[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:07

Frank -> Ik lees net dat Amerigo is overleden, is het niet wat voor Dessie om z'n rol over te nemen? ;)

Jasmijn -> Sjee wat sneu voor Mikey.....
Ik zou ook echt niemand weten waar hij terecht kan jammer genoeg.

evdpanne

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:45

Jasmijn: Ik zou zo snel ook niemand weten... Hopelijk vinden ze een goed thuis voor hem! Of vinden ze een asiel waar mensen weten wat ze doen en de juiste baasjes voor Mikey vinden!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:59

Jasmijn, neem even contact op met Cloris. Zij is beheerder op het hondenforum en daar is ook een herplaatsdeel. Misschien kan zij iets voor Mickey betekenen.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 15:03

@ Branka, heb ik al een tijd geleden gedaan, hij heeft daar ook al gestaan.
Maar toch bedankt!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:16

jasmijn, ik ga ook ff rondvragen..

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:17

Heey

Ilona: Moppie was een hij ;). Maar ik denk nog heel veel aan hem, en heb het er ook nog steeds moeilijk mee.
Wat zijn Chico's manen lang geworden zeg :D.

Frank: Ik heb het er een beetje stom neergezet maar normaal gesproken krijgt Shaddy haar zin ook niet hoor maar nu met het veulen lukte het echt niet. Jolanda kwam met geen mogelijkheid bij Shaddy's voeten in de buurt. Ze werd echt gevaarlijk dus zijn we er maar mee gestopt. En onze hoefsmid is echt super, ze is heel rustig maar wel consequent. Ze is ook heel vriendelijk. Shaddy is normaal gesproken ook makkelijk bij de hoefsmid.
Moppie was altijd wat moeilijker maar bij haar was hij redelijk braaf.

Jasmijn: Helaas weet ik niemand, wel echt een prachtige hond zeg :(:).

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:59

saida: ja ik las het ook. maar des wil niet wit worden..... haha goeie smoes he? ik ben benieuwd of het komende winter gaat lukken met hem, hij is sinds afgelopen winter wat meer aan het puberen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:13

Nou ik ben vandaag weer met Jippe begonnen. Eerst het vreselijke: hoe krijg ik mijn paard de wei uit verhaal.... NOT! :Y) Gebruiksaanwijzing: men neme het halster en touw mee, en iets lekkers in je zak. Je loopt op je gemak de wei in. Je fluit het welbekende deuntje voor paard en eigenaar... paard kijkt op alsof ie een bak biks om heeft horen vallen en loopt direct naar je toe. Halster om, 2 vriendjes met touw weg wuiven dat ze niks bij mij te zoeken hebben, touw aan halster doen en de wei uit lopen.

Dan varkentje poetsen tot hij er weer als een paard uit ziet... :+ Moet zeggen dat 4 weken lang 24/7 weidegang wel HET ideale recept is om de wintervacht te doen verdwijnen. Jippe glimt als een zonnetje.

Dan dekje erop... en toen begon ie toch weer iets te stressen. Maar bij het opleggen van het zadel was het al een stuk minder. Aansingelen gaat heerlijk met die elastische singel! Ik had meer moeite met het omdoen van mijn stoere zwart lederen pees en kogelbescherming. Dat gaat met riempjes en duurde hem wat lang. Ging dus zijn been optillen en ja... dan duurt het dus nog langer. Kreeg zelfs nog een lading mest te zien omdat hij er toch wel wat stresserig van werd. Maar ik heb doorgezet en na een flinke stemcorrectie kon ik rustig alles afmaken.

Aansingelen... hoofdstel in, longeerlijn eraan en naar de bak. Lekker gewerkt! Ja Jippe had er zin in ondanks het zweterige weer. Wilde na 5 minuten linksom, op de rechterhand direct galoperen. Dus heb ik hem 2 keer helemaal terug tot stap gezet op een kleine cirkel om mij heen. Toen gaf hij het op en ging keurig in mooi laag tempo draven :Y) Veel overgangen gemaakt, ook tempowissels in de draf. Hij liep erg vlot, vrolijk (oortjes naar voren) schuimde met dit nieuwe (dubbelgebroken) bit erg weinig dus dat is zeker een verbetering. Kauwde er wel steeds lekker op. Liep ontspannen en met de achterhand er veel beter onder dan weken terug. Ook stalgenoot (die ook wedstrijden rijdt etc) zag een duidelijk verschil en vond hem beter lopen en er beter uitzien :D

Na zo'n 30 minuten was Jippe op de borst en bij de singel flink nat. Dus in de paddock beetje uitstappen. En toen... tsja met dat weer en een rustig paard kan het niet anders dan lekker uitstappen te paarde toch? Dus even de stal in toen hij wat op adem was, bescherming eraf, beugels en teugels eraan, cap op, kruk mee en een snoepje en weer naar de paddock. Ik heb Jippe 2 keer opnieuw op halt moeten zetten en toen bleef ie keurig staan dat ik op kon stappen. Wachte netjes op zijn snoepje en toen lekker stappen...

Ik heb geprobeerd op puur mijn zit Jippe te laten wenden, gewoon korte rondjes maken, afwenden etc. Probeerde echt niet aan mijn teugels te komen (had deze helemaal lang) en het lukte vrij goed. Toen ook nog even gedraafd beide kanten op, gewoon om er weer even in te komen en te voelen of mijn beugels op goede lengte zaten (twijfel nu nog...). Beetje lange teugel, wel contact en Jippe liep super ontspannen. Beetje erg in de krul af en toe, maar dan al snel er weer uit en toch zijn nek lekker lang en laag. Geen galop, paard was moe genoeg.

En toen... ja toen.... hoorde ik in de verte het niet te vergissen geluid doef doef doef... er kwam een heli aan. Nou prima, dat ie lekker ver weg boven de weg blijft vliegen... Euh nee dus. Hij kwam dichterbij en vloog boven de volgende boerderij. Jippe gaf geen krimp dus als het daarbij blijft. Prima toch. Jippe heeft het niet op trekkers dus zo'n groot lawaaiding boven zijn harses leek mij niet noodzakelijk. Maar euhm wat was dat? Het doef doef doef geluid kwam dichterbij. Keek toch maar eens achterom want het klinkt wel erg dichtbij. We konden elkaar niet meer verstaan (er reed nog iemand en een ander stalgenoot was aan het longeren) en ik zag dat het een politieheli was... die dus BOVEN ONZE STAL GING HANGEN!!!! Zo laag dat ik de piloot kon onderscheiden en de letters kon lezen... Ik dacht echt dat ie van plan was bij ons te landen. En Jippe.... die liep superbraaf door alsof hij dat hele ding niet hoorde of zag. <3 <3 <3 <3 :Y) Nu moet ik zeggen dat ie wel heel netjes aan de teugel (bijna in de krul) ging lopen dus misschien deed hij zelfs extra zijn best omdat hij het wel door had, maar onder het zadel gewoon superbraaf is??? Afijn heli bleef zo'n 3 minuten hangen :Z :? en ging toen weer weg. Ik ben zoooo trots op mijn jochie!!!

Verder uitgestapt, alles afgedaan en laten rollen. Iets lekkers gegeven en spullen opgeruimd. En dan loop je naar buiten en dan staat hij al over het lint naar je te kijken en hinnikt ie <3 Weer lekker de wei op gezet (hij was inmiddels helemaal droog) Ik heb echt heel lekker gewerkt met hem en heb echt weer zin om te rijden. Dat was een beetje weg door het zadel gedoe en als je zo lang niet gereden hebt is het voor mij echt wel weer even erin komen en weer durven eigenlijk. Maar na dit gedoe met die heli weet ik dat ik een superpaard onder mijn kont heb en dat geeft me weer een stuk vertrouwen terug. Ook doet ie verder niet gek, loopt beter en ja... dan zal ik nu toch echt door moeten gaan pakken en weer meer gerichter gaan rijden (dus ook figuren gaan rijden en niet alleen maar de bak rond lopen en alle gangen af gaan) Ik weet dat de figuren nu nog niet goed gaan en zelfs verre van optimaal (uitwijken, naar binnen vallen, afsnijden) dus ik heb nog een lange weg te gaan. Maar heb nu een goed zadel, een beter bit en een paard wat lekkerder loopt. Zonder te oefenen komen we nergens!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:26

fotos van vandaag, ritje van 2u gemaakt, even naar t strand bij hindeloopen. helaas op het stukje waar ik was zaten rotsblokken, vrij stijl naar beneden. stukje verder was het wel vrij, maar doen we ander keertje..
Fotos :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dees is zoo mooi
Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:19

Jasmijn - ik weet helaas ook niemand voor de hond zou zonde zijn als die het asiel in moet.

Wanda - heerlijk penney dus maar wat een super braaf paard lekker zo doorgaan en dan komt het helemaal goed :D

Suus - wat een heerlijke foto's ziet er super uit

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:24

Jasmijn, aah dat meen je niet ;( . Weer hetzelfde met hondje.. zo sneu!! Maar ik kan hem ook niet helpen |( .

Zilfstar, zo he!! Er komt best een geluid van een heli af := . Super knap dat hij zo braaf bleef zeg!!

Suus, oohh gave foto's weer! En echte spaanse hoor, die Goya :D . Hij doet zn spaanse stap al mooi! Die laatste is om in te lijsten..

Frank hihihi, jaa, van jou en Des, wint Des het :+ hihi! Maar maakt jullie niet minder leuk hoor :P .

Angela, oeps :o . Weet niet hoe ik bij een merrie kom... Verdriet is natuurlijk ook niet zomaar weg, zal wel schelen nu je shaddy hebt!

Esther, wanneer krijgen we weer Shaggy foto's :P . Esther en Shaggy @ strand lijkt me wel wat hihi :P

Jessix, het was me ff ontgaan dat je een foto had geplaatst.. maar hij is GAAF <3 . Onwijs knap paard. Ook ff je hyves bekeken, wat een kleurtje heeft ie!

Denise, tsja, aan de groei kan je weinig doen helaas... ik vlecht ze wel heel veel om ze mooi te houden..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:33

Barroco schreef:
Mies_Apollo schreef:
Het moet wel mooi weer worden, jasmijn, madelief ilona sanne en ik hebben weer een weekendje en meestal is het dan heet!!!

:j :j :j
evdpanne schreef:
Donderdag voorspellen ze al 24/25 graden, dus dat is al errug lekker :D.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

sorry hoor jongens, ik vertoon ernstig huiswerk-ontlopend gedrag, dus kom hier even nutteloos doen :=

Oh, das wel waar, wij hebben altijd vet warm weer, tenminste zo rond de zomer....

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:38

Dankje Iloon :D Jaa, die spaanse stap doet ie super.. VInd ie zichzelf ook super stoer hoor haha

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 19:24

Suoer mooie foto's Suuz!!! Ben jaloers!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:03

Soeske: Wauw, wat een super gave foto's zeg :D.

Wanda: Wat heerlijk om te lezen dat Jippe het zo goed doet :D.

Ilona: Haha, geeft niet hoor, door de naam denken veel mensen dat Moppie een merrie is ;). Het scheelt idd wel maar aan de andere kant is het ook wel moeilijker. Met Shaddy kan ik dingen gaan doen die ik met Moppie niet kon ( bijv wedstrijden gaan rijden). Maar aan de andere kant was Moppie weer veel rustiger ( Shaddy is aardig pittig).

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:26

Leuke foto's Suus!
Idd is die onderste errug mooi geworden!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:37

:o
Dank jullie :)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:45

suus: wow wat een mooie plaatjes, het plezier straalt er bij beiden vanaf

wanda: lekker relaxed bezig geweest. wat kwam die woutenkopter nou doen bij jullie stal? hier zijn het bijna altijd apaches die het luchtruim terroriseren

net nog ff gereden met sabrina's zadel op des. ik had het wat meer naar achter gelegd en daardoor lag het wat vlakker/beter. alleen niet stevig, het was nogal wiebelen dus toch te ver naar achter. maar goed we hebben het nu goed kunnen uitproberen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:35

kom even snel binnen vallen, zo naar bedje...

suus wat een supergave foto's!!

frank nog even aan 't zadeltesten geweest... 8-)

zag mooie lange manenfoto's van Chico voorbij komen...

hond die een plekje zoekt...

jippe lekker gewerkt!

jenay, stoer dat 'ie zich vast op de keuring even mag laten zien, is gelijk een mooie oefening!
ik vind zijn kleur met bles ook apart en erg gaaf!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:41

Jus: Ik vind juist de zadels idd de kussens verder uit elkaar liggen, maar minder hoog hoor. Die heel oude stubbens zijn wel platter idd. Ik vind de Engelse zadels beter nu ik er meer van gezien heb dan de Duitse. Die zijn idd hoger.
En zoveel mensen, zoveel wensen, zo veel zadels... Er zijn echt ontzettend veel soorten, merken en maten! KN heb ik ook al een paar gezien. Zelf ook erg lekker mee rondgehobbeld een tijd geleden, maar ook de KN is niet een zadel wat op alle paarden past. Mijn stubben zou volgens mij wel passen op jouw WPN'ertje.. 8-) De Anatomica staat om de wrongen ook bekend hè? Als je op jouw lijf 'gesneden' zijn storen ze meestal niet. Dan kan het heel prettig zijn! Maar ook dat is per mens wisselend.

Jenay: Mooie Lusitano joh! Komt dat nog veel voor met zo'n blesje? Het is de eerste volgens mij die ik zie. En idd een grote!

Mies Proficiat.

Evaline: Zekers! Een land vol! Sam bleek ook veel breder dan ik dacht. Hij oogt smal, maar zijn rug is net zo breed als die van Des. De Espagnola van Des ligt heel redelijk op Sam! En over Prince zullen we het maar niet hebben haha. Dat zadel wat nu op Des ligt is van... Prince...
En tja, mijn opleider hanteert één merk, hè? Dat wordt in Engeland op maat gemaakt voor de klant. Als een klant dat merk niet wil en er ligt geen goed passende 2ehands in zijn auto of op zijn 'lijstje' (heeft hij natuurlijk ook), even goede vrienden, dan gaat de klant naar een ander.

Alicia: Ja, vandaag had ik een zadel met FlexQuality vulling voor mijn neus. Een heel interessant exemplaar! Ik heb al een aantal zadels van binnen ook gezien inmiddels en durf wel te zeggen dat ik inmiddels een klein beetje meer weet, dan de gemiddelde ruiter en dan weet ik nog niks! Kun je nagaan. Het is een heel moeilijk vak. Reparatie gaat me ook al goed af, maar het mag nog een beetje vlugger. Ik ben nog te voorzichtig. Maar een bestaand zadel opnieuw in elkaar zetten is niet moeilijk. Met 2 naalden naaien mag nog iets netter, maar het is al netter dan wat ik voor een 10-tje in de schappen heb zien liggen bij een grotere ruitersportzaak.
En Des liet net zien hoe Dable dat bedoeld had haha! Frank stond er nog naast en we hebben hem stomverbaasd aan staan kijken haha! :P
Mooi verhaal joh! Hihi, zie het helemaal voor me!

Jus: Dabbs/Jaguar heb ik nog niet langs zien komen. Ik realiseer me dan weer dat er in Engeland 2 goede boomfabrieken zijn en die leveren hun bomen aan alle makers in Engeland. Kan bijna niet missen dat ze dan qua ligging vergelijkbaar zijn met wat ik inmiddels ken. Sinds ik heb leren kijken zou dat mijn voorkeur genieten t.o. de Duitse zadels. Heb jij zo'n zadel?? Want tja, dan kun je wel raden wat ik wil vragen. ;) En idd, mijn opleider heeft ook al zo'n lijstje.

Angela: Veulentje! Even kijken...

Jasmijn: Volgens mij schreef ze al duidelijk dat het een éénmalige actie was. Dan ken je het beest niet en ach, pennymeisjes proberen altijd beter te rijden dan de eigenaar. Ze hebben de ballen verstand van paardrijden en dan denken ze bij dat krulletje algauw dat het wat lijkt en gaan ze het spammen. Ik kan me er echt niet druk over maken.

Wanda: Mooi topic joh!

Esther: Da's helemaal fraai! Hopelijk was het geen diploma voor een sociaal of communicatief beroep... :+

Jus: De klassiekere manier van Jerez is dat een pre of juist niet? Wat versta je daar onder?
ik denk dat dat overal is dat je mensen ziet rijden waar je met kromme tenen naar kijkt. Het meest wrange op wedstrijden vind ik dan ook nog dat het op 'hoog' niveau ook nog voorkomt. Dan zou je verwachten dat ze er wel uitgeschift worden toch? Maar dat gebeurt dus schijnbaar niet.

Ellis: Gekke Fifi! Mss last van beestjes, waar ze op reageerde?

Ilona: Wouw, die Chico! Wat een haar! Bij Prince van ons is het ook al zo gegroeid.

Martine: Op Google Earth was dat wat wazig, vandaar dat ik even twijfelde. Bijzonder zo'n Romeinse verbinding! Vast al een bijzonder toeristische attractie? Ben jij met paard al eens bij Wenda geweest? Enge kronkelwegjes zouden mij met trailer niet zo aanspreken... Idéfix is echt mijn oogappeltje. Ik heb nog een foto van haar dat ze op mijn hand ligt als pasgeboren pup. Ik heb haar op de wereld zien komen, ze was als pup al zo ontzettend aandoenlijk. Echt een schatje. Rakker heb ik zelf gefokt, dus ook geboren zien worden, maar ja, dat was als pup al een sloopbedrijfje. Dat is niet overgegaan en soms sloopt ze dingen, waarvan ik niet blij wordt. :+ Daarom heeft Idéfix een streepje voor voor zover dat kan natuurlijk.
Als ik het goed heb gelezen kun je niet genoeg mieren hebben. Zouden bij mij welkom zijn als ze kakkerlakken afvoeren. :+

Jeray: Je bent niet de enige hoor. Ik begrijp je eisenpakket wel. als je er helemaal voor naar Portugal gaat, moet ie gewoon 100% zijn wat jij wil hè? Knap dat je aan de eisen hebt vastgehouden. Met zoveel paarden om je heen, kan het soms moeilijk zijn om nee te zeggen alleen om kleur. Om die reden heb ik trouwens ook nog geen PRE. Die PRE moet ook aan een paar eisen voldoen, inmiddels de belangrijkste: Niet wit! Frank heeft een PRE schimmel. Een heel leuke en enorme lieverd, maar ja, als ík er één voor mezelf wil gaan kopen, wil ik geen witte. Dat is al zo vanaf mijn 13e, dus het heeft niks met Des te maken hoor. Voorlopig wil ik Sam gewoon ook gewoon niet kwijt. :D Als ik een PRE koop, moet Sam namelijk wieberen.

Wanda: Dat uit de wei-haal-studie-project wil ik graag bij mijn Sam. Bij hem moet ik eerst de andere 2 uit de wei halen en dan doet hij ook mee. Hij ging altijd mee, maar er is iets in de wei gebeurd, waar hij intens van is geschrokken en sindsdien is ie moeilijker te vangen. Na die akkefietje kreeg Sam natuurlijk ook wel een cursus, 'waarom moet ik doen wat het vrouwtje wil'... :+
Super dat ie zo meewerkte!!! En dat met zo'n heli in de buurt. Stoer paard! Geen idee wat Sam zou doen dan.

Soeske: Heel mooie foto's!! Die foto van jouw been zo ver van je paard en dat been van Goya zo naar voren is echt Wouw! En die galopsfoto vind ik duidelijker dan 20 pb-tjes. ;)

en jaaaaaah, ik mag het demo-zadel als ik wil morgen komen halen. Alleen wil Frank niet hebben dat ik voor een zadel 128 km rijdt met een auto die 1 op 10 rijdt. :+ (Dat is een retour zadelmaker-ons huis) komt er nog iemand van jullie langs? :P Anders kon ik er morgen mee lessen op de club. Ik twijfel hard hoor, ben bijna in staat om het toch te doen. Met wat geluk moet hij hier toch zijn van het weekend voor het zadel van Sabrina en heb ik een dag of 4 om de Silhouette one-flap op Sam te testen. Zou toch wat zijn als ik er op 6 juni de eerste prijs mee win, dan houd ik hem! :D Ik was vergeten te vragen of ik hem mee mocht nemen, anders had ik hem vandaag al op Sam zijn rug gelegd gehad. Het is een heel bijzonder zadel, met een heel apart blad. Mensen die er één hebben zijn laaiend enthousiast. Het schijnt ook nog eens zalig te zitten. Ben zooo benieuwd!
Vandaag ook een zadel leeggehaald en wat ik altijd leer, dat je nooit andere dingen in de vulling kunt vinden dan wol of een ander spulletje. Nou vandaag hadden we een primeur: een spijkertje van een dikke cm lang rechtop in één van de kussens! Dat wil je toch niet op je paard hebben? Hoe het er in had kunnen komen? Waarschijnlijk heeft de zadelmaker die dat zadel heeft gevuld, gewerkt met een onopgeruimde werkbank en heeft het er nog gelegen, toen het zadel gevuld werd. Zo en nu krijgen de vingertjes rust en ga ik lekker slapen.
Sam heeft alleen een cursus: Mensen zijn niet eng gehad. Ik heb hem niet gereden. Morgen toch weer les.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:30

Ah jasmijn, wat een ongelofelijk schattig hondje! Ik had hem graag genomen, maar mijn hond kan helaas niet met andere honden!
Die blijft, door vechten.

Ilona, ik ben echt jaloers op de manen van chico!

Zo Zondag onze verjaardagen gevierd, Samantha is echt super erg verwend! Helemaal blij met nog meer speelgoed. Weet niet waar ik het allemaal moet laten. Ze is alweer 3 geworden.

Gister ziek thuis gebleven van werk, zit ook niet echt mee in mijn familie zeg. Was gewoon niet zo lekker, me ma belde me op. Ik kom je halen en dan kan je lekker hier rustig liggen hoef je niet heel de dag achter die kleine aan te rennen. Rond uurtje of half 7 ging ze naar de schuur om het licht uit te doen. Komt terug het huis binnen en zegt, jeetje lijkt wel alsof ik een spiertje onder me borst heb verrekt. Gaat zitten en 2 min later word ze helemaal niet goed.
Mijn vader heeft het natuurlijk aan zijn hart en heeft van de dokter een hartmeter/bloeddrukmeter mee gekregen zodat die het zelf in de gaten kan houden. Wij dat ding om gedaan bij me moeder kon die der pols niet meer vinden. Dus ik had 112 gebeld, binnen 5 min waren ze er. Mams meegenomen en ligt nu nog op de hartbewaking. Ze heeft nog steeds last, straks gaat mijn papa naar het ziekenhuis en krijgt hij te horen wat ze gaan doen enz..
Ben zo benieuwd!

Frankiej, las net je reactie pas op hyves. Leuke foto is dat van der he! Ik ga hem laten uitvergoten! :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:10

Oei, Michelle, dat klink niet fijn! Sterkte hoor!

Anouk: Zooooo. Dat wil je toch neit op je paard hebben liggen zeg! Een spijker. Drukte hij al door de kussens heen of dat niet?

Frankiej: ja, geen idee. Bij ons achter lootp wel de N-weg naar Utrecht toe, maar daar hingenz e toch echt te ver voor weg. Ze kwamen meer vanaf het dorp aanvliegen. Nu weet ik wel dat er onlangs vlakbij stal een fietsster aangerand is. Dus miss heeft dat ermee te maken gehad. Ze waren duidelijk aan het observeren, want ze vlogen langzaam, bleven eerst bij die andere boerderij wat hangen en kwamen toen onze kant op dus. Toen hij bij ons "gekeken" heeft ging is niet eens echt weg, maar bleven we hem (op grote afstand) horen en 1 keer kwam ie ook weer wat dichterbij. Het leek ons alsof ze iets zochten ofzo.

Soeske: mooie foto's. Maar stomme vraag misschien... :o is jouw uitstekende voet het commando voor de spaanse pas? Het ziet er zo grappig uit dat jullie beide je been strekken namelijk.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:24

Zilfstar, geen stomme vraag hoor ;)
Ik doe mijn been inderdaad opzij om ruimte te geven aan die schouder zodat hij zijn been vrij omhoog kan doen. Ziet er inderdaad wel komischi uit ;)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:33

Soeske: OK dat verklaart het dan idd.

Hier trouwens ook even onder de aandacht brenegn:

Ervaring gevraagd met Pallavi

Andere tips voor instructie die bij mij zouden kunnen passen zijn ook welkom

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:35

Ilona – en hoelang laat je die vlecht zitten?
Ik ben namelijk bang dat als ik de vlechten laat zitten heike ze dan eruit schuurt

Frank – je hebt het iig geprobeerd met het zadel op meerder manieren en nu weet je zeker dat het niet echt super ligt

Anouk – veel plezier vandaag met je les, en een spijker in een zadel :n dat wil je idd niet op je paard hebben.
Aan de ene kant begrijpelijk van frank dat die niet wil dat je zo’n stuk gaat rijden maar aan de andere kant als je hem echt graag wilt proberen wrm niet.
Ik moet nog even reageren op je pb doe ik straks als ik tijd heb gelijk even sorry vergeten :o

Michelle – jee dat is schrikken van je moeder heel veel sterkte en hou ons op de hoogte hou jezelf ook een beetje rustig want dadelijk wordt jij ook nog zieker
Beterschap
En die kleine 3 alweer wat gaat dat toch hard , en ze is ook weer lekker verwend heerlijk hoor :D

Suus – het ziet er idd wel grappig uit op de foto maar je tactiek snap ik goed :j en ik zou die laatste ook uitvergroten <3

Wanda – stomme vraag misschien maar wat is pallavi

Gisteren lekker wezen skieleren moet echt meer aan mijn conditie doen en wil er nog zo graag +/- 7 kilo af hebben dus moet even doorzetten nog
vanavond maar weer of ik ga hardlopen even kijken waar ik zin in heb