Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lakshmi schreef:Jessix welkom! Wat een mooierd is je paard zeg! Ik heb maar heel zelden een Iberier met een bles gezien, heb ik er nu gewoon te weinig gezien of komt dit idd niet zo vaak voor? Vind hem erg mooi.
Citaat:Heb gister een smsje gestuurd naar de eigenaresse van Mikey.
Ik kreeg helaas het volgende terug: :cry:
"Heey Jasmijn,
Het gaat eigenlijk best slecht met Mikey! Die mensen die hem nu hebben willen hem ook wegdoen dus ik ben weer op zoek.
Arme Mikey, hij word helemaal gek volgens mij, maar ik doe mijn best voor hem, anders doen die mensen hem in een asiel!
Hoe gaat het verder met jou?
x ...."
Dus jongens, mochten jullie nog iemand kennen die een plekje heeft voor een onopgevoede, enthousiaste maar zeker superlieve hond, die goed afgericht moet worden, ik hoor het graag van jullie.
Het gaat me echt aan het hart het arme dier, het is echt een schat van een hond alleen hij zit in de totaal verkeerde omgeving.
Mikey is een Stafford kruising, van 1 jaar, een reu. Hij is middelgroot/groot, en heeft mensen nodig die hem veel tijd en liefde geven.
Hierbij nog een fotootje:
Ik zou er zo ontzettend gerust bij zijn als hij bij een bekende een plekje kan vinden.