laatste... Robijn wordt woensdag ingeslapen....
Best for last.. gelukkig kan hij hier zijn hart ophalen tussen alle boktvrouwen.
: hahaha ja Baron op zijn knieen dat was ook de bedoeling maar omdat Baron toch iets drukker deed dan op de manege vond ie het toch een beetje eng om dit tedoen
hahah nee hoor dat gun ik hem niet
dus reageer ik later wel weer bij
. En nu is ze ziek waardoor de afspraak die ik vrijdag met haar had alweer kwam te vervallen... Echt drama school! Maar ja nog even en dan ben ik dr vanaf. Wel jammer dat het op het eind zo rot moet gaan, de vorige jaren ging het nog wel aardig... Al kon ik doordat een docent mijn cijfer vergeten was door te geven in de eeste al niet mijn propedeuse krijgen tijdens de propedeuse uitreiking. Dat was ook best jammer want ja iedereen zijn ouders zijn er dan en je krijgt dan een bloem en mag een handtekening zetten enz... Op het laatste moment kreeg ik wel te horen dat ik iets mocht ondertekenen dat ik hem wel gehaald had maar nog niet de officiele propedeuse, maar ja toen kon mijn moeder er al niet meer bij zijn.... En nu mis ik dus ook de diploma uitreiking, zal voor mij wel een handtekening komen zetten bij het clusterbureau zijn... 

en heel lief hoe hij haar ten huwelijk vroeg. dat wil ik later ook wel!
Flip vond de zee een beetje spannend 
)
met Baron
het kan niet meer er is bij ons in de buurt Rhino uit gebroken (in pijnakker) en er zijn al 2 paarden dood
kan ik eindelijk met Baron vakantie houden dan breekt er Rhino uit
. Echt heel veel sterkte en een dikke knuffel
.
.
.

tsjillert schreef:mooie foto`s weer gezien van op het strand heerlijk he
en een mooie kleine van jan ook top
.