Even om jullie de ogen uit te steken

Binnenbak 20x80

De stallen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GJN8DYF4.jpg
poets en wasplaatsen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MIBUUQ6I.jpg
de buitenkant!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De uitslag van het bloedonderzoek van Jippe is negatief teruggekomen wat betekent: Noppes nada, geen testosteron dus GEEN klophengst maar lekker helemaal RUIN!!!! Eentje met af en toe de zomer in zijn bol (het hielp die vrijdag ook niet dat zijn vaste vriendje binnen stind de hele dag omdat die de vorige dag in de sloot had gelegen EN dus het stroom er lange tijd af was EN de hengstige merrie hem wel zag zitten...) maar dat mag. Met stroom erop staat ie lekker rustig en inmiddels staat de betreffende merrie 2 weides verderop. Heb vanmorgen grondwerk in de wei gedaan: achteruit, om, allevier de voetjes, 180 graden omdraaien naar mij toe, stil blijven staan als ik om hem heen loop of van hem afloop paar passen, komen, en hoofd laag brengen. Ging super. (en toen wist ik de uitslag nog niet eens)

meneer ging er trots op staan!! Helaas geen camera bij de hand, dus een foto houden jullie nog te goed!
maar was verder wel braaf 

Dan wil hij niks meer

Ik ga er even voor zitten!
Zijn allebei braaf genoeg 

heb die mening inmiddels wel bijgesteld, eentje lukt me nog wel
Fijn dat je zo lekker hebt gereden met Sam!
Zijn echt sl#tten hoor die merrie's
En gezien er bij ons zo'n 15 merrie's staan en hoogstens 5 ruintjes... Nog gefeliciteerd met jullie 8 jaar!
ja Bandito staat ook nog steeds bij Fuur in de wei
En is in het verleden heeel gemeen tegen Furia geweest
En Bandito weet de charmes van de dames wel te waarderen op een actieve manier
Gefeliciteerd met Johan, super! Gaan jullie nu niet samen op zoek naar een huisje? Of voorlopig nog lekker op kamers? Arme Vaidosa moet ze alsnog werken
hahaha
Die opmerking van Karina!! Haha, Igneo neemt je in de maling
Maar vandaag zo te lezenw el weer braaf, fijn!

Ze had toch ook een operatie oid gehad aan haaar achterbeen? Kan dat er toch niet op de eea manier mee te maken hebben? Ijzers kunnen inderdaad zeker een uitkomst zijn
Haha, moet een grappig gezicht zijn geweest, een geschrokken Rintske en een 

:
Echt super schattig, en heel enthousiast 
Ik heb pas het boek van Monty Roberts (in één adem) uitgelezen. Het paard dat hij uit de wildernis haalde is op de foto's 2 druppels water Sam (Shy Boy) Ook de eigenschappen die die hem toedicht. Sam is ook ongelooflijk pienter en alert en hij weet wat ie niet en wel wil. Ik heb ontzettend veel van hem geleerd al en ik leer nog bij. Het is het eerste paard waarvan ik het gevoel heb, dat ik hem begrijp, als hij tegen me 'praat'. Ik vind het ook wel een compliment, dat ik het vertrouwen van hem krijg om op hem te kunnen stappen en met hem te rijden.
Eigenlijk moet ik dat negeren, maar het zit in mijn aard om altijd maar naar anderen te luisteren.
En als je klikt met Sam, tja, dan mag dat van mij natuurlijk ook. Hopelijk kun je dan wel een stuk overslaan, want het is een takke-eind rijden.
In augustus wil ik wel naar NH. Mss kan er dan een mini-meeting? HEb ik meteen een reden om Frank te overtuigen van een weekendje NH. Als ik namelijk bij mijn tantes kom, ben ik na een week nog niet bijgebept.
) Als ik er heen ga, ga ik voor mijn vader. Ik ben een echt vaderskindje.
Whaha, zeg dat nooit tegen een bommelse. Dus jij zat bij de waterpolitie op de Waal? Dat is een gevaarlijk stuk daar voor zwemmers. En welke kibbeling bedoel je? Ik ken er een stuk of 3 die het verkopen...
Haha!

Gave plek zeg 

.
heerlijk liggen zonnen en kletsen
we hebben niet gezwommen want daar was het water nog te koud voor. Tamara81 schreef:Madelief: Ik zou graag aanhaken maar Alkmaar is voor mij (Rotterdam) best ver weg voor een etentje op een doordeweekse dag, met mijn werk ga ik dat nooit halen. Ik stel voor om of een keer op zaterdag of een keer iets in zuidholland te organiseren?
) en dan gaan we vrijdagavond uiteten, wie dan wil mag mee. En lukt het niet, dan is het jammer en gaan we lekker met z'n drieetjes. Maar het is natuurlijk altijd leuk als er meer mee kunnen. Dus het meer van wie zin heeft en het leuk lijkt is van harte welkom!