Oh, en dan ook nog zo pontificaal met de blote billen in beeld! Toe maar weer Lekker dat ze weer goed gaat zeg! Wordt zij niet super fris van geschoren zijn? Ik durf het niet aan, vrees dat ik dan helemaal geen tijd meer heb om fatsoenlijk op te stappen, laat staan om in te stappen!!
Nouvel
Geplaatst: 17-12-12 23:22
Nee niet frisser dan anders, eerder opgelucht dat ze haar warmte kwijt kan... ze zweet heel snel en veel en heeft van zichzelf een enorm dikke vacht, dus dat gaat allemaal maar broeien en plakken...
Fifi weer helemaal gezond en kaal lekker hoor. Blijft een probleem zadels helaas, ik heb voor Bram ook nog niet het ideale zadel het ligt nu iets te laag, maar de zadelmaker durft hem niet te vullen omdat hij dan bij de schouders te krap wordt. Nu dus maar een extra dekje eronder en dat gaat super. Als hij straks wat spieren krijgt kijken we wel verder.
amor is nu ook 2,, naja bijna 3 maar die is nu ook aan de dikke kant maar hij is nog aan het groeien dus dat komt goed kan die die extra vetjes wel voor gebruiken dat was afgelopen zomer ook zo.
ronijntjah vervelend kaakchirurg verstands kies der uit bah, ik moet het afklopen ik ben bijna 26 en heb der nog geen gelukig.
Haha Bahhh lijkt me helemaal niks zeg.. Ik heb ze alle 4, maar gelukkig genoeg ruimte op/in (? ) mn kaken. Hopelijk blijft dat zo Ben je inmiddels al geweest? Sterkte iig..
Verstandskiezen er uit, vervelend! Maar zolang de boel nog niet ontstoken is valt het nog te doen... bij mijn vriend hebben ze deze te lang laten zitten waardoor hij is gaan wroeten tegen andere kiezen, ik kan je vertellen dat ik hem nog nooit zo chagrijnig heb gezien van de pijn! Bijna onze hele vakantie in Spanje ging daar over Dus beter nu er maar uit.... Maar wel vervelend!
O o oo... Chim was gisteren weer een vrij vogeltje vond ze zelf, alleen zat ik er nog op! Ze liep echt gewoon gezellig eens hier heen, gezellig eens daar heen.. schrok eens van dit, stopte is voor dat.. Ik maakte niet echt indruk geloof ik Maarja, ze heeft verder niet lelijk gedaan en uiteindelijk hebben we nog een tijdje best aardig gereden, maar ik merk gewoon dat twee dagen alleen maar 'lol met je knol' niet goed is voor haar luisteren! Hihi...
Hahaha ohh ik ken dat gedrag Heel vervelend!! En idd, je kan doen wat je wilt, maakt geen indruk Hopelijk volgende keer rijden beter!
Heb de Fries van mn vriendin vandaag weer 'getraint' Heb dr aan de longe gegooid met pessoa, en 't gaat echt steeds beter!! Vandaag ook balkjes gelopen en dat deed ze zo goed, volgende keer cavaletti Na het longeren ben ik er nog ff opgekropen en ze voelde zo heerlijk losjes.. Terwijl zij echt 't toonbeeld was van vastzitten. 't Gaat steeds beter!! En met Tammetje heb ik ook weer 'n stukje gelopen buiten, ook gedraafd en dat voelde ook al zo goed! Zo lekker heeft ie de afgelopen keren niet gedraafd, dus ook dat gaat steeds beter. Jetta dr staart moest nodig 's gewassen worden, dus die hoefde vandaag niet aan 't werk, maar ik wel Nu heeft ze weer 'n mooie staart en schone achterbenen
Hallo medebokkers. Ik wil me na even meelezen ook graag melden. Ik rij een aantal jonge paarden voor iemand die zelf niet meer kan rijden maar wel nog liefde heeft voor de paarden en de sport, en ook haar geld daarmee verdiend. De meeste paarden zijn handelspaarden, maar nu heeft ze ook een bijna 4 jarige Fries staan, waar haar vader verliefd op was geworden en had meegenomen. Deze is niet voor de handel. Niet in eerste instantie in elk geval. Inmiddels rij ik deze Fries nu ook. Eerst wist ik niet zo goed of ik het wat zou vinden, ik heb helemaal geen ervaring met barokke rassen en heb eigenlijk alleen maar KWPNers e.d. in de sport gereden/gehad.
Toen ik daar eerst reed was de Fries (Daddy) nog niet zadelmak. We hebben hem weggebracht en zijn een aantal keren wezen kijken en hebben hem toen hij klaar was weer meegenomen. Op dat moment had ik eigenlijk nog steeds niet echt wat met Daddy. Vond het een leuk paard, voor een ander. Mooi vond ik hem dan weer wel.
Nu staat hij alweer even "thuis" en rij ik hem dus een tijdje, en ik moet zeggen het is echt wel mn vriendje geworden. Hij geeft me echt een zeker en prettig gevoel Heerlijk vind ik het ook dat je even een paardje kan rijden tussendoor die je niet regelmatig de handstand voordoet of via de muren op het dak probeert te klimmen Het gaat ontzettend goed momenteel en waarschijnlijk ga ik Daddy in 2013 uitbrengen in de sport. Foto's zal ik binnenkort even maken
Wat leuk zeg, dat hij toch je maatje is geworden!! Ben benieuwd naar foto's. Heerlijk hè, zo'n koelbloedige Fries haha Eens een Fries, altijd 'n Fries
Hosante
Geplaatst: 18-12-12 21:29
Dat koelbloedige zoek ik nog steeds in mijn Frieske.
xXutopiaXx
Geplaatst: 18-12-12 22:20
Ja oké.. Ik ook in Tamme hahaha! Maar hij doet iig niet de handstand of klimt ook niet via de muren 't dak op haha!
NoTrouble
Geplaatst: 18-12-12 22:24
Haha ja het is best wel vreemd want in het begin heb je, als je er geen ervaring mee hebt, echt zoiets van: Een Fries, wat moet ik nou weer met een Fries? Eigenlijk heb ik hem stiekem ook al mn excuses aangeboden voor hoe ik over hem dacht hihi.
Het gaat helemaal goed komen, als het zo doorgaat stap ik straks nooit weer op een kwpn'er haha
liesd
Geplaatst: 18-12-12 22:57
NoTrouble, welkom! Ook wel benieuwd naar foto's van Daddy
Figo is intussen helemaal hersteld (als in: zijn wondje is helemaal dicht), dus morgen gaan we hem in zijn kudde introduceren. Ben benieuwd wat dat zal geven, vind het wel spannend... Figo is heel sociaal, maar ik hoop dat die andere dat ook zijn
Ben ook benieuwd hoe 't met Figo gaat, zou 't ook heel spannend vinden ja Wel mooi dat zn wondje helemaal netjes is geheeld!
Ik had als klein meisje gewoon al 'n droom om zo'n machtige Friese hengst te bezitten. Dus toen mijn ouders zeiden dat het tijd was om naar een paard te gaan zoeken, hebben we eigenlijk nooit naar wat anders gezocht Nu zou ik er ook heeeeel graag een PRE bij willen.. Hengst uiteraard Die vind 'k ook zo prachtig
Hoop dat je vanavond rustig kan rijden Geeske!!
Zo Jetje nog weer ffies rijden en dan op zoek naar 'n jurk voor het kerstbal!