Zo, ben hier al een tijd niet geweest. Lees wel altijd bij, maar van reageren komt het gewoonweg niet. Als ik de tijd eens kon vinden. Ik ga weer een nieuwe poging doen vanaf nu.
Jasmijn: wat een super schattig hondje. Als ik iets meer thuis was wist ik het. Ik hoop dat hij een super baasje vindt.
Soeske: Mooie foto's zeg. Ja, schouderruimte voor Spaanse pas klinkt logisch. Ik doe nu mijn voet naar voren en was aan het bedenken wat een meer logische hulp zou kunnen zijn hiervoor. Deze is handig.
Michelle: Verschrikkelijk van je moeder, ik wens je heele rg veel sterkte.
Anouk: Jij gaat lekker volgens mij. Ik vind het erg leuk om steeds je zadelverhalen te lezen. Zet me aan het denken.
Jenay: wat een prachtvent heb jij. Mooie foto. En vooral die bles maakt hem gaaf.
Ilona: Chico zijn manen zijn prachtig. Gaaf hoor.
Hier gaat alles best fijn. Druk aan de studie maar weer en verder lekker bezig met Aliso. Een van mijn paarden Bully is verhuisd omdat er ineens iemand op ons pad kwam die een super klik had met hem en nu zijn Aliso en ik nog samen. Hij doet het boven verwachting goed, is al mee geweest demo geven inmiddels wat hij erg gaaf vond. En inmiddels lessen we met dank aan Hosante nu ook bij Pedro 'd Almeida.
Nou dat was m tot nu toe wel, ik ga nu mijn best doen bij te houden, veel t gezellig