Zo raar is het toch niet dat je je vriendje mist na 1 dag
dan zou ik wel mega gek moeten zijn geloof ik hahahIk ben al 9 jaar met mijn vriendje maar als hij voor zijn werk in een hotel zit mis ik hem toch echt wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dan zou ik wel mega gek moeten zijn geloof ik hahah

. Heb gisteravond voor het eerst Sienna's hoefjes uitgekrabd. Ik had er een kwartier voor nodig en omdat ze het niet snapte moest ik bij de achterbenen een beetje uitkijken, maar uiteindelijk was ze erg braaf. Arme meid had wel keihard haar hoofd gestoten aan de deur, dus ze heeft een grote kale plek op haar hoofd
. Roc is een beetje zuur, ik denk dat hij een beetje jaloers is
, gister was hij uiteindelijk best fijn te rijden. Unicum, ma heeft hem uitgestapt
.
Ben je al wat opgeknapt?
Van het weekend zal ik hem ook weer is op de foto zetten...hij kreeg vorig weekend weer nieuwe voetjes dus kunnen we weer ietsje meer gaan rijden!

als je een keer wilt shooten geef maar een gil

), dus ook 18 euro 

We zijn blij dat ze weer wat aankomt.. Veulen is nu 4 maanden dus gaat er nu van af.. I het begin bleef ze heel mager en kwam ze niets aan viel alleen maar af ribben waren te tellen.. DA bij gehad etc.. Bleek te komen doordat ze zo een groot veulen heeft.. onder buikie begint nu wel te verdwijnen na dor het trainen
he niet eens op mij reageren foei toch

lijkt wel een piafe hihihi

Knappe kanjer!
Je woont trouwens dicht bij me in de buurt, nouja mijn oude woonplaats dus en heb de afgelopen anderhalf jaar ook in Amsterdam gewerkt, grappig!

Heeft ie eigenlijk al gedekt?
Maar max aug 2009 zijn we weer terug in Alkmaar en omstrekend, dus geef een gil als ik er weer ben! Dan lijkt me het hartstikke leuk!