sanne: tja studie hoort erbij he. ik denk nu ook vaak van had ik maar een vak geleerd.... loes: paar mooie plaatjes. hihi, blonde manen naast zwarte manen. nathalia: die is veranderd zeg. maar het blijft een prachtbeest. tja dat zadelzoeken zal niet meevallen. ik heb hetzelfde probleem. op desperado past uiteindelijk alleen maar een standaard espaniola. helaas de pro uitvoering ook niet. en idd ze zijn prijzig. ik heb vanmiddag een nieuwe espaniola in het zwart besteld. je zou z'n rug kunnen laten opmeten door een msfc-er. wellicht dat betunero een langere rug heeft dan desperado en dat mijn zadel dan iets voor je is? pb me gerust als je meer info wilt. lindy: en nog steeds niks? overigens kunnen voorweeën al enkele weken vantevoren beginnen (hihi de deskundige spreekt, ahum), mijn vrouw had dat bij onze eerste ook.
verder bijreageren doe ik nu niet, kan niet verder scrollen en zoek t ook ff niet. longontsteking is volgens mij weer zo goed als over, vrijdag op controle. m'n nieuwe zadel heeft helaas een lange levertijd: 12 weken. naja dan doen we t maar tijdelijk zonder zadel he. gister nog naar een bijna nieuwe 2-p trailer wezen kijken, de dealer hier in de buurt krijgt een 20 tal hotra's van een maand of 2 oud aangeleverd welke in een of ander project of show hebben dienst gedaan. scheelt weer een hele kwak in de prijs. morgen ff de kleuren bekijken en dan beslissen ja of nee.
oja, die chauffeur van de gebutste tankwagen had toch een hersenschudding en wat gekneusde ribben. Krant had er vandaag nog een interview aan gewijd, die gast had zelf ook in de gaten dat ie aan de dood ontsnapt was.
Cyrina: Ik vind het wel leuke foto's geworden hoor! Die foto van je zus&jij staan naast de paarden vind je moeder vast leuk uitvergroot Anita: Zwaar, maar niet overbelast precies wat hij aankan Lindy: jaah idd! Is ook wel handig idd Spannend hoor een verrassing, lijkt mij ook het leukst! Hoop dat je bevalling en de rest van de zwangerschap voorspoedig verloopt Iloon: Jaa snapte je t n beetje Was echt een mooie PRE Wanneer zie je vriend dan?? Hahaha, ja idd waar de paarden al wel niet goed voor zijn Waaat gaaaaaafdie foto's wist helemaal niet dat Heidi foto's had gemaakt!! Gaaf zeg Sanne: Nee tis echt werken inderdaad Maar goed je moet er wat voor overhebben. Fijn dat het met Vaidosa zo goed gaat Saida: hij kwam dageijks hier ook al buiten Maar nu kan hij éxtra buitenlopen De paarden gaan namelijk een ochtend of middag naar buiten dus als hij bijvoorbeeld 'sochtends is geweest kan hij 's middags ook nog alleen dan gewoon op het stul voor zijn stal. Dus de hele dag buiten ipv de halve Ja dat slechte weer is wel balen! Zoe_Iris: Ja het trainen gaat lekker! Tis voornamelijk basis bevestigen en ruimer en goed op de achterhand maken. Lekker dat je op de goede weg bent! Ben jaloers op je, helemaal niks doen! Nou zaterdag ik waarsch het grootste gedeelte vd dag ook LovesGitana: Dankje! Ja woon nu in Belgie samen met Furia dus Werk sinds een maandje op een dressuurstal. Voel me al wel beter, dankje! Maar als ik weer terug ben in Alkmaar laat ik het weten! Waar staat je paard eigenlijk? Laatste foto is lief hoor evdpanne: Snap nou alleen nou niet echt of je Atlas nog verzorgt of niet, dacht dat je ruzie had met de eigenaren? Nathalia: zadelmarkt staat daar bekend om he Enige goedkoops en goeds wat ik je kan aanraden zijn wintecs zadels. Liggen ook goed op de barokkies, weinig onderhoud en niet duur. Vond hem als 3jarige ook helemaaal niet verkeerd hoor!! Frank: Hoop voor je dat het echt over is! sterkte!
Vanmiddag 2 keer les gehad, eerst op een wat ervarener paard om de contra was wel weer echt goed te voelen, paard was alleen wel heel zwaar in de hand, dat was zijn probleem zegmaar. Maar voor de rest wel een fijn paard. Furia merkte ik dat hij het wat moeilijk had, maar wel heel goed afgesloten met een goede galop-draf overgang, vervolgens uitdraven als stofzuiger en in diezelfde houding naar stap gegaan die hij actief overnam met zijn achterhand. Dus dat was wel fijn
Tsja,het was natuurlijk een oude man....maar toch zijn we allemaal heel erg verdrietig,mijn opa is vannacht overleden.De wijkzuster heeft hem vanmorgen gevonden.Hij had zijn pyama jasje al aan,maar zijn broek is niet meer gelukt...hij lag voorover half op zijn bed.Waarschijnlijk een hartstilstand,hij heeft er waarschijnlijk zelf niks van gemerkt. Hij was oud,maar verschrikkelijk jong van geest,dol op zijn klein en achterkleinkinderen,echt 100% up to date van alles en iedereen,en hij was blind maar woonde nog gewoon op zichzelf,bijna nooit ziek,en altijd súper blij als je er op visite kwam.Bovendien hing hij bijna iedere dag aan de telefoon voor even een praatje... Iedereen zou er voor tekenen,92 jaar en zo plots er uit stappen.... maar wij gaan hem echt vréselijk missen,de achterkleinkinderen zijn ook allemaal zó verdrietig Vanmiddag dus de uitvaart ed geregeld samen met mijn zus en moeder,en toen namen ze hem mee,zijn huisje uit waar hij al jáááren niet meer uit was geweest...
Dag lieve opa,ik ben blij dat je mijn opa was en tevens een schat van een "plaatsvervangende" opa voor mijn kinderen....geef mijn vader een dikke kus van me als je hem tegenkomt....
Naat; Knap paard heb je hoor Tis echt een plaaaatje!! Foto toen ie 3 jaar was is ook erg gaaf! Alleen het vreemde vind ik dat ie daar al met strand en trens word gereden..
Iris; Haha, jaa, ik heb me eiges . Ben helemaal happy!! En jij hebt lekker geluierd lees ik
Frank; pff, ook lang wachten , maarja, voor een goed zadel heb je veel over he . Gelukkig ben je weer een beetje genezen!
Madelief; Leuk hoor al dat voelen en leren.. Zou ik ook wel willen! Maarja, straks ook met Chico lessen, dus dan groei ik ook eindelijk weer is in kennis . En jaa, heidi was mee met dr super camera !! Ben echt heeeeeeel blij met de foto's!!
Gab; Jeetje..... schrikken zeg... . Heel veel sterkte ermee!!! Tis altijd heel naar om iemand te verliezen waar je van houd.. Ik moet wel zeggen, hij is toch mooi gegaan zonder lijdensweg!
Gab, sterkte! Iloon,met strand en trens? :p Maar idd, dat idee had ik ook al.. En bij goede stallen in Spanje rijden ze ze echt nog niet in op 3 jarige leeftijd en ook niet met stang en trens.. Nouja.. ik weet niet.. Robijn, Gefeliciteerd! Frank,fijn dat het beter gaat met je! Vandaag ff met de baas ritje groningen gedaan, vanavond nog gewerkt en morgen ff met de meiden op stap in Leeuwarden, wel ff zin in:)
Soeske; feestbeest . Haha, leuk hoor stappen met vriendinnen. Ik was afgelopen zaterdag geweest, maar was geen succes. (viel echt zwaar tegen in die tent...)
Jolijn; Gefeliciteerd met je B-day! . (Die frontriem is gaaaf! Maar idd wat te klein )
jolijn: gefeliciteerd! Jij was toch jarig, niet robijn:P en die krijgt (mooi) kadoo!
Madelief: Na zn keuring nog niet, er moet eigenlijk iets meer geadverteerd worden. En als scooby en shaggy verkocht worden komt er een merrie! Je leert wel ontzettend veel bij op je werk, of niet! Kun je niet een keer mee naar een concours, om op losrij terrein te rijden..misschien hebben hun nog tips om fuur daar ook goed te krijgen!
cyrina: Leuke foto's!! Heb je er al 1 uit kunnen kiezen?
anita: het voordeel is dat jij nu niet in het hoogseizoen hoeft, en hun wel
michelle: Hij is leuk geworden! (tatoo)
iris: Mijn moeder durft wel te aaien maar niet te rijden... Losrijden is natuurlijk je basis..dus super toch dat die zo lekker gaat!
ilona: Die foto is super!! Zou em ook zeker laten uitvergroten!
esther: Ik heb medelijden, bestuursrecht Verschrikkelijk! *ik heb publiekrecht gehad, en moest dus staats en bestuursrecht doen* Goed teken dat atlas zich zo had uitgeleefd!
nathalie: Leuke foto's! Zal nog wat worden als je langs de spiegels moet rijden. Encanto heeft het ook heel erg, maar die vindt het meer interessant en leuk. Maar als ik dan aan het rijden was en langs een spiegel kwam stiekem toch even kijken. Wat is er mis met 2e hands? marktplaats en bokt even afstruinen!
loes: ik vind de foto's nog wel leuk geworden! Inderdaad niet echt veel herfst, maar misschien als de zon schijnt en er nog meer blaadjes op de grond liggen!
gabriella: heel veel sterkte, ook voor je familie.
Ik heb me gister nog enigzins in kunnen houden! Ik heb zoieos geen dekje gekocht..al moest ik erg veel moeite doen, want die nieuwe babyblauw met zivlere scapa was erg mooi! (en duur) Maar ik was wel zo slim geweest om 3 hymalaya stenen te kopen, waarmee ik nog een kwartier mee terug naar het station moest zeulen... En ik heb Petrie laarzen gekocht!!!!!!!! ik wil al heel lang leren laarzen, en nu was het uitverkoop en ik heb van de vakantie ontzettend veel overuren gemaakt dus ik dacht nou ga ik ervoor ook...dus dan maar meteen goed...Komende dagen veel dragen want dan kan ik ze misschien al wel aan met mn debuut (volgende week zondag) Door de treinen, laarzen passen liep het ietsje uit dus was ik later thuis dan gedacht...shannon alleen even snel gekroeld en haar en Encanto een liksteen gegeven..Ben benieuwd hoe ver encanto inmiddels is...(die begint te likken en stopt alleen om te slapen en eten..hij heeft geen tekort, want als ik een andere liksteen geef moet hij er niks van hebben..hij is dol op de hymalya!)
Nog even 2 dagen doorbikkelen voor school en dan zijn alle opdrachten af voor dit blok!! Dan heb ik niet helemaal vakantie, maar wel even een rustigere week (*zat sinds begin van school in een ritme, deed zowat elke week hetzelfde, volgende week niet meer!!*)
Frank, sterkte. Ik heb bijna 15 weken op mijn Hulsebos moeten wachten, maar het was het waard. Geloof me, als je zo je zadel hebt ben je zielsgelukkig, en kom je niet meer van je knol zijn rug af.
Wat een babypret hier allemaal!
Mies_Apollo, succes. Een van de redenen dat ik geen Petries meer wil is het inlopen, hopeloos! Ik heb nu Ariat laarzen en die hoeven niet ingelopen te worden en zitten als slofjes. Maar suces, als je ze eenmaal hebt ingelopen zitten ze erg fijn hoor
Robijn, mooie frontriem! Is het nou dubbel of enkele rij?
Gab, echt heel erg veel sterkte. Probeer mooie dingen te herinneren en je zult zien dat met de tijd er een glimlach in plaats van dikke tranen verschijnt als je aan hem denkt.
Voor het inlopen ben in gewaarschuwd, een vriendin van me heeft ze ook..bij haar ging het redelijk snel... ahja vanavond zo'n 5 of 5,5 uur werken (bediening) dan moeten ze toch wel een beetje ingelopen zijn..
Ja, broek over mn laarzen hoor!!! IK zie dr anders al weer vanalles overheen vliegen! *ook even kijken of de mannen zo lief willen zijn om niet op mn tenen te gaan staan* Ik vind fietsen met rubber laarzen al vervelend..maar vrees dat ik er toch aan moet gaan geloven
Ja laatste zware lootjes Ik slaap nu helammal slecht snachts door pijn in me benen (geen rust) ik val pas tegen de ochtend in slaap als Marcel eruit moet dan slaap ik maar 2 uurtjes en dan voel ik me benen weer zeuren
Ja nog 7 weken dan is het zover
Poehoe kind kan trappelen zeg af en toe beuk ie zo uit me buik met het vuisje of voetje