Branka: Helemaal mee eens! Ik ga ook het liefst met 2. Het is fijn als er iemand is om even te helpen met voorlezen enzo hè? En bij het opstappen vind ik het ook fijn als er iemand is, die Sam eventueel even kan afleiden, als hij gespannen is.
Jenay: Welkom hier! Een Lusitano helemaal gehaald in Portugal! Nou, oké als je een foto van je beauty plaatst hoef je die andere 293 pagina's niet te lezen...

Pony, nou vertel maar raak hier hoor! Wij lezen heel graag mee! Wij zijn hier dol op pony's...

Gab: Haha, Frank zat wel een beetje voorzichtig. Hij zei dat er wat knel zat en dat 16 inch mss toch nét ietsjes té klein was voor hem. Hij zei dat ie hoopte dat Des geen fratsen uit zou halen, want dan zou het zeer gaan doen hihi. En het zadel ligt voor iets te krap voor het mooi, waardoor het wat achterover ligt en waardoor je dan weer meer met de benen naar voren gaat zitten. (Weet ik inmiddels dan weer uit ervaring.

Angela: Goed joh! Geduldig en concequent blijven werkt het beste hè?
Jus: Geen dikkere kussens, die verstoren het contact tussen billen en rug hè? Iets bredere boom.

Frank: Proficiat! Het is even schrikken idd als het zo moet lopen. Gelukkig heeft ook hij het gered en is ie bij mama gaan drinken. Een lepveulen heb ik ook eens meegemaakt en dat was een heftige tijd, met een paardje wat dus nogal ongemanierd was bij mensen (Is dat jou ook overkomen?).