[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:40

Leuke foto's zeg!

Ook leuk dat je je hobby zo kan delen met je zus Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:48

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:52

Cyrina, wat een leuke foto's. Fijn als je een zus hebt, die dezelfde hobby's heeft als jij. De mijne is een keer op de manege geweest, maar ze moet er echt niets van hebben. Vind alles vies. Maar ik ben wat dat betreft ook echt het buitenbeentje van de familie Knipoog.

Madelief, beterschap. Arme Fuur. Die krijgt het nog zwaar zeg Knipoog.

Lindy, ik denk een meisje.

Saida, gelukkig dat alles goed is met Rintske.

Jolijn, dieren kosten lekker veel, he. Ik heb ook een kat die op speciaal dierenartsvoer zit. Maar de andere twee moeten dat dus ook, want ze eten van mekaars bordjes en ik heb ook altijd brokken staan. Dus ben iedere maand bijna 100 euro voor voer kwijt.

Marielle, gaaf Djemo bij huis. Dat is toch een echt een droom. Hoop dat ik ooit ook mijn paardje (het liefst Sun Knipoog) bij huis heb. Dus ik ga binnenkort de staats winnen.

Mies, ik ben ook hard aan het werk hoor. Ik heb collega's met kinderen en dus een herfstvakantie. En ik ben de pineut. Niet erg hoor. Ik ga in december weer.

Kate, mijn moeder zou nooit op een paard stappen. Leuk dat zij het wel heeft gedaan.

Ik ga zo naar het Sunnetje toe. Kijken hoe zijn bui vandaag is. Ik verdien wel een goede bui, aangezien de laatste keer dat ik hem reed, we lekker zijn gaan zwemmen en lekker buiten hebben gereden. Even kijken of ik op bbp ga of goed dressuren.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:02

Madelief ok super lijkt me erg leuk.. Dan is mijn lichaam ook weer de oude als het goed is Tong uitsteken

Cyrina
Leuke foto's mooie omgeving ook Haha!

Spoky79
Hahah iedereen denkt wat anders.. Vanaf dag 1 denk ik al dat het een meisje wordt.. Maar we weten het niet het word dus echt een verassing Haha! Een jongen zou ik ook super leuk vinden vind de jongens kleren namelijk ook super stoer Tong uitsteken Vooral van het merk LIEF! Nagelbijten / Gniffelen

Vandaag bij de verloskundige geweest.. kindje is nu 4,5 pond.. ben trots Tong uitsteken Het zou eerst niet groter worden dan 3 a 4 pond dus dit is al heel wat.. Ook zei de verloskundige dat ze hoopte dat ik met week 37 zou bevallen omdat mijn lichaam het niet meer trekt.. die is op.. en ik barst van de pijn.. Helaas stond mijn baarmoeder mond nog naar achteren maar dat kan snel veranderen..
De weeen beginnen al lkkr op gang te komen..

Voor degene die erg nieuwschierig zijn www.babyflower.babysite.nl hier hou ik elke dag bij hoe het gaat

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:22

spokie het klopt niet want de staats loterij ga ik winnen volgende maand hihihi

en lindy zal voor je duimen dat je kindje snel komt

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:26

Afbeelding

Dit is dus me tattoo. hys alleen niet zo goed gelukt de foto, iemand anders moet hem eigenlijk maken want ik kan het niet zo goed zien Tong uitsteken

Het gaat om het idee toch hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:27

Mooie tattoo Ja

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:28

Marielle: Gaaf zeg!! Leuk dat je daar ruimte voor hebt. Ieder zn droom wel, paard aan huis Clown

Saida; Gelukkig is ze toch nog rustig geworden! En ik heb ook wel eens wat paarden onderuit zien glijden Nagelbijten / Gniffelen . Altijd ff schrikken! Vaak houden ze er gelukkig niks aan over Ach gut . Eigenlijk wel goed van die pony's ja, sommige mensen behandelden ze zeer slecht, arme beestjes Ach gut .

Peet; Leuke foto's van Tjillert. Lekkere billen heeft ie Clown . En een mooie staart Kwijl

Madelief; Ik vergat vorige keer helemaal je te bedanken voor je tip! Wel goed uitgelegd, maar toch lastig zo via i-net Clown . Maar ik heb gelukkig ook al hulp gehad van benthe. Wat een gave PRE trouwens Kwijl Echt een plaatje. Zou toch leuk zijn als jij en Fuur dat ook halen Pling hihi. Ik zie mn vriend alleen maar in t weekend ja. (Hiervoor trouwens veel meer in de vakantie Tong uitsteken ). Maar nu ik werk weer van vrijdagmiddag t/m zondagavond! Vind het opzich ook wel weer lekker, doordeweeks lekker voor mezelf en straks voor Chico Haha! . Heb hem leren kennen via een vriendin die ik leerde kennen op ponykamp Clown (waar die paarden al niet goed voor zijn ROFL )

Cyrina; Gaaaaaf zeg, die foto's!! Leuk om Bonito weer is te zien zeg Pling . Hij is wel wat veranderd (zo van die foto toen ie nog hengst was), maar nog steeds een kwijlpaard Haha! . En wat toont Cantaor ohz zeg!! Volgens mij wordt ie ook steeds meer happy of niet? Hij ziet er goed uit Ja

Jolijn; Hihi, kastopruimig gedaan Clown

Aniet; En, hoe ging het met Sun? Knipoog

Lindy; Goed hoor, toch heel wat dan 4,5 pond Pling . En ik hoop dat alles goed gaat tijdens bevalling!

Mies; Gaaf zeg, ik zie m ein-de-lijk!! Haha! Hij is echt leuk geworden!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:39

Frank: Wow, die vrachtwagen ziet er niet gezond gedeukt uit!
En Prince heeft gelukkig weer een mooi gebitje!

Lindy: Wel balen dat je zoveel 'last' hebt van je zwangerschap! Hopelijk laat je kindje dan niet te lang op zich wachten.
Waarom haal je het veulen al zo vroeg van de moeder af?

Madelief: Het klinkt altijd heel relaxt zoals je het schrijft Nagelbijten / Gniffelen vergissing dus!
Fuur zal misschien wat trager zijn geweest i.v.m. spierpijn ofzo. Wel gaaf dat jullie zo enorm vooruit gaan! Haha!
Balen dat je je ziek voelde Ach gut

Ilona: Ben je al met je nieuwe werk begonnen!?

Jasmijn: Hoe is het?!

Lobke: Terroso heeft dus nog even tijd nodig om te wennen, ook niet zo gek natuurlijk als hij nog zo groen is. Maar de bewegingen klinken al veel belovend!

Saida: Verslagen zijn af, gelukkig Haha!
Beetje vreemd dat Rintske zo paniekerig reageerde, misschien dat er net wat fels in haar ogen scheen toen ze haar stal in liep..
Oef, dat is wel even schrikken zeg!! Gelukkig heeft ze er zo op het eerste zicht niks aan over gehouden!

Michelle: Bij ons is het pas volgende week herfstvakantie en dan moet ik de hele week werken.. dus ik heb er ook nog niks aan..
Ben vandaag ook weer hard aan het studeren geweest net als jij, maar heb nog wel even tijd vrij gemaakt voor Vaidosa!

Marielle: Wat leuk dat Djemo aan huis komt Lachen

Cyrina: Wat een leuke foto's! Jij en Cantaor zijn een leuk stel en Bonito is ook een leuk paard Haha!

Vandaag hebben Vaidosa en ik voor het eerst aangegaloppeerd zonder galop commando! Ze deed het gewoon op beenhulpen en vanuit een vrij rustige draf Go jij! Go jij! Donderdag hebben we onze eerste les samen, dus ik ben benieuwd!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:47

Petra -> Jaaa! Foto's van je mooie Tsjillert!

Marielle -> Gelukkig dat het goed afliep met die klapband! Pfieuw!
Hoe gaat het nu met Winnie? Zet ze al iets aan?

Madelief -> Lekker voor Fuur dat ie nu ook een beetje buiten kan lopen.
Rints staat nu ook al weer een week buiten, maar er komt weer slecht weer aan dus ik ben bang dat ze binnenkort weer binnen staat.....
Beterschap!

Cyrina -> Cantaor heeft ook al zo'n lekker bekkie!
Leuke foto's van jou en je zus!

Jolijn -> Oh! Die Kieffer hoofdstel vind ik errug mooi!
Is dat met zo'n extra brede neusriem?
Wat wil je er voor hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:50

Die neusriem is 5 cm breed Haha!

Er staat nu 30 excl. voor geboden, dus lijkt me nog vrij goedkoop Nagelbijten / Gniffelen

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:57

zasread....WII WONEN ZELF IN DE BOUW Pling
hij komt aan de andere kant van de weg testaan waar winnie ook al staat , als ik in mijn slaap kamer staat kan ik zo naar mijn paardjes kijken Pling
hoef alleen maar de weg over testeken ...
VINDT HET ECHT ZO GAAF LEKKER DICHT BIJ MIJ Pling
loop er wel 4x per dag langs met mijn honden .
Prinslover.... bij huis hebben we de ruimte nog niet hellemaal Nagelbijten / Gniffelen de buren zullen dan wel denken . Pling
wij zijn bezig met een boerderij met 6000 m2 grond hoop zo dat dat door gaat ,dan komt hij echt helemaal bij huis testaan ,dan kan ik smorgens in mijn pyama naar mijn paardjes .maar op het moment ben i al heel tevreden dat het zo kan hoor .
Miichelle90... leuke tattoo Pling
peetisgreat...ik ging de staatloterij al winnen hoor ROFL ROFL ROFL en stjil lekker ding hoor Vingers aflikken
spokie79... hoop dat het ook echt gaat gebeuren Pling
Cyrina... leuke foto`s, en fijn is dat he door het bos rijden ,ik vindt het geweldig.
Lindy1982... meisje is hoger dan een jongetje .

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:04

_Saida_... ja winnie wordt al iets dikker en ze krijg ook weer veel meer glang op haar Pling
maar ze moest ook wel gaan groeien ze krijg zat te eten probeer toch dat ze de hele dag door een beetje hooi zo wie zo kan eten .smorgens nu anderhalf kilo brok ,en 2 grote gele scheppen met maisvlok en gestvlok,savonds krijg ze precies het zelfde.
had eerst andere brok en bent toch ff andere gaan proberen daar zat van alles veel meer in dus kon ze het op minder brok gaan doen , ff kijken hoe ze het hier op gaat doen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:04

Sanne; Jup, en het is leuk hoor Haha! . Hele aardige collega's. Ik zit met Eva op de kamer, alleen Eva is ziek... die komt waarschijnlijk volgende week pas. Die heb ik dus nog niet ontmoet, maar schijnt heel aardig te zijn! Wel relaxte dagen gehad vandaag en gister. Omdat ik nog moet inkomen en nog geen account op de pc heb mocht ik al rond 15.00 u weg.. Knipoog Super hoor van Vaidosa... Echt een lief dier Lovers . Hoop dat Chico het ook zo koeltjes oppakt Nagelbijten / Gniffelen

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:12

Evdpanne: loop een beetje achter maar heeft hij een blessure opgelopen? Het is iig wel een goed teken dat je weer rustig aan de slag kunt gaan!

Robijntjah: haha ik wil wedden dat je daarna de hele tijd met een grote smile rondliep Knipoog

Sanne: aaah ik heb van regine (wolke) al een boel foto’s gezien van de lange teugel-dag, wat een knapperds.. Luzbelo, hmmmm maar Cascabel mag er ook wezen!
Hoe gaat het met de kleine? Ik had laatst op het anda-forum weer een boel leuke foto’s van hem gezien Haha! lekker eigenwijs

Aaah Mies, dat is echt lief!, een longerende papa K Mijne zit nu al weken te plannen wanneer hij eens mee zal gaan (al vanaf … mei ongeveer haha )
Ik probeer mn moeder ook al tijden over te halen om te gaan rijden maar grote paarden zijn eng, en zij is te groot voor een pony. Lastig…

Frank: zoooo da’s niet mis, dat ongeluk. Lekker om je dag mee te beginnen K Kan me voorstellen dat de chauffeur last van z’n rug heeft ja..

Peet : hahaha ik ben een beetje lui ik zal mn best doen ze er zo snel mogelijk op te zetten!
(jij bent iig sneller dan ik, wat een staart! Ga m’n best doen die te overtreffen Knipoog )

Madelief: oh dat klinkt als een heerlijke dag, en dan ook nog zo’n voorbeeld vinden. Niet slecht.! Volgens mij zijn jij en fuur lekker aan het trainen of niet? (nog fotoshoots gepland Haha! ?)

Idra: haha lenige achterbenen, that’s one way of putting it Knipoog

Saida: hm altijd raar als je paard zich ineens anders gedraagt tijdens dezelfde routines… Is ze de nacht wel netjes doorgekomen?
Ik lees het al Knipoog. Dat doet mn bijrijdpaard ook vaak in de bak. Dan krijgtie z’n dolle minuutjes en dan glijt z’n kont nog wel eens weg. (niet zo snugger want het gebeurd altijd op dezelfde plek maar ja Knipoog )

LovesGitana: ik ben benieuwd of je herfstfoto is gelukt!

KG_images: hee wat leuk dat jij hier ook zit. Ik volg je topics altijd, hmmm je rijdt een stel knappe paarden!

Cyrina: wat leuk om Bonito weer eens te zien. Ik kan me nog herinneren dat hij te koop stond en dat ik samen met ieris @bokt helemaal weg van hem was, zonder hem gezien te hebben zelfs. Hij is er zeker niet op achteruit gegaan bij je zus. Cantaor mag er trouwens ook wezen..!

zooo nu heb ik m'n best gedaan Haha! mag ik gaan slapen Lachen nee grapje,

ik heb net weer gereden en ondanks dat we gewoon bezig zijn met standaard simpele dingen, losrijden eigenlijk, doettie het heerlijk.
Ik merk dat ik het zelf nog niet helemaal voor elkaar krijg om hem los te rijden maar we gaan iig die kant op en dat voelt al heel fijn Lachen
Ik moet nu weer lekker aan de slag helaas.. anders zou dit een mooi foto-upload moment zijn Knipoog maar jammer jammer, studie roept!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:13

Fijn als het zo goed voelt zeg Haha!
Al is het dan simpel!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:14

Djemo : dank je wel, ben er zelf ook onwijs weg van ! Lachen hahhaha

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:20

Robijntjah schreef:
Die neusriem is 5 cm breed Haha!

Er staat nu 30 excl. voor geboden, dus lijkt me nog vrij goedkoop Nagelbijten / Gniffelen

Je laat erop bieden. Ok, dat wist ik niet, sorry.
Tot wanneer?
Wil je mij laten weten wat het hoogste bod wordt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:21

tot donderdagavond 11 uur!

Ja, is goed, laat ik je weten!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:12

Zasread
Ze is nu bijna 5 maanden .. Ik vind dat niet vroeg..
En mijn merrie zelf trok het al met 2 maanden niet meer.. Ze werd zelf zo mager dat ik de DA er bij heb gehaald.. Het veulen is extreem groot terwijl het door en kleinere hengst gedekt is..
Ben blij dat ik het nog tot 5 maanden er bij heb kunnen laten staan.. En 5 maanden is gemiddeld.. mag vanaf 4 maanden

Moeders is 1.58,5m de hengst was 1.46m en het veulen is nu al 1.40m dat zegt al genoeg haha ze word ongeveer 1.65m

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:25

Wist niet eens dat de foto's al op de site stonden. De foto wil ik gaan uitvergroten, voor op mn kamer!

Lovers Lovers Lovers
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:35

Djemo: Oei dat is schrikken zeg met die klapband! Gelukkig dat alles goed is afgelopen!
Cyrina: Hahahaha mannen ook he.... Hebben nooit geduld Lachen. Foto's zijn toch nog wel leuk geworden Knipoog.
Michelle90: Leuke tattoo!
Zasread: Knap hoor van Vaidosa (en van jou natuurlijk Knipoog ).
[b]Zoë_Iris: Atlas heeft artrose en ocd. Niet iets wat echt goed gaat komen... Hij heeft alleen een hele slechte periode gehad. De eigenaar is nu weer met hem aan het rijden en longeren en ik ga nu weer longeren. Ik zie nog niet veel verandering maar ja.... De eigenaar heeft nog steeds hoop dat hij beter gaat lopen... Ik hoop alleen maar dat ie weer wat meer gaat aankomen Lachen.
Prinslover:Leuke foto!

Ik ben weer druk bezig met school Boos!. Binnenkort tentamen bestuursrecht, en dat zijn twee boeken om uit te leren Gaaaap. Na mijn stage is het echt weer heel moeilijk om de boeken in te duiken... Ik begrijp wel dat mensen die werken niet snel meer aan een avondstudie ofzo beginnen... Maar ja nog maar een jaartje...

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:38

Idra: Ja hij is echt een uitslover dus zijn spiegelbeeld is al zeker een reden om te denken dat hij weer een paar rare sprongen meot maken om z'n eigen te laten zien.

Maar hij was niet vermagerd van de reis, hij was vrijdag ochtend opgehaald in spanje en zondag middag was hij bij ons. Het waren Zweedse transporteurs die heb tussendoor nog van de vrachtwagen hebben afgehaald en hem een aantal uur rust hebben gegeven ergens op een stal. hij kwam er heel fit van de wagen af. had toen gelijk een grote entree gemaakt met z'n uitsloverij hahaha.

Cyrina: vind de foto's toch wel leuk geworden hoor Haha! kan zelf al bijna niet wachten todat ik met Betunero het bos in kan.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:57

Deze is ook erg mooi Haha!

Afbeelding

En deze is ook lief alleen jammer van dat oortje

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:08

Ja Lindy, die zijn ook érg mooi. Ben super blij met de foto's!! Haha! (Nog bedankt Heid Bloos )