Dat is met recht tonnetje rond!

Karina -> En merk je al wat verbetering in het hoesten van Rico?
Dat is het mooie van op elkaar goed kennen en op elkaar ingespeeld zijn, dan merk je het meteen wanneer er iets niet klopt of anders is.
Beda -> Ik ben eens wat meer gaan letten op dat struikelen en mij valt het op dat ze dat vrijwel alleen in stap heeft, en dan vooral in een wat rustiger tempo met een lang teugeltje en op een zachte ondergrond.
In draf heeft ze het een stuk minder en op een harde ondergrond vrijwel helemaal niet.
Ze moet gewoon meer d'r voeten optillen!

Rintske heeft het al een paar keer eerder gehad en dat kwam dan echt vanuit haar r.achterbeen die ze ging ontlasten en daardoor linksvoor teveel ging belasten.
Alleen heb ik haar nu niet eerst achter slechter zien lopen.
Toch denk ik aan een kleine spierblessure, want gisteren na een poosje stapoefeningen ging ze al beter lopen.
Vandaag heb ik haar rust gegeven, had ook een hele drukke dag, en als ze gewoon in het land loopt zie je niks.
Morgenavond maar weer even kijken hoe ze loopt.
Hopelijk is ze het weekend weer goed, want zondag heb ik de clinic bij Jenny!
Sanne -> Zo te horen is Iggie heerlijk zijn grenzen aan het verkennen!

Laura -> Gelukkig dat Hincapie niets van de val heeft overgehouden!
En wauw zeg! Wat wordt het mooi die nieuwe manege!
Eline -> Hahaha! Nee hoor, Rintske heeft geen oogkleppen!

Wanda -> Fijn om de uitslag te weten! Dat geeft een hoop rust!
Jippe is gewoon een echte vent gebleven in z'n koppie.

Madelief -> Nee die operatie is aan haar achterbeen gedaan in het spronggewricht.
Hier heeft ze ook totaal geen last meer van.
Vorig jaar is ze vlak voor de verkoop nog op de foto geweest met beide spronggewrichten omdat de fokster er zeker van wilde zijn dat het goed zat.
Mijn eigen VA heeft de foto's nagekeken en het zag er goed uit zei ze, ik hoefde me geen zorgen te maken.
17 juli ga ik op vakantie, dus kan er helaas niet bij zijn.....
Vanmiddag samen met de vriend van Marieke geoefend met het achteruitrijden en inparkeren van de trailer.
Hij is vrachtwagenchauffeur en bood aan om te helpen.
Ik moest eerst in een rechte lijn achteruit rijden, jeutje dat vind ik best moeilijk!

Na verschillende pogingen ging het steeds beter, maar ik zal hier nog wel meer in moeten oefenen.
Daarna naar een parkeerplaats gereden en de trailer ingeparkeerd. Dat was zo gepiept!
Toen wilde ik het nog een keer doen maar dan vlak naast een auto, ook dat ging prima.
Dus op naar huis en de trailer daar tussen de anderen inparkeren, en dat ging ook goed!
Whahaha! Ik ben een natuurtalent!