Was 't wel leuk?!
En nu geen last? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was 't wel leuk?!
En nu geen last? 

Dat is alweer een grote stap vooruit.
Super dat je weer lekker aan het opbouwen bent 
Ben benieuwd naar foto's.
) maar die hebben we helaas moeten laten inslapen. Maar hij was echt zo mak en nuchter. Echt een heerlijk karakter. Toen we een nieuw paard zochten waren we in eerste instantie ook weer opzoek naar een fries maar dat is toch een heel ander paard geworden
Maar ik ben wel nog steeds gek van friezen.
Hahaha, staat grappig
Moooii dat 't zo heerlijk ging!!

Hoop dat je morgen ook gewoon nog goed loopt haha. Succes bij de fysio! Weet van mn vriend (die heeft zn bovenbeen verbrijzeld gehad...
) dat de fysio je flink zeer kan doen 
Hahaha. Misschien strakkies nog ff in 't donker
Ik plaats morgen wat foto's, nu vanaf telefoon.
Ben benieuwd hoe het zo gaat!

Veel trainen) Nu rechts dus weer bij trainen! Maar morgen komt eerst de masseur om alles weer eens lekker los te knijpen...
) echt langs de huisarts! Stomme is alleen dat hij dan precies examen moest doen voor rijden met de aanhanger...
Dus dat wordt uitgesteld vrees ik...
) Een reactie vinden wij altijd leuk!! Ze laat wel even zien dat ze kan lopen in de modder zeg!!
) 

En ik heb absoluut géén zeepaarden haha, zijn bang dat de sokjes vies worden 

Besteld via internet en vandaag binnen gekomen. Ben 'r helemaal blij mee!!
Was wel alleen nog 'n maatje L, dus mijn mama moet 'm een beetje strakker maken zodat ie echt goed zit!
Alleen bij mijn kont/heupen hoeft zit hij goed
dan trekt het niet zo... haha!
Denk je het goede voor je paard te doen door een ander zadel aan te schaffen dat net even beter ligt... Krijg je dit?!