.Natalia : Jeetje, das ook schrikken zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
laulau85 schreef:Hihi Natalia volgens mij is het echt voorjaar
haha voor hem is het nog voorjaar
haha... 
Heb je last van je ogen?
Gelukkig goed afgelopen maar mén je hart zit in je keel.
We waren eerst gevraagd om rondjes te rijden met de kar maar goed dat risico wil ik nog niet nemen met haar benen en zou t ook niet moeten hebben als ze aan de kletter gaat.. Iig wel leuk dat ze ook gewoon erbij mag zijn

Maar het waren eigenlijk maar twee 20cc spuiten ofzo, meer niet denk ik. En het schijnt een vrij standaard onderzoek te zijn, dus ze zullen wel weten wat er mogelijk is. Karina schreef:Als het goed is komt die uitslag donderdag of vrijdag binnen. Maar eerlijk gezegd zit ik meer in over die vermoedelijke artrose in dat SI gewricht, ik ben er beetje meer over aan het lezen en daar word ik niet vrolijk van... Hij loopt echt extreem slecht voor een paard met zulke mooi foto's van al zijn andere gewrichten. *jank*
Weet je nog dat Nance compleet hoef of spierbevangen leek en niet meer wilde lopen en staan en niet meer kon bewegen en dat allemaal omdat ze één zeer voorhoefje had?Ze kon de trailer niet eens in komen toen
Citaat:...ik heb dat vaker gezien Weet je nog dat Nance compleet hoef of spierbevangen leek en niet meer wilde lopen en staan en niet meer kon bewegen en dat allemaal omdat ze één zeer voorhoefje had?
Door zijn castratie en verhuis was hij wat ingevallen maar hij begint er steeds beter uit te zien. Jammer dat Rintske niet helemaal lekker loopt, hopelijk alleen een spierprobleem!
Ik zal eens kijken vandaag of het werkt