Jasmijn -> Sjee wat sneu voor Mikey.....
Ik zou ook echt niemand weten waar hij terecht kan jammer genoeg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar ik denk nog heel veel aan hem, en heb het er ook nog steeds moeilijk mee.
.
.
Gebruiksaanwijzing: men neme het halster en touw mee, en iets lekkers in je zak. Je loopt op je gemak de wei in. Je fluit het welbekende deuntje voor paard en eigenaar... paard kijkt op alsof ie een bak biks om heeft horen vallen en loopt direct naar je toe. Halster om, 2 vriendjes met touw weg wuiven dat ze niks bij mij te zoeken hebben, touw aan halster doen en de wei uit lopen.
Moet zeggen dat 4 weken lang 24/7 weidegang wel HET ideale recept is om de wintervacht te doen verdwijnen. Jippe glimt als een zonnetje.
Veel overgangen gemaakt, ook tempowissels in de draf. Hij liep erg vlot, vrolijk (oortjes naar voren) schuimde met dit nieuwe (dubbelgebroken) bit erg weinig dus dat is zeker een verbetering. Kauwde er wel steeds lekker op. Liep ontspannen en met de achterhand er veel beter onder dan weken terug. Ook stalgenoot (die ook wedstrijden rijdt etc) zag een duidelijk verschil en vond hem beter lopen en er beter uitzien
Nu moet ik zeggen dat ie wel heel netjes aan de teugel (bijna in de krul) ging lopen dus misschien deed hij zelfs extra zijn best omdat hij het wel door had, maar onder het zadel gewoon superbraaf is??? Afijn heli bleef zo'n 3 minuten hangen
en ging toen weer weg. Ik ben zoooo trots op mijn jochie!!!
Weer lekker de wei op gezet (hij was inmiddels helemaal droog) Ik heb echt heel lekker gewerkt met hem en heb echt weer zin om te rijden. Dat was een beetje weg door het zadel gedoe en als je zo lang niet gereden hebt is het voor mij echt wel weer even erin komen en weer durven eigenlijk. Maar na dit gedoe met die heli weet ik dat ik een superpaard onder mijn kont heb en dat geeft me weer een stuk vertrouwen terug. Ook doet ie verder niet gek, loopt beter en ja... dan zal ik nu toch echt door moeten gaan pakken en weer meer gerichter gaan rijden (dus ook figuren gaan rijden en niet alleen maar de bak rond lopen en alle gangen af gaan) Ik weet dat de figuren nu nog niet goed gaan en zelfs verre van optimaal (uitwijken, naar binnen vallen, afsnijden) dus ik heb nog een lange weg te gaan. Maar heb nu een goed zadel, een beter bit en een paard wat lekkerder loopt. Zonder te oefenen komen we nergens! 

. Weer hetzelfde met hondje.. zo sneu!! Maar ik kan hem ook niet helpen
.
. Super knap dat hij zo braaf bleef zeg!!
. Hij doet zn spaanse stap al mooi! Die laatste is om in te lijsten..
hihi! Maar maakt jullie niet minder leuk hoor
.
. Weet niet hoe ik bij een merrie kom... Verdriet is natuurlijk ook niet zomaar weg, zal wel schelen nu je shaddy hebt!
. Esther en Shaggy @ strand lijkt me wel wat hihi 
. Onwijs knap paard. Ook ff je hyves bekeken, wat een kleurtje heeft ie!Barroco schreef:Mies_Apollo schreef:Het moet wel mooi weer worden, jasmijn, madelief ilona sanne en ik hebben weer een weekendje en meestal is het dan heet!!!![]()
evdpanne schreef:Donderdag voorspellen ze al 24/25 graden, dus dat is al errug lekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry hoor jongens, ik vertoon ernstig huiswerk-ontlopend gedrag, dus kom hier even nutteloos doen
Jaa, die spaanse stap doet ie super.. VInd ie zichzelf ook super stoer hoor haha
.
.
. Het scheelt idd wel maar aan de andere kant is het ook wel moeilijker. Met Shaddy kan ik dingen gaan doen die ik met Moppie niet kon ( bijv wedstrijden gaan rijden). Maar aan de andere kant was Moppie weer veel rustiger ( Shaddy is aardig pittig).
De Anatomica staat om de wrongen ook bekend hè? Als je op jouw lijf 'gesneden' zijn storen ze meestal niet. Dan kan het heel prettig zijn! Maar ook dat is per mens wisselend.
En idd, mijn opleider heeft ook al zo'n lijstje.
Daarom heeft Idéfix een streepje voor voor zover dat kan natuurlijk.
Als ik een PRE koop, moet Sam namelijk wieberen.

(Dat is een retour zadelmaker-ons huis) komt er nog iemand van jullie langs?
Anders kon ik er morgen mee lessen op de club. Ik twijfel hard hoor, ben bijna in staat om het toch te doen. Met wat geluk moet hij hier toch zijn van het weekend voor het zadel van Sabrina en heb ik een dag of 4 om de Silhouette one-flap op Sam te testen. Zou toch wat zijn als ik er op 6 juni de eerste prijs mee win, dan houd ik hem!
Ik was vergeten te vragen of ik hem mee mocht nemen, anders had ik hem vandaag al op Sam zijn rug gelegd gehad. Het is een heel bijzonder zadel, met een heel apart blad. Mensen die er één hebben zijn laaiend enthousiast. Het schijnt ook nog eens zalig te zitten. Ben zooo benieuwd!
is jouw uitstekende voet het commando voor de spaanse pas? Het ziet er zo grappig uit dat jullie beide je been strekken namelijk. 
dat wil je idd niet op je paard hebben.

en ik zou die laatste ook uitvergroten