Nou hij is niet mak als een lammetje, gelukkig
Maar hij snapt niet zo goed dat ie hengst is geloof 'k
Staat tegenover 'n merrie en zelfs met zn staldeur open lonkt ie niet naar dr haha. Misschien issie gewoon heel lief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar hij snapt niet zo goed dat ie hengst is geloof 'k
Staat tegenover 'n merrie en zelfs met zn staldeur open lonkt ie niet naar dr haha. Misschien issie gewoon heel lief
xXutopiaXx schreef:Ja dat is zeker waar
Nou hij is niet mak als een lammetje, gelukkigMaar hij snapt niet zo goed dat ie hengst is geloof 'k
![]()

xXutopiaXx schreef:Ohh dankje! Ja, dat is waarschijnlijk een kruising Fries × KWPN, maar het is niet 100% waterdicht. Ze komt van een stal waar voornamelijk Friezen stonden, dus het zal wel zo zijn
Hengsten vind ik heerlijk om mee te werken! Wil nooit meer anders. De bruine is dan een merrie, maar dat was eigenlijk beetje nood haha, anders had ik er nooit een merrie bijgehaald. Gelukkig heeft ze ook niet echt merriestreken
Maar wel lusitano fan! 
Had ik niet verwacht... Heb keelonsteking dus mijn weerstand e.d. is zowiezo echt super beroerd nu, maar het ging echt lekker!
Smeerdonder! My_Chimanga schreef:Welkom Keona, mooie dame heb je
Zo beroerd als het woensdag ging, zo lekker liep ze gisteren!! Echt onvoorstelbaar... zo lichtvoetig, heel fijn naar beneden en ik werd er helemaal niet moe van!Had ik niet verwacht... Heb keelonsteking dus mijn weerstand e.d. is zowiezo echt super beroerd nu, maar het ging echt lekker!
Vandaag heeft ze lekker de ochtend in de blubber gespeeldSmeerdonder!

Maarja, t is voor ons de enige paddock waar ze lekker buiten uit kan razen dus dan maar zo! Trouwens ook de enige waar ze in blijft... en zoals je ziet zit er een heeeele flinke omheinig omheen, de hengsten lopen er ook, maar de mijne wil er alsnog wel proberen om bij de opening uit te komen hoor! Engerd dat het is...
Maargoed, had dit keer een lintje gespannen en daar was ze wel van onder de indruk, dus hoop dat ik dit nu vaker kan doen, dan kan ze wat mij betreft weer een aantal keer per week lekker even naar buiten! 

Weer beter nu?

Hoe is het nu met hem?
Ontzettend balen dat hij al verkocht is. Fijn dat je les goed ging 

Nikita heeft dus last van haar rug door het zadel. We moeten dus weer opzoek naar iets anders maar ik vrees dat we bij een barebackpad uit gaan komen. Ze is zo ontzettend breed en plat dat er bijna niks of misschien wel helemaal niks op past. Ben nu aan het kijken voor wat andere boomloze zadels maar of dat gaat passen?

Veel plezier dinsdag, doe je wel voorzichtig? 

Maarja nu weet ik wel ineens precies wat ik zoek!!
En veel plezier op je ritje!