iedereen:dank jullie wel! ben druk bezig met het bekijken van alle profielen om jullie prachten te bewonderen. xxxNaatjuhxx Het is een PRE, ze is in nederland wel geboren maar van een moeder die net uit spanje kwam en daar ook is gedekt door een PRE.
Peetisgreat: Ahhhhh wat een schatje! Ik heb er hier ook eentje, maar ik geloof niet dat twee mannetjes die elkaar niet kennen goed samen gaan (helaas). Zou hem soms wel liever met een ander samen zien... Maar geloof niet dat dat nog gaat gebeuren .
LovesGitana: Welkom! En leuke merrie heb je .
Lindy1982: Wat een mooie foto
Mies_Apollo:Uhmmmm of het nu echt afgelopen is met de vakanties weet ik niet . Heb nu officieel een vriend in Turkije (Had zelf wel een beetje mijn twijfels maar na deze week vertrouw ik hem wel.) dus die zal ik nog wel eens gaan opzoeken. Al komt ie binnenkort naar Engeland voor zijn studie, dus dan wordt het geen warm land maar een koud en regenachtig Engeland .
Ik ben net weer bij Atlas langs geweest. Hij is nog steeds erg mager (ik had gehoopt dat ie na mijn vakantie weer wat aangekomen zou zijn). Hij was ook erg duf. Ik las even in de agenda na wat de eigenaar de hele week had gedaan, maar daar was het ook nogal wisselend... De ene keer wassie duf andere keer druk. Ze had ook al een aantal keer gereden. Van de week mag ik ook weer beginnen met longeren, kijken hoe dat gaat....
jolijn: *nog vergeten net sorry* Rijfoto ziet er goed uit, lekker ontspannen!
Esther: Owww leuk! Nog iemand met een lange afstand relatie!!! Mijn trips gaan naar duitsland, ook niet de costa del sol Maar het is wel minder ver reizen!! Zeker voor zo een relatie moet je veel vertrouwen in elkaar hebben, maar als het eenmaal werkt weet je wel dat je allebei 100% voor gaat! Balen van atlas, al over ander voer nagedacht of wil de eigenaar dat niet?
Mijn vader is geweldig! Woensdag ga ik naar hyporama tentenkamp, maar omdat ik anders in roosendaal met wat tassen moet fietsen wil hij me wel van het station komen halen, zodat ik niet hoef te fietsen. Maar omdat ik s ochtends dan met de bus moet, om 7 uur en dan ongeveer 25 minuten op het station moet wachten op de trein, wil hij me s ochtends ook naar het station brengen En als hij me komt halen gaan we samen naar Shannon...Kan ik hem leren longeren en ik wat foto's van dr maken Mn vader wil heel graag leren rijden (nou om eerlijk te zijn goed stappen en wat controle hebben voor een bosstapritje), maar nu is er nog niet echt een geschikt paard...dus als hij af en toe kan longeren en ze gaat hem accepteren... Maar vind het echt lief van em!(moest het even kwijt)
Lindy: zohee! jij loopt nu met een flinke toeter rond! Ben benieuwd wat daar voor hummeltje uit gaat komen
Michelle: Wat zijn we toch gezellig studies met z'n tweeën Vaidosa moest het ook zonder mij doen, morgenmiddag krijgt ze weer alle aandacht! Wat is vader lief!! En mijn vader wil ook leren rijden, dat was het eerste wat hij zei toen hij Igneo voor de tweede keer zag. Daar wil ik straks ook op rondrijden
Mies_Apollo: hahaha ook al een lange afstandsrelatie . Duitsland is idd wel dichterbij maar ach ik ben ook zo naar Turkije gevlogen en binnenkort dan naar Engeland (wat ook al een stuk beter is...).
Atlas is nu met zijn voer wel al een stuk omhoog gegaan, hij krijgt nu:
Dat is niet echt heel weinig, want hij doet ook niet super veel. Als ie gewerkt heeft krijgt ie geloof ik ook nog extra biks. Maar hij wil gewoon niet echt aankomen... Ik had zelfs nog het idee dat ie magerder was. Zijn leeftijd werkt natuurlijk ook niet echt mee...
wow wat een drukte weer zeg. welkom loes, het zal niet meevallen om alles en iedereen te leren kennen, het zijn er veel inmiddels. lindy: dat gaat een jongetje worden!!
met mij gaat het weer best goed, vandaag weer gewerkt, nog wel vrij snel zweten maarja het was ook wel vrij warm weer. Dierenarts / tandarts vanmorgen bij Prince-je gehad, hij had 2 grote haken op z'n achterste onderkiezen. Moest ook geënt worden dus dat ging in 1 keer mee. Hij heeft ook even naar Des gekeken, hij raadde z'n leeftijd volgens de tanden in 1x goed: 4,5 jaar. Niks mis met z'n gebit. Ook ff z'n zaakje laten bevoelen, alles is inmiddels goed ingedaald dus wat dat betreft kan Dessie voor de apto-keuring. Van de week de training weer vanlieverlee op gaan pakken, hij wordt wel humeurig nu hoor. Baasje wilde wel, maar kon niet.
@Robijntjah: ah lijkt me heerlijk voor het eerst alleen rijden! Ik heb er vandaag voor het eerst los van de longe gereden(2e keer dat ik erop zit) en het ging super, hij was zo braaf. @evdpanne: als ik zo kijk naar wat hij allemaal gevoerd krijgt zou ruim voldoende moeten zijn, zeker voor een paard dat niet zo veel doet, maar gezien zijn leeftijd is het lastig ja. Misschien zou je hem nog wat meer mais (dikmakend) kunnen bijvoeren? en ruwvoer is idd heel belangrijk!
Mijn paardje heeft vandaag voor het eerst in de groep buitengestaan. Ik weet dat ze die rangorde gaan bepalen en dat dat niet bepaald zachtaardig gaat maar toch is het vervelend om je paard zo zielig in zn stalletje te zien staan. Ik ben net geweest en hij heeft een wond op zijn been en wat bijtwondjes in de hals, het leek gelukkig wel allemaal erger dan het was. Maar ik hoop dat het snel goedkomt en dat hij gewoon rustig in de wei kan staan. Vind het toch moeilijk
oja, vanmorgen nog een ongeval hier in de straat. gisteravond is er mais gehakseld en die boer vind de weg nogal snel schoon genoeg... vanmorgen was de achtergebleven klei door de mist glibberig geworden. Toen reed er een mesttankwagen die bocht in. Hij schoof dus mooi de weg af en is daarbij langs zo'n 6 bomen geketst. Hij had geluk dat er bomen stonden (anders was ie op de kop de sloot in gegaan) en dat er geen bijrijder bij zat. Die zou het niet overleefd hebben gezien de staat van de cabine. Heb een paar foto's geschoten. Overigens weet ik niet of de chauffeur te hard die bocht is ingegaan, er wordt hier namelijk nogal gescheurd door personenauto's maar vooral door vrachtwagens die bloemen vervoeren.
edit: nog eentje van de site van de krant:
De chauffeur scheen last van z'n rug te hebben, de ambulance heeft er een poosje bij gestaan, of ie ook meegegaan is, weet ik niet.
Laatst bijgewerkt door frankiej op 13-10-08 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik rij helaas al vanaf 2,5 maanden niet meer.. Heb bekkeninstabiliteit en zwangerschaps Isias.. Helaas geen makkelijke zwangerschap.. ziekenhuis in ziekenhuis uit... Heb ondertussen al 6 echo's gehad..Maar goed we blijven positie we weten waar we het voor doen..
Als het goed is moet ik over 4 weken bevallen.. Maar zoals het nu gaat komt het wel eerder denk ik.. Loop nu al 3 dagen met weeen..
Met de kleine van daisy ( Fayah Summer) gaat het super die groeit zo mams voorbij.. en dat terwijl ze door een kleinere hengst is gedekt.. Het is echt een beauty alleen de kleur nog even afwachten.. Weet niet of jullie mijn veulen van vorig jaar nog weten.. Saida wel als het goed is.. Nou dit veulen groeit haar al bijna voorbij en dat terwijl ze een jaar jonger is.. En mams maar 10 cm schelen en de vaders zijn even groot.. Blijkt de opa 173m te zijn van fayah.. Dus ze word nog groter dan mams waarschijnlijk
Wat een mooie paardjes zijn er bij gekomen zeg.. En een hoop nieuwe namen hier Heb ook een paar mooie andalusiers voorbij zien komen geweldig.. Het kriebelt bij mij ook weer om te rijden.. Magna de bevalling nog zeker een half jaar niet rijden .. weet niet of ik dat volhou En wat een lekker springertje zag ik net voorbij komen echt geweldig..
lindy wauw wat groeit je buikje nog ff he geniet van de tijd dat je ze nog kan voelen in je buikje dat heb ik wel gemist toen ik niet meer zwanger was maar nu geniet ik zo van mijn meissie
en voor de rest robijntje lekker gereden ??????
loveable nooit leuk he als ze een plekje moeten vinden in de groep hij zal er straks met plezier bij kunnen lopen moet je maar denken
frank wel aan je zelf denken he anders lig je zo weer plat en leuk he dat de DA het goed raden van de leeftijd
mies leuk van je realtie is het ook een turkse jongen ????? de meeste zijn zo mooiiiiiiiiiiii ik geniet altijd als ik in turkye loop jammie ...............en dan te bedenken dat me vriendin nu daar zit zonder mij grrrrrr....... als die trg is moeten we maar ene keer samen gaan hahaha kijken of ik daar nog wat aan de haak kan slaan hihihi misschien wel voor een verweg relatie en leuk dat je naar de tentenkampen gaat neem je een dikke knip mee
zasread mooi foto van papa igneo jammie weer een kwijl bakje nodig
evdpanne hoop dat je er nu weer bent je paardje lekker gaat groeien mss heeft hij je wel gemist verwen hem maar lekker hij krijgt volgens mij wel genoeg
spokie jammer dat je junior niet kan hebben had hem graag willen brengen hihihi hadden we gelijk gemeet
zoe-iris waar zijn je foto`sssssssssss
zo dan lekker die mais zeg pffffffffff zopu niet graag in die auto zitten
Anita: Ja, spannend blijft het wel Die KWPNers enzo zijn natuurlijk ook veel heter enzo dan de meeste barokke paarden.. Ilona: Ja, is echt hard werken :J Maken lange dagen, en moeten tussendoor altijd snel ff wat eten. Dr is haast altijd wel iets wat blijft liggen... Maar goed, 2 grooms op 22 paarden die moeten worden klaargezet voor rijden en een heel circus aan moeten voor ze de wei in kunnen én die ook nog de stapmolen ingaan is natuurlijk ook niet super ruim. Je hebt je profiel ge-update Leuk hoor!! Gelukkig heb je nu een ruin, haha merries zijn niet echt mijn ding (behalve dan Sonrisa ) Mies: Lange paarden zijn inderdaad lastig te rijden, geef mij maar een vierkantsmodel (barokkies ) Aaah leuk, shaggy Lief dat je aan me dacht hahaha! Hoest met de Spaanse kanjer? Borderjay: Waar dan, haha heb je geen link das makkelijker Wat leuk balkjes draven met Moreno! En wat kan ie goed springen, stoer he! Sanne: Niet zo'n superdrukke baan.... Heb je verkeerd geraden Het is echt keihard werken en je maakt met gemak een werkweek van 60 uur Mooooooie foto van Cascabel (Marcel goed gedaan ) Kathleen: Knappe Roco en je nieuwe aanwinst, is ze al gewend? Lobke: Bij welke PRe stal werk jij nou? Leuk paard, ben benieuwd hoe die gaat veranderen evdpanne: Aaha lekker zon! Saida: Wow is Slagharen tegenwoordig zo duur Gelukkig wel een leuke dag (en gratis entree ) Hahaha aah wat schattig Rintske hihi! LovesGitana: Welkom! Je bent al een eind op weg met dit topic lezen, respect Maar dit is écht het gezelligste topic van Bokt! Kan je merrie 1.40m springen, wow! Lindy: aah waat gaaf zo'n hele zwangere buik spannend hoor! Hou ons maar meer op de hoogte Zoe_iris: Lekker joh, met een knappe Anda aan het rijden Gezellig dat je er weer bent! Robijntjah[/ b]: Wat goed, fijn dat het zo goed gaat joh! [b]Frank: Des voor de apto leuk hoor!Hoop dat je je snel wat sterker voelt Loveable: Aaah, jaah das wel lastig, ik maak me ook al te snel zogen om mn kanjer
Gisteren dus mee op wedstrijd, eerste keer Intermediare met zn wedstrijdpaard, echt een schatje is dat, supermooi zwart en kan echt lopen, mooie leeftijd ook 9 jaar. Alleen (en dat heeft hij nooit), was hij bang voor iets op de x waardoor heel veel de mist inging.. Was echt zonde want hij was best goed voor elkaar, jury was ook gek van hem dus das wel mooi. Score viel uiteindelijk toch nog mee.
En!!! Er was een PRE hengst bij de Young riders, dus ik echt helemaal happy joh! Vooral omdat de vrouw die mij dus lesgeeft ook mee was, dus we hebben opgelet hoe die ruiter dat paard reed. En hij had echt dezelfde dingen als Furia (ook vrijwel dezelfde bouw maar zn nek was even meer spier ) en exacht hetzelfde lopen, dus we hebben weer goede moed! Hahaha, nou zegt iedereen hier telkens dat ik moet opschieten, nog een jaartje datik Furia bij de Young riders zou kunnen uitbrenegen NOu realistisch ben ik wel hoor dus dat beeld ik me niet in Maar goed het was wel veelbelovend om zo'n paard met dezelfde bouw en niet eens veel groter (1.59m was deze) zo te zien presteren. Heb echt genoten en vergeleken en deze combinatie was gedeeld 2e geworden bij de Young Riders dus..
Vandaag weer les gehad, in het begin was Furia een beetje traag Wat wel apart was want dat is hij nooit, maar het is ook wel een logische reactie omdat we toch best aan het trainen zijn. Maar uiteindelijk links contragalop waar ik echt tevreden over was! Mooi ritme, ik bleef rustig, mag alleen nog meer doorgeprongen en nog veel geperfectioneerder, maar goed, het is allemaal veelbelovend Verder mis ik mn vriend heeeeel erg maar goed, ga dit weekend weer heen dus komt wel goed
Madelief, ik werk helemaal niet meer bij een PRE stal Ik werk gewoon van 9 to 5 in een kantoor als communicatiemedewerker Terroso is van de fokkers van Licor en is te koop - de bedoeling is dat ik hem rustigaan beleer en verkoop. Was die PRE-hengst bij de Young Riders Luis-Seni (een donkerbruine)?
Saida: Terroso betekent "van de aarde", dus is geen verschrikkelijk woord
Wat een leuke foto's weer van iedereen! Dit topic blijft maar groeien
Natalia: grappig om te lezen dat jouw hengst zo onder de indruk is van zijn eigen spiegelbeeld Hoe is hij van het transport gekomen? Was hij ook erg vermagerd?
Terroso schijnt heel rustig geweest te zijn in de stal maar heeft niet zo goed gegeten. Misschien zet ik hem wel op Linamix om wat aan te komen. Na wat aarzelingen volgde hij mij braaf uit zijn stalletje en langs een eng droogrek met dekjes op, tot aan de poetsplaats. Ik durfde hem aanvankelijk niet vast te zetten en had het touw door de ring en ging hem zo poetsen, maar hij bleef zo zoet staan dat ik het touw maar heb vastgeknoopt. Af en toe schuifelde hij wat aan het touw heen ern weer, maar hij liet zich telkens netjes in positie zetten door mij en op den duur bleef hij braaf stilstaan. Hij is echt recht uit de campo getrokken, want hij hing vol modder en stof, nu ziet hij er weer blinkie uit!! Hoeven uitkrabben vond hij niet leuk, vooraan was nog niet zo'n probleem, maar achteraan gedroeg hij zich nogal wild. Hij heeft iig lenige achterbenen (en ik morgen een blauwe plek )
Dan los in de bak: wat kan hij mooi bewegen!!! Hele lichtvoetige draf en een ruime stap (hij stapt 2 à 3 passen over) en een mooie sprong in galop. Hij is verder nog steeds erg lief en rustig, ben benieuwd hoe lang dat nog zal duren....
Natalia -> Ben heel benieuwd naar de foto's van je kanjer!
Jolijn -> Robijn loopt lekker ontspannen! En ook nog voor het eerst alleen! Toppie hoor!
Petra -> Heb nog wel aan je gedacht, maar we waren al laat in Slagharen omdat we moesten omrijden ivm het ongeluk op de dijk, en we vertrokken pas om half 8, kwamen om 9 uur thuis en toen moest ik ook nog naar Rintske toe. Maar we hebben in de planning om er een weekendje naartoe te gaan met de kids, dusse....... Is Junior handtam?
Sanne -> Ja, jammer voor Rintske is zij niet de enige voor mij en maak ik ook regelmatig tijd vrij voor mijn gezinnetje. Lukt het een beetje met je verslag?
Loes -> Welkom hier! Wat een knappe dame heb je daar! En volgens mij lekker pittig ook!
Lindy -> Wat zie je er goed uit joh! Mooi buikje! We kunnen wel een poll houden wat het wordt en wanneer het komt, hahaha! Ik gok op een meisje zo aan je buik te zien!
Frank -> Grappig! Ik zat net hierboven te verkondigen dat Lindy een meisje krijgt aan haar buik te zien. Ben benieuwd wie van ons gelijk heeft. Zo je mannen even een APK-tje gehad. Gelukkig niet zo duur als je auto! Hahahaha! Zow! Die vrachtwagen is er niet best aan toe zeg! Wat een slipper heeft die gemaakt!
Loveable -> Ik weet dat het heel natuurlijk is, maar vind het ook moeilijk om aan te zien, hoor, die rangorde bepaling. Ik ben blij dat Rintske haar eigen stukje weiland heeft. Ze kan alle andere paarden zien en horen, en met haar naaste buren neuzen en dat vind ik leuk genoeg. Gelukkig komt zij niet onder de trap- en bijtplekken te zitten, zoals mijn vorige paardjes dat wel deden......
Madelief -> Jij geniet wel zo te lezen! Nog geen heimwee?
Idra -> 'Van de aarde'........ Ik vond het meer klinken als 'terreur' of 'terrorist'!
Ik weet niet wat Rintske vanavond mankeerde, maar ze was onwijs onrustig. Na het longeren zette ik haar terug in de stal en ze was direct onrustig. Kijkend naar een achterste hoek, oren luisterend, en vervolgens angstig en snel richting de staldeur draaiend. Ik heb geprobeerd haar rustig te krijgen wat ook lukte, maar zodra ik naar de staldeur bewoog wilde zij er ook uit. Omdat er niets te zien of te horen was (voor mij dan) ben ik uiteindelijk toch weg gegaan. Ik zal morgen wel aan haar stal zien hoe zij haar nacht heeft doorgebracht..........
Loves Gitana: Gave merrie heb je zeg!! En ze kan idd super springen! Heel leuk voorgesteld ook zo met die foto's! Laat vooral veel van je horen
Lindy: Wat leuk dat je weer is langs komt!!! Lang niks van je gehoord hier op bokt... Mooie buik heb je al zeg, is hard gegaan!
Jolijn; Leuke foto hoor van jou en Robijn.. Ze doet het goed he?!
Suus; Haha, nieuwe vlam inzicht dus. Gaat het wel serieus worden denk je? Wel leuk hoor dat verliefd zijn!!
Mies; Aag, lieve papa hoor!! En wat leuk dat ie wil leren paardrijden haha!! Me vader wou ook eens op het paard zitten, heb me rot gelachen!! Zo grappig om vaders op paarden te zien . Enne niet teveel kopen he bij tentenkamp
Sanne; Pff, dat wordt dus weer ff flink je hw maken.. Nouja, straks heb je wel je papiertje en dan kan je opzoek naar een leuke baan . En idd een super foto van Cas, tis een mooi beest!
Esther: Oef, je vriendje helemaal daar.. Moeilijk hoor, maar echte liefde kent geen grenzen natuurlijk . Mijn vriend woont hier 1.45 u vandaan, en dat vind ik al een pokke eind .
Gab; Wauw, wat een stoere foto's joh . Superrrrrrrrrrrr Moreno . Wat een schat is het toch he... geweldig dier heb je hoor. En wat ontzettend knap van je dochter!! (Ik ben ook een ontzettende schijterd met springen , dus vind het top van dr!)
Iris; Leuk dat je weer langs komt. Alles goed lees ik . En leuk hoor op Argento. Is een super leuk dier, heb hem hier al eens ITP gezien op bokt.
Peet; Is het dan geen optie ze in aparte kooien te doen? Dan kan je ze toch allebei houden
Frank; aii, dat ziet er niet goed uit . Moet er niet aan denken, een ongeluk..... T zal je kop maar kosten
Steph; Jaa, is altijd spannend he.. Ik begrijp wat je bedoeld. Ik zal het straks ook wel hebben; dat "moeder/bescherm gevoel". Die van mij is net ruin, dus ook spannend hoe die zal reageren...
Madelief; Tsjaa, op een stal is het écht werken idd!! Maar je leert er een hoop.. T zijn wel veel paarden trouwens die je moet doen!! En Fuur krijgt het moeilijk nu hihi. Toch ff in de gaten houden dat ie niet traag blijft.. En wat super van die PRE, toch altijd weer leuk om te zien. Jij en Fuur komen er ook wel En je vriendje missen, oohh ik ken dat!! Nu is het bij mij al veeeel minder, verliefdheid is er een beetje af na bijna 3 jaar , maar in t begin, nou toen vond ik het ook vreselijk hoor, mekaar niet zien
Lobke; Je maakt me nu heel nieuwsgierig naar nog meer (bewegings) foto's
Saida; Geduld bewaren.... tsja, moeilijk hoor soms haha. Soms kan ik het heeeel goed, en soms ook niet, dan ben ik het zat . Maar wat vreemd van Rints... toch altijd vervelend weg gaan dan he.. Hopen dat ze toch een beetje rustig is geworden! Voor mij trouwens lang geleden, slagharen... Vond het altijd wel heeeel leuk daar, en vooral om de pony's daar natuurlijk .
Saida Hoop dat ze vanacht evengoed een beetje rustig heeft gestaan.. Ik denk zelf ook dat het een meisje word.. maar we weten het niet dus het zal echt een verassing zijn. we zijn erg benieuwd..
Prinslover.. Is inderdaad hard gegaan.. Vooral nu de laatste twee weken nu ik met verlof ben.. Had ook gezien dat je nu een eigen paardje hebt echt super..
Madelief lekker dat de wedstrijd evengoed nog goed ging
Peetisgreat Veel mensen zeggen dat ik het wel zal missen mijn buik.. maar op dit moment zou ik blijer zijn als ik mijn kleine in mijn armen heb.. ben die buik aardig zat.. Ik draag hem geheel naar voren en heb af en toe het idee dat mijn huid er af scheurt zo zwaar word hij af en toe.. en die kleine is druk hahhaha
Lindy echt ontzettend spannend die kleine, nu maar hopen dat de bevaling goed gaat! madelief jou zien we dus binnenkort terug bij de Young riders met Furia, nu je een beetje hebt kunnen afkijken:P Fijn dat het oefenen ook zo goed ging, hopelijk binnenkort wedstrijd? En dat missen van je vriendje, ik ken het gevoel, erg vervelend, vooral als je nog maar net verliefd bent. Ik ben nu al meer dan een jaar verliefd op mn vriendje, maar blijf hem toch ook elke keer missen als ik hem een dagje niet zie (eigelijk wel genant als ik lees over die lange afstands relaties, hoe erg moeten die hun vriendjes niet missen!) Maar gelukkig zie je hem snel weer! ik mijn vriendje ook, komt vanmiddag gezellig naar mn paardrijles kijken Loveable dat is inderdaad echt lastig om naar te kijken, maar meestal gaat dat wel snel over. Ik had daar ook heel erg moeite mee toen Gitana op een landje ging met andere paarden, alleen vond gitana deze keer dat zij toch echt de baas was, en in plaats van dat zij weggejaagd werd, stonden alle andere paarden binnen no time ergens in het hoekje van de wei, ook niet heel fijn:P zo zie je maar weer wat voor een karakter je paard heeft he? normaal is ze heel lief tegen andere paarden, maar op de een of andere manier kwam dat niet tot uitting in de wei:P Frank dat ziet eruit als een mega klap, hoop maar dat de chaufeur zich niet mega heeft bezeerd. zasread wat een kwijl plaatje zeg, die vader van Igneo. Ook zoiezo paarden onder de lange teugel, blijf ik er indrukwekkend uit vinden zien, ga kijken of ik dit niet zelf ook kan leren.
Vanmiddag dressuur les met Giet, heel veel zin in, heb namelijk al een hele week niet op haar gereden:| en we moeten hard trainen want we hebben zaterdag avond weer wedstrijd, waar we onze 3e (ehem) winstpunt van plan zijn te halen. Ik hoop maar dat het goed gaat! Ik ga lekker vroeg naar Gitana toe, want ik ben dol op dit herfst weer en ga dus kijken of ik mijn kleintje mooi op de foto kan krijgen tussen al die mooie kleuren!
Ohja en ik moet nog even iets delen, heel suf hoor maar ik kreeg er zoveel kriebels van in mn buik, zo verliefd werd ik op Giet: Er werd een poetsles georganiseerd op de manege, maar omdat alle pony's van de manege werden opgezadelt, omdat die kindjes daarna gingen rijden voor het eerst, stelde ik voor dat ze gitana wel mochten gebruiken om te poetsen. Ze twijfelde een beetje omdat de kindjes wel heel klein waren en gitana met haar 1.63 toch wel erg groot voor al die kleine ukken. nouja toch maar gedaan. en dan zal ik even in het kort omschrijven hoe gitana zich heeft gedragen: -ze heeft een half uur doodstil gestaan, geen stap voor of achterwaards -ze ging elke keer met haar neusje in een klein kinder buikje snuffelen -iemand van stal ging laten zien dat als je haar kriebelde op een bepaald plekje, dat ze terug ging kriebelen. nou en alle kinderen gingen om de beurt even met hun hand onder haar snoet, en zo heeft ze wel 10 minuten lang al die kinderen gekriebeld. -ze bleef laag met haar hoofd zodat al de kindjes haar konden aaien etc Nou echt ik heb hier met zo veel plezier naar staan te kijken, ik wist wel dat ze lief was met kinderen, omdat mn kleine zusje alles met haar kan, maar dit was gewoon in 1 woord geweldig:P
maar ik moet naar school, helaas, wiskune proefwerk! xx