[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:21

Lovesgitana
Zo raar is het toch niet dat je je vriendje mist na 1 dag Tong uitsteken dan zou ik wel mega gek moeten zijn geloof ik hahah
Ik ben al 9 jaar met mijn vriendje maar als hij voor zijn werk in een hotel zit mis ik hem toch echt wel

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:28

saida.....wanneer gaan jullie een weekend naar slagharen?????????

en junior is niet alleen hand tam maar schootknuffel graag tam,
Haha!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:21

Pff meiden, wat gaan jullie hard! Ik ben aan het leren, dus even een ego berichtje Bloos

Ben net wakker, ik heb vandaag een dagje vrij, heerlijk! Moet wel leren voor wiskunde, dat dan weer wel. Vanavond naar de paardjes Lachen . Heb gisteravond voor het eerst Sienna's hoefjes uitgekrabd. Ik had er een kwartier voor nodig en omdat ze het niet snapte moest ik bij de achterbenen een beetje uitkijken, maar uiteindelijk was ze erg braaf. Arme meid had wel keihard haar hoofd gestoten aan de deur, dus ze heeft een grote kale plek op haar hoofd Ach gut . Roc is een beetje zuur, ik denk dat hij een beetje jaloers is Nagelbijten / Gniffelen , gister was hij uiteindelijk best fijn te rijden. Unicum, ma heeft hem uitgestapt Haha! .

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:54

sanne: Shannon moet nog een dagje langer wachten, ook vandaag weer volop huiswerk (heb geen vakantie!)

esther: Die mais is inderdaad een dikmaker, hopelijk pakt hij het snel op!

frank: ziet er heftig uit! Je maakt nog is wat mee zo Knipoog Ben je al wat opgeknapt?

peet: Esther heeft er een in trukije opgepikt! Ik heb de mijne uit spanje gehaald, maar dat is een duitser!

madelief: De spaanse kanjer heeft een lui lekker leven Knipoog Van het weekend zal ik hem ook weer is op de foto zetten...hij kreeg vorig weekend weer nieuwe voetjes dus kunnen we weer ietsje meer gaan rijden!

ilona: Ik heb een lijstje met wat ik moet hebben, wat dingen die ik eventueel kan kopen, maar ik vrees dat ik nog meer leuke dingen zal zien Knipoog

loes: Wat leuk dat ze zich zo goed gedragen heeft!! En jij had weer een heel schoon paard!
Ik vind de herfst ook altijd geweldig! Leuk ook met al die blaadjes op de grond!

kate: Gaan roc en sien wel goed met elkaar? Logisch dat hij wat jaloers is, je moet nu je aandacht delen...zal wel loslopen! Encanto is ook lang boos op mij geweest toen ik hem niet meer mocht rijden...en jaloers als ik een ander ging! Oww meneer was diep beledigd!

Ik wil ook herfstvakantie! Zit in een ontzettend drukke week en iedereen om me heen is lekker vakantie aan het vieren! Hopelijk van het weekend nog steeds zo mooi weer..dan gaan alle paardjes weer is op de foto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:55

Ik ben geen vakantie aan het vieren, ik ben les aan het geven, Robijn laten enten, poes laten enten, meetings aan het hebben, wedstrijd met lesklant aan het fixen, en van alles Clown

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:58

nou vooruit, jij bent geen vakantie aan het vieren Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:00

Huilen van het lachen

Ik zal dan ook maar eens wat gaan doen van wat ik allemaal zeg Clown

DA bellen enzo Nagelbijten / Gniffelen

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:03

pffff wat gaan jullie mega snel zeg !!
kan het ff niet allemaal bij houden hoor .
ben erg druk want DJEMO KOMT BIJ HUIS T te staan *LOL* *LOL* *LOL* Party!! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
en ben bezig om de afrastering teverhoge met een extra draad er bij boven op tedoen .
KG_Images....gewoon goed de tijdt er voor nemen haar veel vertrouwen geven.
Lindy1982.... hoe veel keer slaat het hartslagje van je baby ? en ik denk dat het een meisje is .
Saida_ slagharen wat leuk vlak mij mij in de buurt.
frankiej... pfffffff dit is heftig zeg het zal je maar gebeuren.
Loveable...vindt dat altijdt best zielig hoor maar kijk wel uit met je paardje .
zasread.. wat een lekker ding . mooi !!!!
kan niet alles bij reageren sorryyyyyyyyy moet alweer weg ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:04

Oooh wat leuk Haha!

Gaaf zeg!

Nou, de kat wordt vanmiddag nog geënt Vork

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:05

Djemo dat schijnt een fabel te zijn toch van die hartslag.. 120 a 130 is een jongen geloof ik 140 a 150 een meisje toch Tong uitsteken

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:06

Madelief zie dat jij vlak bij mij vandaan komt Haha! als je een keer wilt shooten geef maar een gil Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:10

Pfff, een kat enten is nog duur zeg Bloos!
Duurder dan paard !

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:14

ja erg he! Consult voor een kat is ook duur, vind ik, ik vind de ent kosten voor een paard wel heel erg meevallen moet ik zeggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:15

Ja, ik vind het echt schandalig!

Voor de kat betaal ik 45 euro, voor het paard 18 Bloos!

Jezus!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:30

ik moet altijd wel lachen als mensen horen dat ik een paard heb...vaak de opmerking; nou dat valt zeker niet mee met da kosten enz...meestal vraag ik dan of ze een hond of kat hebben...wordt altijd ongelovig aangekeken als ik zeg dat die enting duurder is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:31

Pfff ik baal hier echt van Nagelbijten / Gniffelen

Had net gerekend dat ik deze maand een keertje ruim uit zou komen Nagelbijten / Gniffelen

Kan ik dus wel weer vergeten Huilen van het lachen

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:37

Ilona -> Pony's vindt je niet meer op het park zelf, en maar goed ook, er was veel te weinig controle op die arme beestjes destijds.

Lindy -> Leuk om Daisy weer eens te zien!
Ze heeft wel erg genoten van de zomer op het gras zo aan haar bolle buikje te zien, of probeert ze jou na te doen? Knipoog

Loes -> Mooi gezicht is dat dan hè, zoals zo'n kolossaal beest met van die kleine kindjes om kan gaan.
Rintske is nog jong (3,5) en regelmatig kan ze lomp en ontstuimig zijn, maar mijn dochter, die zo groot en tenger is als een meisje van 11, kan ik met haar laten lopen/spelen/poetsen en ze zal haar nooit een haar kwaad doen. Lovers

Petra -> We weten nog niet wanneer we een weekendje daar naar toe gaan, moeten we nog even uitzoeken.

Jolijn -> Wij hebben laatst met zo goed als de hele stal (21 paarden en pony's) de entingen laten doen, dat scheelt helemaal een stuk.
Omdat we met zoveel paarden waren heeft ze de visitekosten weggelaten en moesten we € 17,= per paard betalen.
Ik was ook van Tommie gewend dat het veel duurder was, en ging uit van zo'n € 60,=
Viel dit even mee dan! Haha!

Rintske is uiteindelijk toch rustiger geworden gisteravond.
Haar stal was redelijk netjes vanmorgen en ik zag de strootjes nog afgedrukt in haar vacht, dus ze heeft gelegen.
Ik heb haar even gelongeerd in de binnenbak met een balkje en een cavaletti, wordt ze sterk van. Vork
Ze had niet zoveel zin en was een beetje aan het klootviolen.
Op een gegeven moment gaf ik haar een tikje met de zweep waarop ze vooruit schoot en onderuit ging.
Jeetje wat schrok ik!
Zij zelf ook, daarna was ze er nog zo beduusd van dat ze braaf haar rondjes draafde en heel netjes over de balkjes ging.
Zo op het oog mankeert ze niets, ze liep goed en ik zag geen verdikkingen of wondjes.
Vanavond nog maar even bij haar kijken.
Gelukkig staat ze buiten op het land dus ze blijft lekker in beweging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:39

Mja, ik betaal geen voorrijdkosten (DA staat in de weide naast mij met zijn paarden Nagelbijten / Gniffelen ), dus ook 18 euro Clown

Lekker hoor!

Dat is wel even schrikken ja, maar het zal allemaal wel meevallen!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:41

Nee is nog van het veulen ... Niet van het gras Tong uitsteken We zijn blij dat ze weer wat aankomt.. Veulen is nu 4 maanden dus gaat er nu van af.. I het begin bleef ze heel mager en kwam ze niets aan viel alleen maar af ribben waren te tellen.. DA bij gehad etc.. Bleek te komen doordat ze zo een groot veulen heeft.. onder buikie begint nu wel te verdwijnen na dor het trainen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:10

zo dan lekker je kat laten enten voor dat geld is het een goude enting????????
gelukkig zit je DA naast je in de wei scheelt altijd he

he marielle je krijgt nu echt een vleug van arrogantie over je heen Haha! Clown he niet eens op mij reageren foei toch Clown Duivel

ik heb gisteren nog wle zo lekekr met djemo geknuffeld doe ik anders ook niet meer hoor

heb vanmorgen foto`s van mijn kanjer gemaakt zal ze ff laten zien hihihi is al weer zo lang geleden he

Afbeelding
zijn mega staart Haha!
Afbeelding
hier het stuk uit zijn manen Huilen Huilen
Afbeelding
haaha wou een foto maken draait hij net zijn hoofd naar me toe
Afbeelding
laat je me nou nog eten of blijf je kliken met dat malle ding
Afbeelding
lekker drafje
Afbeelding
weet niet Knipoog lijkt wel een piafe hihihi
Afbeelding
en eentje uit de oude doos luilakje tsjillert
Laatst bijgewerkt door peetisgreat op 14-10-08 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:28

Leuke foto's Haha!

Mooie staart zeg!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:11

PEET SORRY HOOR HEB JE BERICHTJES NIET GEZIEN
zij het toch gisteren kan het niet bij houden SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Lindy1982... Djemo dat schijnt een fabel te zijn toch van die hartslag.. 120 a 130 is een jongen geloof ik 140 a 150 een meisje toch
NEE GEEN FABEL HEB HET ALTIJDT NOG GOED GEHAD Pling
maar aan je buikje te zien een meid Pling

O,JA HEBBEN WIJ WEER ..
dagje naar rotterdam begon leuk dus niet!!!!
rijden vlak voor hardewijk 150 km ( TEHARDT) krijgen we klap band rechts achter gelukkig alles goed gegaan.
als het voor was geweest weet ik niet wat er gebeurt zo zijn.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:42

maar die getallen kloppen toch wat ik net neerzetten
120 a 130 voor een jongen 140 a 150 voor een meisje

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:31

Lobke: He dat heb ik zeker gemist! Nee, het was Bonito XXII van yeguada resildelca: http://www.yeguada-residelca.com/Act2007/Caroline.jpg
Maar hoezo werk je daar niet meer, mag ook via pb. Hahaha ik snapte al niet waarom Saida het een verschrikkelijk woord vond, dacht zelf ook al aan aarde (v. Terra).
Ben benieuwd hoor naar je nieuwe kanjer, maar goed ik moet gewoon langs komen binnekort zal je dr nog wel ff over pben.
Saida: Wat gek van Rintske... Vandaag geen gekke dingen? Lees het al, ze was vrij rustig, ach er zijn vaak paarden die ff een schuiver maken, over het algemeen niks aan het handje!
Peet: Tsjillert!!!!! Leuk hoor die foto's Pling Knappe kanjer!
Ilona: Jaa, jij hebt t idd ook wel lastig, ook altijd weekend relatie toch?
Hoe heb je hem eigenlijk leren kennen? Heb ik volgens mij nog nooit gevraagd Tong uitsteken
Lovesgitana: Nou, het zien van deze combinatie én Furia's positieve ontwikkeling heb ik me wel door gerealiseerd dat Z misschien niet het maximale is wat we kunnen...
Maar dan hebben we nog wel goede begeleiding nodig Pling Je woont trouwens dicht bij me in de buurt, nouja mijn oude woonplaats dus en heb de afgelopen anderhalf jaar ook in Amsterdam gewerkt, grappig!
Aaaah wat super zeg hoe ze met die kinderen was!! Ik heb ook zo vaak van die momenten dat ik Furia zie staan en dan doet ie iets waardoor ik weer kriebels krijg en altijd dnek wat is het toch een schatje!!
Hoe is je wiskunde proefwerk gegaan? En kan niet wachten tot ik mn vriend weer zie idd Haha!
Kathleen: Aaah arme Sienna en arme Roco, Sienna voor haar hoofdje en Roco voor het feit dat hij je moet delen Ach gut
Mies: aaah lekker, en jaaa foto's Pling Heeft ie eigenlijk al gedekt?
Djemo: Wat onwijs fijn zeg!!! Furia staat nu natuurlijk eigenlijk ook aan huis Haha!
Lindy: Jaa alleen Furia&ik zitten nu in Belgie he Haha! Maar max aug 2009 zijn we weer terug in Alkmaar en omstrekend, dus geef een gil als ik er weer ben! Dan lijkt me het hartstikke leuk!

Vandaag weer hard gewerkt, maar was een beetje ziek, zwak en misselijk...
Niet heel erg maar gewoon beetje koortsig.

Furia kan nu lekker de halve dag uitlopen vanuit zn stal, er zit een flink stuk wei voor zijn stal&die van de buurvrouw en daar mogen ze nu op (helaas niet samen want buurvrouw trapt).
Morgen weer lessen!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:35

Hoi allemaal,

Zondag was ik met mijn zus op haar paard Bonito en ik op Cantaor naar het bos gegaan.
We zouden eigenlijk een mooie foto maken voor onze moeder, maar onze fotograven (lees mannen) hadden bar weinig geduld, dus zo mooi zijn ze niet geworden, er is er altijd wel 1 die er raar op staat.
Maar wel een paar leuke plaatjes voor onzelf;

Kennismaken paarden;
Afbeelding

Renate en Bonito
Afbeelding

Mistig
Afbeelding

Saampjes
Afbeelding

Afbeelding

En allebij nog een keer apart
Afbeelding