Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynkex01 schreef:Ik heb tickets voor de hengstenkeuring!!! ben benieuwd of het op alleen geluid een beetje te volgen is.
De bokt redactie heeft laatst een interview met mij gedaan, zal het even opzoeken
[VN] Nynkex01 aan het woord: paardrijden als je blind bent
Stephanie_86 schreef:Ik ga helaas niet. Jammer want wil de vader van m'n knappe veulen wel in het echt zien haha. Helaas val ik ook niet in het stamboek maar het barock pinto vanwege haar kolletje. Nog 12 dagen en dan komt ze eindelijk! Ze is gister gemeten op 128 cm
_Jelske schreef:Stephanie_86 schreef:Ik ga helaas niet. Jammer want wil de vader van m'n knappe veulen wel in het echt zien haha. Helaas val ik ook niet in het stamboek maar het barock pinto vanwege haar kolletje. Nog 12 dagen en dan komt ze eindelijk! Ze is gister gemeten op 128 cm
Mooi veulen hoor! Van wanneer is ze? Wie is de vader?
Als ik het vermoeden heb dat ik je herken Nynke, dan zal ik je aanspreken!Wel herkenbaar van de luzerne idd
![]()
Wat een vervelend nieuws Absolem... Maar wel een conclusie die ik kan volgen, het klinkt als een verstandig besluit. Hoe verdrietig ook. Ik neem daarbij gerust aan dat je al jouw opties hebt bekeken.
Voor degenen die het leuk vinden om eens kennis te maken tijdens de hengstenkeuring, wil ik ook best mijn 06 pb'en hoor, dan kunnen we appen tegen die tijd.