Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar het heeft gister heeft het wel flink geregend! Het is wel lekker voor het land inderdaad!
Anyway, mijn naam is Jenay en ik ben de trotse eigenaar van Capricho, een 3 jarige Lusitano hengst. Hij is begin mei bij mij op stal gekomen nadat ik hem in januari in Portugal heb gevonden.

! Tsja, moet zeggen dat ik nou niet mega veel verschil zie ofzo. Denk wel dat jij gewoon lekkerder zit in een dressuurzadel? En vind die 16 inch nog best meevallen haha, dacht echt, dat ziet er niet uit
. Maar valt heel erg mee! Des is weer vooruit gegaan! Haha, enne het is echt een rode KATER ja 
Maar je hebt er plezier in, das het belangrijkste!
! Gaaf zeg. Weer nieuwe uitdagingen binnenkort
? 
. Leuk zon leerzaam dagje
. Super dat Sabrina zo goed gaat zeg 
. Hopelijk krijg je veel reacties
.
. Shaddy laat ons nu echt in de buurt komen
. Wel doet ze haar oren in de nek maar als ze merkt dat dat niet helpt is ze heel lief en dan mogen we haar en Nouchka aanraken. Nouchka komt ook al uit haar zelf naar ons toe
. Ze laat zich nu ook redelijk goed knuffelen
.
) De verhalen en foto's kun je terugvinden via de link in mijn onderschrift. (mijn paardjes hebben een eigen hyves
) Maar in het kort, Capricho is een Lusitano hengst die 10 mei 3 jaar is geworden. Sinds 5 mei woont hij bij mij en mijn andere paarden op de Utrechtse Heuvelrug. Hij vind het weer wat minder, maar daar aan tegen het gras erg lekker! Het is een lieverd. Ongecompliceerd, maar wel zeker van zichzelf.

Maar we waren er dus nog niet. Want vanwege de slechte start wisten we ook niet of hij (door ons toedoen onder dwang gevoerd) genoeg biest tot zich had genomen. Dus op maandagmiddag heeft de DA een bloedtest afgenomen om te kijken of er genoeg antistoffen aanwezig waren. We wisten natuurlijk al op voorhand dat de kans klein zou zijn. De uitslag was dus ook niet goed. Gelukkig hadden onze vrienden (Woeste Hoeve) nog plasma in de vriezer liggen. Dus snel op en neer gereden en 's-avonds met de DA het plasma toegedient.