Zilfstar Flan is ook regelmatig hengstig. Op mooie dagen heeft ze t in de winter ook weleens. Bij Flan duurt het zo'n 5 dagen dat wij t iig zien. Een tijd terug was t zelfs een x 1,5 week leek net of er geen einde aan kwam

Fijne dag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Nog even erop gezeten zonder zadel, was ook heerlijk. Lieve Sunnie
Gelukkig hebben ze daarvoor scholen uitgevonden.
Wij komen uit de buurt van Den Bosch, dus voor een echt leuke meeting moet je gewoon wat over hebben... hihi
Hopelijk verrast Vaidosa jou met een op tijd geboren en gezond veulentje! Hier heeft de welsh het ook stiekem in het donkerste van de nacht gedaan. Toen we s morgens gingen kijken stond het er al droog naast! En te laat geboren wil niet altijd op een man wijzen... Ik kan het weten!
Er stonden foto's in van Shy Boy, die ik ook exact zo heb van Sam! Ik vond het wel een beetje een typisch amerikaans boek. Nogal schreeuwerig. Alsof een 'gedomesticeerd' paard niet die eigenschappen zou kunnen bezitten. Nou is Sam wel op een kudde opgegroeid. Welliswaar een kudde 'huispaarden', maar toch! Toen ie een jaar was, was ie nog nooit in de hand geweest. Ik denk dat de verschillen tussen wilde en niet wilde paarden niet zo groot zijn, als hij omschrijft. Fijn dat Atlas vooruit gaat. Hopelijk is het snel weer een probleem van gisteren!
Mooie foto's ook. Jammer dat die met jou een beetje donker is, maar het effect is weer in stijl!spokie79 schreef:Elise....doos....je moet ook voor jezelf zorgen. Enne....koffie is geen eten.
) en besloot dat hij, mij kennende, aankomende week met mijn unithoofd en chef gaat overleggen mijn aangepaste werkzaamheden tot en met augustus (!!!!!!!). Zucht... 

ga dit natuurlijk wel een beetje via via
een stille hint hahahahaha
echt zo van: kijk schat zo moet je het doen
wat voro werk doe je eigenlijk prescies ?

fijn hoor dat alles zo goed ging 
Maar precies wat ik zocht.

. Hopenlijk is de jeuk snel weg
. Loopt ze nog steeds onregelmatig of weer goed ??
Ook mooie foto's

Ik heb weleens paardenmelk op toen mijn pa kanker had.

.
, weer een maand vertraging.... Ik had vandaag mijn begeleidster gesproken van school en die denkt dat het hem niet gaat worden in augustus. De beoordeling kan wel allemaal in augustus maar we krijgen ons diploma dan pas in september. Slaat helemaal nergens op en kost mij alleen maar schoolgeld voor niets....
. Het gaat goed op mijn nieuwe werk, ik werk nu in de middagen bij Pharos reizen van de ANWB. Ik zit op de afdeling cliëntenservice en dat houd in klachtbehandeling. Ik registreer daar de klachten en stuur ze door naar de verantwoordelijke inkoper van de reis. Die kunnen dat meenemen in de contracten met campings en hotels of bijvoorbeeld de folder aanpassen. Als dat allemaal goed gaat kan ik ze ook gaan vertalen naar het engels en doorsturen naar de campings en hotels zodat ze zelfs ook iets kunnen gaan doen daarmee. En uiteindelijk ga ik waarschijnlijk ook de klachtbehandeling zelf doen (en dat allemaal in twee maanden want het is een vakantiebaantje
). Ik werk daarnaast ook gewoon nog bij de bloemenveiling, daar heb ik een vast contract en kan ik ook na de zomer blijven werken. En dat is toch wel zo handig. Wel druk maar ook goed voor de financieën
.
. Heb er nu al zin in! Het is 12 juli in Amersfoort. Ben benieuwd hoe het is, lijkt me echt heel leuk!