Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xxxNaatjuhxx schreef:zo hehe eindelijk die foto's op de pc gezet en nu Spammenhier dus de foto's van de keer dat ik Betunero in de kleine binnenbak had losgegooid ,wat dus niet voor herhaling vatbaar was vanwege de spiegels.
Hier nog op stal met z'n nieuwe deken op (laat hij gelukkig heel)
Hij is heeeel voedsel gericht dus als tie nog maar denkt dat je eten hebt, dan heb je z'n aandacht
In de kleine binnenbak, eerst even longeren (had hij de speigels nog glad niet door)
Daarna plekje zoeken om te rollen natuurlijk
Zijn "WAT MOET JE !?!" Pose
Er kwam een paard voorbij gelopen, is altijd interesant om even te zien natuurlijk.
En toen merkte hij de spiegels op, hij snapte er echt niks van en moest hem er oo kgelijk uit halen, want hij probeerde z'n eigen er echt gewoon doorheen te douwen.
LovesGitana schreef:Lindy: Nee opzich niet, maar als ik iedereen zo hoor over lange afstandsrelaties, dan moet ik me af en toe toch even goed bedenken als ik me zielig voel dat ik mn vriendje niet kan zien, dat er veel mensen zijn die hun vriend veel langer niet zien dan een paar dagen.
Wat leuk dat je kindje 4,5 pond is, dat is een fijn gewicht! Nu maar hopen dat hij/zij er snel uit wil, want het is niet prettig om zoveel pijn te hebben. Dat merk LIEF is trouwens echt helemaal geweldig inderdaad. Ik ben nog lang niet toe aan kinderen, maar telkens als ik iets zie van dat merk, wil ik het eigenlijk gewoon kopen om te bewaren voor later, erg toch? Zo leuk is het!
Ik ga je site zeker bijhouden! Er staan echt prachtige foto’s op van jou en je man, echt om heel groot uit te vergroten en in te lijsten. Ik ben ook echt helemaal verliefd op jullie babykamer, echt ontzettend leuk zeg!
xxxNaatjuhxx schreef:Hier een foto van Betunero toen hij nog maar 3 jaartjes jong was. kreeg die laats van zijn vorige eigenaar uit spanje over msn toegestuurd. Wat een wereld van verschil als je hem nu ziet
http://i16.photobucket.com/albums/b25/x ... UNERO4.jpg
even een link geplaats want de foto is te groot en zit op de verkeerde computer dus kan hem neit kleiner maken.