Vind het erg knap dat je je zo kunt redden (ook met de paarden) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind het erg knap dat je je zo kunt redden (ook met de paarden) Nynkex01 schreef:Ik heb tickets voor de hengstenkeuring!!! ben benieuwd of het op alleen geluid een beetje te volgen is.
De bokt redactie heeft laatst een interview met mij gedaan, zal het even opzoeken
[VN] Nynkex01 aan het woord: paardrijden als je blind bent
Ik heb er heel veel zin in!
Blijkt 1ltr van haar merriebrok 1,2kg te wegen
Geeft op zich niet zoveel, maar op een periodiek van 2 weken kom je dan wel een luttele 11kg en een beetje tekort. 
Het is wel heel leuk als je interesse ligt bij het keuren. Het maakt het makkelijker om de jury's te begrijpen
Ga 1 dag omdat ik met een baby zit en oppas moet regelen
ik denk dat ik wel te herkennen ben aan mijn stok haha, geleidehond lief blijft bij dit soort evenementen liever thuis. En we gaan met een groepje van de studentenvereniging, dus misschien gaan we wel in onze verenigingstrui.
Donderdag en vrijdag zal ik af en toe eens rondlopen maar zaterdag zit ik altijd aardig aan mijn plaats geluisterd en schuif ik hooguit wat tussen tafeltjes. Op donderdag en vrijdag probeer ik altijd de standjes te bezoeken.
Stephanie_86 schreef:Ik ga helaas niet. Jammer want wil de vader van m'n knappe veulen wel in het echt zien haha. Helaas val ik ook niet in het stamboek maar het barock pinto vanwege haar kolletje. Nog 12 dagen en dan komt ze eindelijk! Ze is gister gemeten op 128 cm
Wel herkenbaar van de luzerne idd
_Jelske schreef:Stephanie_86 schreef:Ik ga helaas niet. Jammer want wil de vader van m'n knappe veulen wel in het echt zien haha. Helaas val ik ook niet in het stamboek maar het barock pinto vanwege haar kolletje. Nog 12 dagen en dan komt ze eindelijk! Ze is gister gemeten op 128 cm
Mooi veulen hoor! Van wanneer is ze? Wie is de vader?
Als ik het vermoeden heb dat ik je herken Nynke, dan zal ik je aanspreken!Wel herkenbaar van de luzerne idd
![]()
Wat een vervelend nieuws Absolem... Maar wel een conclusie die ik kan volgen, het klinkt als een verstandig besluit. Hoe verdrietig ook. Ik neem daarbij gerust aan dat je al jouw opties hebt bekeken.
Voor degenen die het leuk vinden om eens kennis te maken tijdens de hengstenkeuring, wil ik ook best mijn 06 pb'en hoor, dan kunnen we appen tegen die tijd.