Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jelske schreef:![]()
Hihi!
Ik herken dat, ik zit daar een beetje hetzelfde in.
Overigens heb ik ook last van die jinx: ik wilde geen merrie, dus ik heb er twee.
Ik heb momenteel behoorlijke pijn aan mijn portemonnee... Jels haar winterdeken besteld en ik ben voor het vario-systeem gegaan van Horeware. Regendeken + verschillende onderdekens. Ik heb het idee dat het wel een prettig systeem is, te meer omdat het evengoed met een afneembaar halsdeel is.
Pit moet ik nog even over nadenken. Misschien dat ik een dunne winterdeken wil regelen, maar dan wel een goedkope. Ze blijft de boel maar slopen namelijk, of het nu haar halster of haar deken betreft.
SunnyHorse schreef:Mooi plaatje Absolem!
Nu het veulen hier is afgespeend wordt er niets meer gesloopt. Beide merries hebben een hekel aan dekens, dus is stel het zo lang mogelijk uit.
Het drukte makertje staat sinds zaterdag in de opfok. Merrie de uier slinkt alweer mooi. Wel heel stilletjes zo zonder veulen. Hopelijk in april weer een geboorte van een gezonde nieuweling.
_Jelske schreef:Wat Absolem zegt![]()
Hoe hebben jullie het spenen aangepakt? Ik zit zelf nog een beetje in dubio of er een punt is waarop ik wil interveniëren of dat ik het Jels laat uitzoeken.