Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
.
. Heb nu officieel een vriend in Turkije (Had zelf wel een beetje mijn twijfels maar na deze week vertrouw ik hem wel.) dus die zal ik nog wel eens gaan opzoeken. Al komt ie binnenkort naar Engeland voor zijn studie, dus dan wordt het geen warm land maar een koud en regenachtig Engeland
.
En een mooie buik 

Maar het is wel minder ver reizen!! Zeker voor zo een relatie moet je veel vertrouwen in elkaar hebben, maar als het eenmaal werkt weet je wel dat je allebei 100% voor gaat! Balen van atlas, al over ander voer nagedacht of wil de eigenaar dat niet?
Woensdag ga ik naar hyporama tentenkamp, maar omdat ik anders in roosendaal met wat tassen moet fietsen wil hij me wel van het station komen halen, zodat ik niet hoef te fietsen. Maar omdat ik s ochtends dan met de bus moet, om 7 uur en dan ongeveer 25 minuten op het station moet wachten op de trein, wil hij me s ochtends ook naar het station brengen
En als hij me komt halen gaan we samen naar Shannon...Kan ik hem leren longeren en ik wat foto's van dr maken
Mn vader wil heel graag leren rijden (nou om eerlijk te zijn goed stappen en wat controle hebben voor een bosstapritje), maar nu is er nog niet echt een geschikt paard...dus als hij af en toe kan longeren en ze gaat hem accepteren...
Maar vind het echt lief van em!(moest het even kwijt) 
Vaidosa moest het ook zonder mij doen, morgenmiddag krijgt ze weer alle aandacht!
. Duitsland is idd wel dichterbij maar ach ik ben ook zo naar Turkije gevlogen en binnenkort dan naar Engeland (wat ook al een stuk beter is...). 

we weten waar we het voor doen..
Dus ze word nog groter dan mams waarschijnlijk
geweldig.. Het kriebelt bij mij ook weer om te rijden.. Magna de bevalling nog zeker een half jaar niet rijden .. weet niet of ik dat volhou 

Die KWPNers enzo zijn natuurlijk ook veel heter enzo dan de meeste barokke paarden..
Leuk hoor!! Gelukkig heb je nu een ruin, haha merries zijn niet echt mijn ding
(behalve dan Sonrisa
)
)
Lief dat je aan me dacht hahaha! Hoest met de Spaanse kanjer?
Niet zo'n superdrukke baan.... Heb je verkeerd geraden 

)
Gelukkig wel een leuke dag (en gratis entree
)

Gezellig dat je er weer bent!

) en exacht hetzelfde lopen, dus we hebben weer goede moed!

Wat wel apart was want dat is hij nooit, maar het is ook wel een logische reactie omdat we toch best aan het trainen zijn.

madelief88 schreef:[Borderjay: Waar dan, haha heb je geen link das makkelijker
:

Zo grappig om vaders op paarden te zien
. Enne niet teveel kopen he bij tentenkamp
. En idd een super foto van Cas, tis een mooi beest!
. Mijn vriend woont hier 1.45 u vandaan, en dat vind ik al een pokke eind
.
. Superrrrrrrrrrrr Moreno
. Wat een schat is het toch he... geweldig dier heb je hoor. En wat ontzettend knap van je dochter!! (Ik ben ook een ontzettende schijterd met springen
, dus vind het top van dr!)
. En leuk hoor op Argento. Is een super leuk dier, heb hem hier al eens ITP gezien op bokt. 

. Moet er niet aan denken, een ongeluk..... T zal je kop maar kosten
En je vriendje missen, oohh ik ken dat!! Nu is het bij mij al veeeel minder, verliefdheid is er een beetje af na bijna 3 jaar
, maar in t begin, nou toen vond ik het ook vreselijk hoor, mekaar niet zien
. Maar wat vreemd van Rints... toch altijd vervelend weg gaan dan he.. Hopen dat ze toch een beetje rustig is geworden! Voor mij trouwens lang geleden, slagharen...
Vond het altijd wel heeeel leuk daar, en vooral om de pony's daar natuurlijk
. 

hahhaha