Saida, leuk je eerste les! Volgens mij is het een hele pientere merrie als ik dat zo lees. Wat kan je heerlijk enthousiast van ze worden he!!
Ess, balen dat je moet wachten... Nog heel even genieten van die gezonde spanning en dan heb je vrijdag een prachtpaard op stal staan!
Furia, ik heb mijn reu laten castreren. Niet om de groene vlekken op de vloer

Bianca, wat balen dat je eerste werkdag zo is verlopen.... ik moet mezelf na de vakantie ook een enorme schop onder mijn kont geven ter motivatie.... en dan nog...
Enneh, wat is dat toch met dat World of Warcraft! Ik hoor steeds meer mensen om me heen daarover. Ik doe echt nooit computerspelletjes dus ik hoor er totaal niet meer bij....

vanmiddag weer les met Sam! Werken aan de lengtebuiging onder het zadel. Ik zal kijken of we foto´s kunnen regelen.
Afgelopen vrijdag kon ik weer met de kleine hond naar de dierenarts.... mevrouw was tegen een boom aangerend of er aan blijven hangen (of allebei) Ik heb niets gezien maar ze kwam terug en kon bijna niet meer lopen, halsje lag open van de halsband en de halsband was stuk.... Het is ook zo´n zorgenkindje. Maar flinke pijnstiller erin en de volgende dag was ze weer als nieuw.... Ik heb wel een abonnement aangevraagd bij de dierenarts....
Jowy is maandag op de foto geweest (rontgen) om zijn knie na te laten kijken. Het is geen artrose!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry, even heel blij!)
Wat het wel is weten we niet. Wellicht een scheurtje in een pees of kruisband. Er is in ieder geval niets te zien op de foto.
Met mijn ex (niet de recente maar die daarvoor met wie ik de honden heb genomen, met hem een relatie van 5 1/2 jaar gehad) geregeld dat hij die honden ook neemt en dat we een soort van gedeelde voogdij hebben. Daardoor kan ik wat meer gaan werken bepaalde weken en hopelijk ook mijn financiën weer wat op orde krijgen. Ik vind het vreselijk om die monsters te moeten missen maar dit is de enige manier waarop ik ze niet helemaal kwijt raak, Jo geen trappen meer hoeft te lopen en ik meer tijd heb om te werken en dus de geldproblemen aan te pakken.
Zal het dan toch op zijn pootjes terecht komen zo?