JeanleGrand schreef:Quote: Is er iemand in dit topic die misschien een jurk voor mij te leen heeft voor een show van a.s. zondag ?
Frank, leen die van jou effe...
Welke? De roze of die met die zebraprint?
Frank -> Het mooie van dat stukje is dat het best ver ondiep blijft.
Je kan aan de rimpels in het water zien waar het dieper wordt.
Op zich bleef Rintske vrolijk rondstappen, tot ik dacht dat ik de teugels wel helemaal los kon gooien, toen begon ze wel te stampen en moest ik haar snel vooruit drijven!
Malin -> Je moet ook echt niet luisteren naar een arts als die zegt dat je rust moet nemen met je been, hè.....
Hopelijk is de andere arts wel tot je doorgedrongen?
Fijn te lezen dat het goed gaat met Sjors!
Ik zat het me een paar dagen geleden al af te vragen maar was het vergeten te vragen.
Kan je niet je been op een andere stoel of een krukje neerleggen? Dat scheelt iig iets.
Heidi -> Die foto van Jesse met dat vergrootglas is echt hilarisch!!!
Debby -> Jij bent lekker verwend met je verjaardag!
En dat dekje!
Ik ben gek op paars op een fries, dus kom maar op!
Ik weet zeker dat ie ook erg mooi op Xantha zal staan!
Anouk -> Als je een merrie en veulen meteen vanaf de 1e of 2e dag heel even uit elkaar haalt en dat steeds met een paar minuutjes uitbreidt dan went het snel voor beiden, hoor.
Zo doen ze het altijd op de manege waar ik stond, en dat werkte prima!
Heerlijk gereden lees ik en weer op de roze wolk!

Ilona -> Gefeliciteerd met 'Papa Chico'! (dat is toch ook een liedje???)
En heel veel plezier op de Veluwe met de meiden!
Hosante -> Tijd niet gezien hier!
Elise -> Leuk is dat hè, zo'n verzameling tanden en kiezen!
Ik heb ook nog 2 hoektanden van Rintske.
1-tje viel er spontaan uit toen ik haar een wortel gaf, en de andere heeft de tandarts voor me eruit getrokken toen ze toch bezig was.
Als ik ze wel eens laat zien aan iemand dan zijn ze verbaasd dat die kiezen zo groot zijn.
Ik besteed Rintske uit wat betreft het keuringsklaar maken en voorbrengen, daar ga ik zelf niet aan lopen klooien gezien ik toch niet die ervaring heb.
Die mensen weten precies wat de juryleden willen zien en hoe ze dat voor elkaar moeten krijgen.
Waarom gaat Donatello naar Tsjechië toe? Verkocht?
Tamara -> Padrino is heel gaaf!
Ik zou hem alleen ietsje voller willen zien, ik vind hem nu net even te schraal.
Wanda -> Jeetje joh, dat was een heftig weekendje voor je!
Fijn dat het bloedprikken zo snel kon gebeuren en mazzel dat je ook snel bericht er over krijgt.
Mocht hij toch ruin blijken te zijn dan weet jij iig dat hij geen merrie kan bevruchten mocht ie losbreken en dekken, dat lijkt mij ook al een hele geruststelling.
Geniet jij deze week nou maar lekker van het mooie weer, en probeer je niet zo druk te maken om wat er is gebeurd.
Het ligt achter je en je kan er toch niets meer aan doen, focus je op je toekomst en op de leuke tijd die komen gaat!
Madelief -> Leuk om jou ook weer eens voorbij te zien komen hier!
Lekker dat Fuur nu minder stijf is, dat scheelt je weer moeite met de oefeningen tijdens het trainen.
Rintske was vandaag ook best stijf en ze loopt al een paar dagen niet zuiver.
Omdat het ook nog best warm was heb ik alleen maar stapoefeningen met haar gedaan, even de boel los gemaakt.
Ik ben blij dat Rints ook ijzers heeft voor, ze rolt haar voorhoeven netjes af waardoor de voorkant wel sleet, maar aan de zijkanten werden het schotels.
Ze heeft nu een week of 6 ijzers en haar hoeven blijven heel mooi!
Karina -> Een longspoeling? Hoe gaat dat zoiets dan?
Ik hoop met je mee dat hier iets duidelijks uitkomt waar je wat mee kan.
Verder klinkt het nog niet echt positief wat betreft zijn rugproblemen.....
Leuke foto's van je mooie Veludo! Hij ziet er super uit, hoor!
Nog een maandje, dan kan ik hem en je andere trotse bezit in het echie komen bewonderen!
Geef ze maar een dikke knuf van me, en vertel ze maar dat er een hele knappe dame op bezoek komt over een poosje, hahaha!
Ja die waterfoto's zijn gaaf hè? Het was ook zo ontzettend leuk, en Rints vond het ook heel gaaf!
Flitsten haar oortjes op de weg nog alle kanten op, in het water stonden ze alleen nog maar vrolijk overeind!
Ik hoop dat ze straks het meertje in het bos ook zo leuk vindt!
Suzanne -> Wat een heerlijk rustgevende foto's van je beestenboel!
Sanne -> Gefeliciteerd met Johan!
Sorry, ik zou zo niet een paardje voor je weten.....
Eline -> Hoe is het nu met Atlas zijn rug? Weet je al wat meer?
En ik begrijp niet wat je bedoeld met 'waarom oogkleppen'?
Rintske loopt al niet zo zuiver viel me gisteravond op.
Omdat me zondag tijdens de buitenrit niets is opgevallen vermoed ik dat ze zich heeft verstapt in de wei, of misschien tijdens het ritje op de trailer terug naar huis.
Vandaag tijdens het rijden dus maar rustig aan gedaan en alleen gestapt en stapoefeningen gedaan.
In het begin een drafje geprobeerd maar toen liep ze niet goed, op het einde ging het wat beter, dus ik denk een spierkwestie.
We zullen het morgen wel weer zien.
Gisteravond zo verschrikkelijk gelachen samen met Marieke en haar vriend.
We gingen het water bijvullen op het land en dat doen we met grote emmers water op een kar die we naar het land rijden.
De vriend van Marieke zwikkerde een deksel de lucht in net als een frisbee, en die maakte een hele mooie draai en kwam zo tegen de billen van Rintske terecht.
Rintske schrok en ging bok-bok-bok door het land, hard snorkend als een olifant, hahaha!
Ik pakte de deksel en zwikkerde die terug maar Tommie kreeg het te pakken en rende er snel mee weg.
Alleen is de deksel net zo groot als Tommie zelf is waardoor die in het gras bleef steken en Tommie er met een koprol overheen dook!
Het was zo'n lachwekkend gezicht dat we alledrie bijna in onze broek pisten van het lachen en de tranen over onze wangen stroomden!