Jolijn: Hoe gaat het met je kaak? Stoute Mo maar wel super dat je niet bang was hoor Dat is alweer een grote stap vooruit. Hopelijk ga je er niet teveel last van hebben.
Ellis: Knappe Fifi Super dat je weer lekker aan het opbouwen bent
NoTrouble: Welkom Ben benieuwd naar foto's. Wij hebben ook een fries gehad ( daarom zit ik in dit topic ) maar die hebben we helaas moeten laten inslapen. Maar hij was echt zo mak en nuchter. Echt een heerlijk karakter. Toen we een nieuw paard zochten waren we in eerste instantie ook weer opzoek naar een fries maar dat is toch een heel ander paard geworden Maar ik ben wel nog steeds gek van friezen.
Natasja: Jetta weer lekker een schone staart
Liesbeth: Ben benieuwd hoe het gegaan is met Figo vandaag?
Geeske: Succes vanavond, hopelijk kan je lekker rijden.
Met Nikita's rug gaat het weer een stuk beter. Ze loopt weer lekker soepel en ze reageerd alleen links nog wat gevoelig. Gister avond weer zo heerlijk gegrondwerkt. Met alles wat je met haar doet is ze zo ontzettend enthousiast en fanatiek. Ze deed weer heerlijk mee
Gegrondwerkt Hahaha, staat grappig Moooii dat 't zo heerlijk ging!!
Wat leukkk dat je niet bang was Jolijn!!! Hoop dat je morgen ook gewoon nog goed loopt haha. Succes bij de fysio! Weet van mn vriend (die heeft zn bovenbeen verbrijzeld gehad... ) dat de fysio je flink zeer kan doen
Jetje vandaag nog niet gereden, beetje doorgeslagen in 't zoeken van 'n jurk voor 't kerstbal Hahaha. Misschien strakkies nog ff in 't donker
welkom notrouble :tog gevallen voor de fries leuk hoor. ik heb een halve super koel wou nooit een fries maar zou nu wel een echte willen ooit.
xXutopiaXx : weer een lkkr schone staart fijn.
hoe is het met figo gegaan vandaag in de groep.
geeske heeft weer een modder paard geloof ik hoop dat je fijn je les kan rijden
mooi dat de rug van nikita beter gaat
veders heb ik amor ook in de moderbak gegooid en later een wandeling gemaakt buiten meneertje was weer super braaf reageerde nergens op, was weer trots
Hoi dames! Ging helemaal goed hoor, hij staat er nu vijf uur in en na wat kennismaking schieten ze goed op. Hij is al dikke maatjes met een Haflingerruintje, dat hem wat in bescherming na tegen de rest Ik plaats morgen wat foto's, nu vanaf telefoon.
Jolijn, lekker buitengereden? Amor ook zo braaf! Natasja, jurk gevonden? Fijn dzt Nikitz gied gaat!
Hihi dat hoop ik ook! Modder paard viel vandaag mee, ze heeft wel flink gerend maar dan meer van die mooie hoge en gestrekte drafpassen, dan stampt ze wel maar dan gaat het meer opzij dan wanneer ze zo aan het rondracen was als laatst Ben benieuwd hoe het zo gaat! Ik ben zelf nu niet zo rustig, kreeg net telefoon van mijn vriend dat hij een auto ongeluk heeft gehad en zijn auto compleet aan puin ligt.. zijn eigen schade lijkt mee te vallen, last van nek en knie, hopen dat het daar bij blijft en dat de pijn meevalt, maar hij geeft noit zo snel toe! (was btw niet zijn schuld gelukkig, maar dan nog....)
Leuk Jolijn! Misschien voelde Mo dat jij ook al weer wat beter in je vel zit ouzo
Hoe ging de les Geeske en met je vriend? Figo lekker in de groep goed teken. Jolijn een super snel buitenrondje gedaan ook wel eens lekker.
Mooi paard die Amor, hij lijkt meer fries dan mijn halve Fries.
fijn dat Nikita ook weer beter gaat.
Vandaag Boukje gereden, eerst even buiten op het fietspad hard laten draven om het frisse eraf te krijgen toen lekker in de bak trainen. Bram heb ik lekker laten rennen aan de linge, op de linkerhand wat traag maar op rechts heeft die toch 5 min. keihard gegallopeerd, wist niet dat hij het in zich had.
Oh wat zag Amor er daar ineens al 'volwassen' uit zeg! Leuke foto's en echt een leuke kruising
Hihi, Bram kan dus ook crossen!! En wat grappig dat jij juist op het fietspad uit laat draven voor je de bak in gaat! Bij mij gaat het exact andersom... als ik naar buiten ga ga ik eerst in de bak even goed galopperen
Lesje ging helemaal super! Rechtsom heeft ze nog duidelijk meer moeite met nageeflijk zijn dus dan is ze wat aan het zoeken en 'headbangen', maar linksom gaat ze echt al lekker. (Links was toch juist haar moeilijke kant?! Veel trainen) Nu rechts dus weer bij trainen! Maar morgen komt eerst de masseur om alles weer eens lekker los te knijpen... Met mijn vriend lijkt het wel aardig te gaan, al krijgt hij nu pas hoofdpijn en een zere nek e.d. dus morgen moet hij van mij (en mijn moeder ) echt langs de huisarts! Stomme is alleen dat hij dan precies examen moest doen voor rijden met de aanhanger... Dus dat wordt uitgesteld vrees ik...
Haha, ben zelf ook een fries en nuchter is zeker ook een van mij karakter eigenschappen;) maar welkom No trouble!
Oef bah chimanga, gelukkig lijkt het mee te vallen!
Wat fijn dat de kersverse ruin zo goed in de groep wordt opgenomen!
My_Chimanga
Geplaatst: 20-12-12 00:23
Even een Topic gemaakt van Chimanga in de blubber vandaag!! (laatste twee foto's van eerder, zelfde resultaat ) Een reactie vinden wij altijd leuk!! Ze laat wel even zien dat ze kan lopen in de modder zeg!!
Geeske, Gelukkig valt het mee met je vriend, maar goed opletten, mijn collega heeft meer dan een jaar geleden een aanrijding gehad (niet eens hard) en die loopt nog steeds bij de Fysio. Les ging goed gelukkig maar.
Boukje vind het heerlijk om hard te draven en dat wil ze ook in de bak vandaar dat we het even op het rechte stuk doen. Ze is buiten ook een stuk braver dan in de bak. (maar daar zitten ook hele enge kabouters.)
keona
Geplaatst: 20-12-12 09:21
ik klets en lees hier gezellig mee,want in het foto topic kan ik nu niks plaatsen de paarden zien er uit als modder monsters.ik hoop dat het snel gaat vriezen dat de modder hard word
Ik zie net dat ik raar getypt heb in mijn vorige post, iPhone en handschoenen zijn geen goede combi Oei Geeske, hoe is het vandaag met je vriend? Hopelijk ging het goed! Ik post zo dadelijk wat foto's van Figo met zijn nieuwe vriendjes in het fototopic
Hosante : ja idd het is een friesje in het klein alleen zn hoogte en kleur verraad dat het geen echte is. op stal staat ie tussen 2 friezen in dus voorbeeld genoeg
geeske leuk topic en lkkr moddermonster
met fiogo gaat alles lkkr zag je foto's al voorbij komen
Fijn dat het goed gaat met Figo, ben benieuwd naar foto's. Ben ook benieuwd naar foto's van Daddy!
Hoe gaat het met je vriend Geeske? Chimanga klinkt als een wispelturig paard haha. Ene dag relaxt, andere dag een draak. Ene keer gaat linksom slecht, andere keer rechtsom :p
Fijn dat Nikita's rug beter gaat.
Dodo, wat een leuk halstertje heeft Amor.
Hier weinig bijzonders. Ben de "winter" wel zat nu. Vieze modder overal op stal. Kan niet eens normaal Sterre een beetje longeren, zit dan meteen tot aan mn oren onder de modder
Ik ben de winter ook wel zat nu eigenlijk inderdaad hihi. Gelukkig een binnenbak op stal, maar dan nog is het niet leuk als je voor dat je daar bent al onder de modder zit. En iedere keer dat ik naar stal geweest ben mn laarzen schoonmaken heb ik ook wel een beetje gehad. #klaagmodus
keona
Geplaatst: 20-12-12 12:15
en de winter is net begonnen(geloof ik of moet beginnen),en jullie zijn het nu al moe. de blubber is minder,maar als het dadelijk vriest/en sneeuwt vind ik geweldig
Ik word er moe van omdat het dus juist amper winter te noemen is. Alleen maar vieze regen. En ik zit in het laagste stuk van Nederland, heerlijke grond hier dus.... Kou en sneeuw zijn prima. Ben een wintersporter, dus kan enorm genieten van sneeuw. Het liefste boven op een berg, maar die zijn hier natuurlijk niet. Die regen is gewoon vreselijk. Als het nu ineens hard gaat vriezen kunnen de paarden nog amper het land op omdat het dan allemaal ijs wordt.
Wel lekker Notrouble, een binnenbak!! Wat is jouw naam eigenlijk? (misschien heb ik er overheen gelezen hoor :p)
Hosante
Geplaatst: 20-12-12 13:12
Ik leef met je mee Martinique, ik woon ook in Zuid Holland en dan nog net boven Zeeland. Dus een en al nattigheid hier. Maar ik heb zeepaarden, die houden van een plas water in de bak
Ik zal van het weekend eens nieuwe foto's maken en kijken hoe ik die erop krijg.
gr. Ingrid.
xXutopiaXx
Geplaatst: 20-12-12 15:43
Ooooohh hier ook Zuid Holland.. Blehhh, heel NL heeft altijd sneeuw, behalve wij hier En ik heb absoluut géén zeepaarden haha, zijn bang dat de sokjes vies worden
Jeetje wat een nieuws! Wat zal jij geschrokken zijn.. Hopelijk krijg je vandaag 'n beetje goed nieuws bij de HA.
Leuke foto's dominique!
Ga zo in je topic kijken Geeske
Ohja! Heb nog wel 'n jurk kunnen vinden Besteld via internet en vandaag binnen gekomen. Ben 'r helemaal blij mee!! Was wel alleen nog 'n maatje L, dus mijn mama moet 'm een beetje strakker maken zodat ie echt goed zit! Alleen bij mijn kont/heupen hoeft zit hij goed
Haha, zo heb ik ook een jurkje gekocht voor kerst!! Ook L, ook innemen door mams en bij mijn kont eigenlijk wel fijn zo dan trekt het niet zo... haha!
Nou vriend gaat voor zover nu wel goed... zijn spieren hebben een klap gehad natuurlijk dus die zijn stijf en dik, maar dat wil de dokter even afwachten, met drie dagen moet het minder zijn.... Vandaag foto's gezien, das echt een dikke klap geweest! Als mijn vriend een halve meter verder geweest was was de auto recht zijn deur in geboord ipv zijn neus, en dan was hij er zowiezo niet zo goed vanaf gekomen!
Paard vandaag gemasseerd, sommige plekken begon ze direct te gapen of lekker mee te kriebelen, andere plekken worden de ogen zwarter dan zwart, komen de tanden bloot te liggen en bijt ze alles wat ze tegen komt! Monstertje... maar ze had wel pijn... en echt zo k*t, ik ben zooooo kwaad! Vorig jaar heb ik een nieuw zadel gekocht en laten aanmeten door een zadelmaker, dat zadel ligt dus voor geen meter. Zelfs de boom is zo scheef dat het nooit goed heeft kunnen liggen, het ligt ook niet hoog genoeg waardoor ik niet anders kan dan voorover kantelen en de kussens waren zo scheef dat linksom nog wel buiging gevraagd kan worden maar dat dit rechtsom tamelijk onmogelijk is geweest voor Chim! En daar betaal je dan voor Denk je het goede voor je paard te doen door een ander zadel aan te schaffen dat net even beter ligt... Krijg je dit?! En nog sterker, als ik haar zo 5 jaar door zou rijden is ze dusdanig kapot dat ze nooit meer pijnvrij zou kunnen leven en kapot was van de artrose door klemmende spieren... Woest ben ik... Ik wist dat het geen heel duur zadel was, maar de kwaliteit was volgens hen zeker goed genoeg alleen zou het met 4 jaar gaan slijten... voor mij toen goed genoeg aangezien ik toch wilde kijken naar een ander duurder zadel als Chim uitgegroeid is. Nou, nu niet meer rijden dus, misschien zonder zadel wat hobbelen en op zoek naar een nieuwe... suggesties zijn WELKOM! (zo, nu ben ik uitgezeurd denk ik)