Ook leuk dat je je hobby zo kan delen met je zus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
) bij huis heb. Dus ik ga binnenkort de staats winnen.

Een jongen zou ik ook super leuk vinden vind de jongens kleren namelijk ook super stoer
Vooral van het merk LIEF! 
Het zou eerst niet groter worden dan 3 a 4 pond dus dit is al heel wat.. Ook zei de verloskundige dat ze hoopte dat ik met week 37 zou bevallen omdat mijn lichaam het niet meer trekt.. die is op.. en ik barst van de pijn.. Helaas stond mijn baarmoeder mond nog naar achteren maar dat kan snel veranderen..
. Altijd ff schrikken! Vaak houden ze er gelukkig niks aan over
. Eigenlijk wel goed van die pony's ja, sommige mensen behandelden ze zeer slecht, arme beestjes
.
. En een mooie staart 
. Maar ik heb gelukkig ook al hulp gehad van benthe. Wat een gave PRE trouwens
Echt een plaatje. Zou toch leuk zijn als jij en Fuur dat ook halen
hihi. Ik zie mn vriend alleen maar in t weekend ja. (Hiervoor trouwens veel meer in de vakantie
). Maar nu ik werk weer van vrijdagmiddag t/m zondagavond! Vind het opzich ook wel weer lekker, doordeweeks lekker voor mezelf en straks voor Chico
. Heb hem leren kennen via een vriendin die ik leerde kennen op ponykamp
(waar die paarden al niet goed voor zijn
)
. Hij is wel wat veranderd (zo van die foto toen ie nog hengst was), maar nog steeds een kwijlpaard
. En wat toont Cantaor ohz zeg!! Volgens mij wordt ie ook steeds meer happy of niet? Hij ziet er goed uit

. En ik hoop dat alles goed gaat tijdens bevalling!
Hij is echt leuk geworden!
vergissing dus!

Donderdag hebben we onze eerste les samen, dus ik ben benieuwd!! 
de buren zullen dan wel denken .
en stjil lekker ding hoor
. Hele aardige collega's. Ik zit met Eva op de kamer, alleen Eva is ziek... die komt waarschijnlijk volgende week pas. Die heb ik dus nog niet ontmoet, maar schijnt heel aardig te zijn! Wel relaxte dagen gehad vandaag en gister. Omdat ik nog moet inkomen en nog geen account op de pc heb mocht ik al rond 15.00 u weg..
Super hoor van Vaidosa... Echt een lief dier
. Hoop dat Chico het ook zo koeltjes oppakt

lekker eigenwijs
)
?)
. Dat doet mn bijrijdpaard ook vaak in de bak. Dan krijgtie z’n dolle minuutjes en dan glijt z’n kont nog wel eens weg. (niet zo snugger want het gebeurd altijd op dezelfde plek maar ja
)
mag ik gaan slapen
nee grapje,
maar jammer jammer, studie roept! 
hahhaha Robijntjah schreef:Die neusriem is 5 cm breed
Er staat nu 30 excl. voor geboden, dus lijkt me nog vrij goedkoop

. Foto's zijn toch nog wel leuk geworden
.
).
.
. Binnenkort tentamen bestuursrecht, en dat zijn twee boeken om uit te leren
. Na mijn stage is het echt weer heel moeilijk om de boeken in te duiken... Ik begrijp wel dat mensen die werken niet snel meer aan een avondstudie ofzo beginnen... Maar ja nog maar een jaartje... 
kan zelf al bijna niet wachten todat ik met Betunero het bos in kan. 

(Nog bedankt Heid
)