[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrina

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:10

Jeetje die bovenste foto is stoer zeg!!!

Marielle: Paard aan huis is echt super!! Ik zou nooit meer anders willen!

Zoe-iris; Bonito is ook gewoon een heel leuk paard!

Sanne; wat fijn dat je met haar mag lessen!

Ilona, je wilt niet weten hoe Bonito er uit zag toen we hem terug kregen van de eerste mensen die hem hadden gekocht, leek wel een draver. Mager, lang en dof haar en zijn hals was zelfs hol aan de bovenkant...we zijn ook super trots dat hij weer in zo'n goede doen is. En gelukkig heeft mijn zus hem toen kunnen kopen (dankzij die mensen die hem gekocht hadden, ze gunden het Bonito en Renate, ze hadden het ook niet expres gedaan, maar Bonito was gewoon heel ongelukkig geworden).
Cantaor gaat ook super!! Hij is lekker vrolijk en wordt steeds zelfverzekerder.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:17

Iloon, wat een leuke foto's. Die waar hij alleen op staat, is ook erg mooi.

Lindy, wat balen dat je zoveel zwangerschapsongemakken hebt. Maar waarom zou het kindje zo klein blijven. Nu snap ik wel waarom jij zo'n mooie kleine buik hebt Knipoog. Maar 4,5 pond klink dan wel beter. Moet het dan nog in de couveuse, of kijken ze gewoon hoe het kindje het doet?

Zoe-iris, je moet toch ergens beginnen. Je komt steeds wat verder hoor. Lachen

Met Sun ging het gisteren goed. Hij was de dag ervoor stout geweest met rijden bij de eigenaresse, dus ik heb grondwerk met hem gedaan. Dan kon zij hem nog even een keer aanpakken, voordat hij er weer helemaal een potje van gaat maken. Hij reageerde erg goed. Ook overgangen stap-galop geoefend en galop-stap. Hij doet het echt heen goed, ben trots op hem. Hoop vanavond weer even te kunnen rijden.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:56

zo hehe eindelijk die foto's op de pc gezet en nu Spammen Tong uitsteken hier dus de foto's van de keer dat ik Betunero in de kleine binnenbak had losgegooid ,wat dus niet voor herhaling vatbaar was vanwege de spiegels.

Hier nog op stal met z'n nieuwe deken op (laat hij gelukkig heel)
Afbeelding

Hij is heeeel voedsel gericht dus als tie nog maar denkt dat je eten hebt, dan heb je z'n aandacht Tong uitsteken
Afbeelding

In de kleine binnenbak, eerst even longeren (had hij de speigels nog glad niet door)
Afbeelding

Daarna plekje zoeken om te rollen natuurlijk
Afbeelding

Zijn "WAT MOET JE !?!" Pose Tong uitsteken
Afbeelding

Er kwam een paard voorbij gelopen, is altijd interesant om even te zien natuurlijk.
Afbeelding

En toen merkte hij de spiegels op, hij snapte er echt niks van en moest hem er oo kgelijk uit halen, want hij probeerde z'n eigen er echt gewoon doorheen te douwen.
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:10

Ilona: Zolang ze je maar vertrouwen kom je al een heel eind!
En super dat het zo lekker gaat op je werk! Het klinkt alsof je je er al wel thuis voelt Haha! En dan ook nog om 15.00 vrij! Geniet daar nog maar even van Knipoog
Die foto van jou en Chico is echt prachtig!!!

Iris: Ben je nog naar de lange teugeldag geweest? Ik wilde ook heen gaan, maar helaas moest ik werken en kon ik echt geen vrij krijgen.. Met mijn kleintje gaat het volgens mij wel goed, 1 november gaat hij voor het eerst met de kudde op de wei als het goed is, dus dan mag hij zich gaan bewijzen in het groepsleven Nagelbijten / Gniffelen
Mijn studie roept de laatste tijd ook wel heel vaak.. balen! maarja, wat mot dat mot..

Lindy: Het hangt natuurlijk ook wel van het veulen af, hoe sterk deze is, maar ik zie toch het liefste dat ze minstens 6 maanden bij de moeders staan en 7, 8 maanden is helemaal ideaal.

Nathalia: Je paard is echt stoer en ik vind zijn appeltjes echt heel leuk Haha!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:11

dankje wel Zasread Haha!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:17

De fokkers die ik allemaal ken die halen het er met 4 maanden van af..
Het veulen is mega sterk en eerder dik dan dun Tong uitsteken Het dronk al bijna niet meer bij de moeder at al zelfstandig en dronk ook al zelfstandig.. Het hangt er natuurlijk ook van af hoe de merrie er onder is.. Die van mij werd echt graatje mager.. en alleen door het veulen.. Dus het is ook op advies van de DA die adviseerde 4 maanden misschien nog eerder hing van het veulen af en we hebben het uitgesteld tot 5 maanden maar nu kon het echt niet meer

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:22

Naatje

Mooi paardje Haha!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:31

thank you thank you Haha! Bloos

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:43

hahaha niet naast je schoenen gaan lopen he Tong uitsteken

LovesGitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:09

Lindy: Nee opzich niet, maar als ik iedereen zo hoor over lange afstandsrelaties, dan moet ik me af en toe toch even goed bedenken als ik me zielig voel dat ik mn vriendje niet kan zien, dat er veel mensen zijn die hun vriend veel langer niet zien dan een paar dagen.
Wat leuk dat je kindje 4,5 pond is, dat is een fijn gewicht! Nu maar hopen dat hij/zij er snel uit wil, want het is niet prettig om zoveel pijn te hebben. Dat merk LIEF is trouwens echt helemaal geweldig inderdaad. Ik ben nog lang niet toe aan kinderen, maar telkens als ik iets zie van dat merk, wil ik het eigenlijk gewoon kopen om te bewaren voor later, erg toch? Zo leuk is het!
Ik ga je site zeker bijhouden! Er staan echt prachtige foto’s op van jou en je man, echt om heel groot uit te vergroten en in te lijsten. Ik ben ook echt helemaal verliefd op jullie babykamer, echt ontzettend leuk zeg!
Saida: ja ik vind het ook zo geweldig om te zien, ik smelt ook gewoon helemaal als mn kleine zusje met haar aan het tutten is, ze blijft zo heerlijk lief, terwijl het bij mij echt wel een draakje kan zijn inderdaad! Ik vind het ook echt fijn dat ze zo lief is tegen kinderen, want zo krijgt mn zusje ook al veel vertrouwen met paarden, en kan ik haar er gewoon opzetten om uit te stappen zonder dat ik er continu bij hoef te blijven. Dat is dus wel erg handig.
Je zal wel erg geschrokken zijn van Rintske, gelukkig geen wondjes of verdikkingen, bij dat soort senario’s zie ik altijd van alles breken en misgaan, dus ik snap helemaal hoe je geschrokken moet zijn!
Robijntjah: echt schandalig die prijs voor enten! Ik snap ook niet waarom het zo duur is, ik zou denken een groter lijf dus een grotere enting dus een hogere prijs! Maar blijkbaar klopt dat dus niet. Ben wel benieuwd nu wat dan wel het verschil is.
peetisgreat: jeetje wat een staart! Prachtig zeg, jeetje. Wel erg zonde dat er een stuk uit zijn manen is zeg. Het rijden ziet er trouwens erg goed uit, lekker ontspannen!
Madelief: gelukkig heb je je dat gerealiseerd, met de juiste begeleiding komen jullie daar vast wel, Jullie zijn een top combi zo te zien.
Wat grappig dat je zo dicht in de buurt woonde! Woon je nu erg ver weg dan? Nouja als je toevallig nog een keer in de buurt ben dan hoor ik het wel Knipoog
Hoop trouwens dat je je al iets beter voelt.
Cyrina: Wat een plaatjes zeg! Ik vind die foto ‘Saampjes’ wel erg leuk hoor, vind dat geen van jullie er raar op staat en de paarden staan er ook nog leuk op! Maar mannen, die moet je nooit een camera in handen geven.
Zoë_Iris: helaas zijn mijn herfstfoto’s totaal niet gelukt, er zit er maar 1 bij die ik echt leuk vind, en dat is nog niet eens echt een herfstfoto. Gitana was ontzettend druk en liep de hele tijd te springen en alles, dus het meeste was onscherp, zal zo de foto even laten zien die wel gelukt is.
Prinslover: wat een prachtige foto is dat zeg, die is absoluut de moeite waard om uit te vergroten! Maar die van Chico los is ook geweldig!
xxxNaatjuhxx: wat een plaatje zeg, en wat staat hij daar stoer te wezen in de bak zeg, echt een lekker ding! Die appeltjes doen hem echt, met die donkere manen erbij!

Gister echt heerlijk gereden met giet. Heb alleen aandacht besteed aan de basis, want daar kliert ze de laatste tijd nogal mee. dus voorwaards was vooroorwaards, ho was ho etc. Na heel even ruzie deed ze het super, en zelfs de galop ging soepel (normaal valt ze helemaal uit elkaar). Dus nu maar hopen dat mn wedstrijd een beetje goed gaat!
De herfstfoto's zijn helaas niet echt gelukt, aangezien ze erg druk was en geen moment wilde stil staan. daarnaast was mijn zusje niet echt snel met de camera, dus er is maar 1 foto echt goed gelukt.
Nog 2 dagen en dan lekker even een weekje vakantie! lekker realexen en niets doen, nouja wel huiswerk en leren nog een beetje maar voornamelijk savonds naar mn vriendje als die klaar is met werken, overdag naar gitana en met vriendinnen afspreken, hmm echt zin in.

ohja en hier zijn een paar foto's van gister:
Afbeelding
^de enige foto die de herfst laat ziet, jammer dat mijn been in de weg zit Boos!
Afbeelding
^mooi meisje, maar slechte kwaliteit foto
Afbeelding
^schattig maar kwaliteit slecht
Afbeelding
^de foto die helemaal is gelukt waar ik heel blij mee ben! Is toch echte liefde(L)?

Kus Loes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:09

Loes: Jouw paardje lijkt wel een beetje op die van mij Nagelbijten / Gniffelen
Zeker zo met bruin hoofdstel, heb k ook Nagelbijten / Gniffelen

Nathalia: Woow, hij is echt zooo knap Bloos!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:44

xxxnaatjuhxxx: Wat is Betunero stoer zeg! Die appeltjes zijn echt leuk, en die donkere manen vindt ik ook echt heel mooi! Leuke deken ook, kleurtje past goed bij m Haha!.
LovesGitana: Ook leuke foto's!

Ik ben net weer bij Atlas geweest. Hij was vandaag erg druk toen ik hem uit het land haalde... Ik deed zijn deken af en hij was zelfs wit van het zweet, heeft waarschijnlijk lopen rennen in het land. Echt warm was het ook weer niet Tong uitsteken. Toen nog even aan de hand gestapt, hij schrok echt van alles wat er maar om hem heen gebeurde... Hij was ook erg drammerig. Maar ja dan zat hij toch wel weer goed in zijn vel, want dat is Atlas Tong uitsteken.

LovesGitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:46

Robijntjah: haha jouwes vind ik wel knapper hoor! maar ze hebben zeker wel iets van elkaar weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:47

Hahahaha de mijne is gewoon de knapste Lovers

Nee hoor Knipoog Maar wel grappig, zijn toch totaal andere kruisingen!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:47

lindy: ik probeer niet naast me schoenen te lopen, maar hij is echt zo'n knapperd ! Haha! ben echt smoorverliefd op hem Haha!

LovesGitana: jij ook bedankt, die van jouw is ook een mooierd Haha!

robijntjah: en jij ook bedankt hahaha Haha!

Had hem net in de poetsplaats gezet en me zusje was klaar met Dinkster te rijden, had ze hem als test er naast gezet (want dat ging voorheen ook niet echt zoals gepland zeg maar) en nu stond Dinkster ernaast en het enige wat hij dee was geluid maken en niet meer z'n eigen proberen los te breken. dus gaat echt veel beter nu Haha! Heb ook vandaag me zadel binnen gekregen alleen helaas past die niet Boos! hij zit er helemaa los op en wiebelt aan alle kanten, heel jammer Boos! had die bij zadelmarkt besteld, weet iemand mischien nog een plek voor zadels die niet duur zijn en op barokke paarden passen ? want heb wel heel veel mooie spaanse zadels gezien, maar kan die helaas neit betalen op het moment Boos! dus als iemand wat weet hoor ik het heeeeeeeeel graag !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:49

Ik zou niet echt aan een zadelmarkt zadel gaan als ik jouw was Bloos
Die kwaliteit is echt slecht! Moet je maar eens op zoeken hier op bokt, staat ook ergens een topic waar die helemaal uit elkaar wordt gehaald!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:56

ok dan, ja dat wist ik niet, nu meot ik wel een andere zoeken, maar ze zijn zo verdomd duur !!! :'( Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:00

Kijk anders eens rond naar een 2hands merkzadel!

Wat voor prijsklasse zoek je in?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:10

xxxNaatjuhxx schreef:
zo hehe eindelijk die foto's op de pc gezet en nu Spammen Tong uitsteken hier dus de foto's van de keer dat ik Betunero in de kleine binnenbak had losgegooid ,wat dus niet voor herhaling vatbaar was vanwege de spiegels.

Hier nog op stal met z'n nieuwe deken op (laat hij gelukkig heel)
Afbeelding

Hij is heeeel voedsel gericht dus als tie nog maar denkt dat je eten hebt, dan heb je z'n aandacht Tong uitsteken
Afbeelding

In de kleine binnenbak, eerst even longeren (had hij de speigels nog glad niet door)
Afbeelding

Daarna plekje zoeken om te rollen natuurlijk
Afbeelding

Zijn "WAT MOET JE !?!" Pose Tong uitsteken
Afbeelding

Er kwam een paard voorbij gelopen, is altijd interesant om even te zien natuurlijk.
Afbeelding

En toen merkte hij de spiegels op, hij snapte er echt niks van en moest hem er oo kgelijk uit halen, want hij probeerde z'n eigen er echt gewoon doorheen te douwen.
Afbeelding

sorry maar moet dit even kwijt

wat heb je toch een schoonheid helemaal geweldig

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:13

he loes ook hele mooie foto`s van je paardje in de herfstkleuren
en vraagje zijn die genomen in het amsterdamse bos???????

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:22

Hier een foto van Betunero toen hij nog maar 3 jaartjes jong was. kreeg die laats van zijn vorige eigenaar uit spanje over msn toegestuurd. Wat een wereld van verschil als je hem nu ziet Haha!

http://i16.photobucket.com/albums/b25/x ... UNERO4.jpg

even een link geplaats want de foto is te groot en zit op de verkeerde computer dus kan hem neit kleiner maken.

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:28

Ilona: haha ik wist niet eens dat je nu je eigen ventje had! Super!

Evdpanne: Ai lastig… Ik hoop met je mee, dattie weer wat beter op gewicht komt…
Ook lekker aan het nerden, ik moet eigenlijk weer verder maar I call it a day, lekker tv kijken zo!

Xxnaatjuhxx: knap paard heb je!
(Ik zou ook niet voor een zadelmarkt zadel gaan, tenzij je zelf heel veel verstand van zadels hebt en er de goede tussenuit kunt pikken!)
Persoonlijk zou ik liever voor een goed, maar misschien iets duurder dan gehoopt zadel gaan, dan goedkoop en nét niet passend. Maar dat is makkelijk praten, zonder eigen paard en vaste kosten Knipoog.

Sanne: nee helaas niet. Toch weer allemaal stomme dingen er tussendoor. Slecht eigenlijk, ik ben zo iemand die dan denkt OOHH leuk! En dan vergeten op te schrijven, hééél handig!

LovesGitana: hahaha dat ken ik, vol goede moed met je camera op stap, om vervolgens verslagen terug te komen met een boel net niet foto’s Knipoog
Die laatste is hartstikke leuk geworden!

Vandaag heb echt lekker heeeeelemaal niets gedaan, beetje voor school (natuurlijk te weinig, maar hé ik heb m'n best gedaan) paardje gereden en nu lékker voor de tv hangen!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:38

LovesGitana schreef:
Lindy: Nee opzich niet, maar als ik iedereen zo hoor over lange afstandsrelaties, dan moet ik me af en toe toch even goed bedenken als ik me zielig voel dat ik mn vriendje niet kan zien, dat er veel mensen zijn die hun vriend veel langer niet zien dan een paar dagen.
Wat leuk dat je kindje 4,5 pond is, dat is een fijn gewicht! Nu maar hopen dat hij/zij er snel uit wil, want het is niet prettig om zoveel pijn te hebben. Dat merk LIEF is trouwens echt helemaal geweldig inderdaad. Ik ben nog lang niet toe aan kinderen, maar telkens als ik iets zie van dat merk, wil ik het eigenlijk gewoon kopen om te bewaren voor later, erg toch? Zo leuk is het!
Ik ga je site zeker bijhouden! Er staan echt prachtige foto’s op van jou en je man, echt om heel groot uit te vergroten en in te lijsten. Ik ben ook echt helemaal verliefd op jullie babykamer, echt ontzettend leuk zeg!

Heyy thanks..
Ja wij zijn heeeel blij met die 4,5 pond andere denken misschien wat weinig maar het zou eerst niet zwaarder worden dan 3 a 4 pond ziekenhuis in en uit.. dus wij zijn hier heel blij mee Tong uitsteken
En inderdaad LIEF kan ik zelf ook nauwelijkslaten hangen maar we weten nog niet wat het word dus toch maar even wachten Tong uitsteken
Ennneh de koeien kamer ( babykamer) mijn mannetje zijn schuld haha die ik gek op koeien..
Als je eens een keer leuke foto's wild van je knollie , helaas mag ik nu niets meer wil namelijk nog graag bos foto's want volgens mij zit jij vlak bij het amsterdamse bos Haha! maar dan geef je maar een gil.. http://www.linfotografie.nl an kom ik graag een shoot maken van je paard.. maar durf nu niet meer lange stukken in de auto te rijden Boos!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:39

Naatjuhhwas ook maar een grapje hoor Tong uitsteken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:53

xxxNaatjuhxx schreef:
Hier een foto van Betunero toen hij nog maar 3 jaartjes jong was. kreeg die laats van zijn vorige eigenaar uit spanje over msn toegestuurd. Wat een wereld van verschil als je hem nu ziet Haha!

http://i16.photobucket.com/albums/b25/x ... UNERO4.jpg

even een link geplaats want de foto is te groot en zit op de verkeerde computer dus kan hem neit kleiner maken.

dat meen je niet dat dit hetzelfde paard is