Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik had het wel willen zien. wat voor zadel heb jij?
!
. Joehoeee!
. Moet je nog vaak aan haar denken?
haha! Ik heb 1 reactie gehad, daar kwam het niet eens bij langskomen
. Moet hem nog steeds te koop zetten, ben zooo laks
.
!
! Zo leuk dat jullie weer in een stijgende lijn zitten!

! De onderkant is alleen nog beetje bruin.. die moet ook donker worden hihi 
filmpjes doen het hier nooit helaas.
dus toen is er wel weer wat gesneuveld helaas.
Darius heeft weer een groeistuip gehad, hij begint echt op een paard te lijken nu en is al groter dan wat van de volwassen berbers op stal, ik hoop wel dat hij nog wat groeit maar dat zal ook wel, ben zelf 1.80 dus heb wel het liefste een flinkerd.
duurt ff haha lakshmi schreef:Jessix welkom! Wat een mooierd is je paard zeg! Ik heb maar heel zelden een Iberier met een bles gezien, heb ik er nu gewoon te weinig gezien of komt dit idd niet zo vaak voor? Vind hem erg mooi.
Liefde op het eerste gezicht zelfs! Ik heb alleen maar verstand van Lusitano's, dus kan niet spreken over alle Iberische rassen. Net als bij de PRE zijn de meeste Lusitano's wit. Maar ze hebben wel veel meer kleuren en ook de gewilde crème gen. Ik wilde perse een paard met een bles en daar zijn er in Portugal genoeg van te krijgen. Als je ook kijkt naar de veulens die uiteindelijk schimmel worden zie je veel aftekeningen. Dus bij een Lusitano is het niet zo heel speciaal.
hij doet ook zo super zijn best haha
en ik weet ook niet hoe ik ze langer moet krijgen
. Citaat:Heb gister een smsje gestuurd naar de eigenaresse van Mikey.
Ik kreeg helaas het volgende terug: :cry:
"Heey Jasmijn,
Het gaat eigenlijk best slecht met Mikey! Die mensen die hem nu hebben willen hem ook wegdoen dus ik ben weer op zoek.
Arme Mikey, hij word helemaal gek volgens mij, maar ik doe mijn best voor hem, anders doen die mensen hem in een asiel!
Hoe gaat het verder met jou?
x ...."
Dus jongens, mochten jullie nog iemand kennen die een plekje heeft voor een onopgevoede, enthousiaste maar zeker superlieve hond, die goed afgericht moet worden, ik hoor het graag van jullie.
Het gaat me echt aan het hart het arme dier, het is echt een schat van een hond alleen hij zit in de totaal verkeerde omgeving.
Mikey is een Stafford kruising, van 1 jaar, een reu. Hij is middelgroot/groot, en heeft mensen nodig die hem veel tijd en liefde geven.
Hierbij nog een fotootje:
Ik zou er zo ontzettend gerust bij zijn als hij bij een bekende een plekje kan vinden.