[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:55

Elise Wat is dat voor KWPN-er? Bij ons op stal staat een hopeloze Gribaldi-merrie met een mooie bloedlijn. Ze veelt alleen niemand op haar rug. Ze is om die reden te koop. Mss zou jij haar nog kunnen redden. Een springruiter heeft haar al helemaal afgekeurd. Ze wil niet voor iemand werken. Ze was bedoeld als jonge nieuwe aanwinst om mee door te trainen, maar het klikt absoluut niet tussen ruiter en paardje. Op stal is het een schatje.

Zo Donatello helemaal naar Tjechie! Wat voor ras is hij? En fijn te lezen, dat je ondanks al je misere zo lekker kunt doorgaan met rijden. Phoephoe, ik doe je het niet na! Mooie paardjes heb je!

Whahaha, zijn die er dan van die capejes? Mijn Jack stopt accuut met lopen als ik een dekentje op doe. Ik heb het eens geprobeerd toen het heel koud was buiten. Mijn Jack had toen de verwarming binnen omgedoopt tot uitlaatplaats. Vond mijn moeder geloof ik niet zo'n goed plan. Idéfix heeft nog nooit zo beledigd gekeken! :+ En heeft het beleid iets uitgehaald? Of luisteren paarden beter? Ik vrees het laatste...

Nee, was dat maar waar. Wij wonen in de Bommelerwaard. Dat ligt bij Zaltbommel. Als we gaan rijden in het bos, is dat bij Drunen in de buurt. Dat heet de Loonse en Drunense Duinen. Ook een heel mooie omgeving hoor!

Sanne/ Benthe Ow, ja, Kikker, ik herinner het me weer. :+ Dank voor de vertaling!!! hihi, ik vat 'em geloof ik...

Tamara Mooie foto's! Wat een pareltje ook. Een mooie fries joh!

Zilfstar Sterkte!

Vanaf Madelief lees ik na het rijden wel... Tot zo!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:09

JeanleGrand schreef:
Quote: Is er iemand in dit topic die misschien een jurk voor mij te leen heeft voor een show van a.s. zondag ?

Frank, leen die van jou effe...

_O- _O- _O- _O-

Ze kan moeilijk in een tijgerstring op Bello O:)

Zilfstar wat een verhaal, het zit ook niet mee he? :(:) Als het dan komt, komt het ook met veel tegelijk. Volhouden hoor! Ben benieuwd naar de uitslag!

Karina Veludo ziet er wel goed uit! Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt over Rico, wel rot dat het geen goed nieuws is. Hoe ga je nu verder, of moet je eerst op die longuitslag wachten? Arme paardje, een dikke knuffel voor hem! Ben zeer benieuwd wat ze van Veludo vinden, wel fijn dat je daar verder goed geholpen bent. Dat moet je tegenwoordig ook nog maar afwachten. Die clinic van Piet, wanneer was die ook alweer? En waar is het?

Elise hahah goed bezig :9k Fijn dat al je projectjes goed gaan! Hoe was het bij de fysio :P

Debbie nogmaals gefeliciteerd, ben zo blij dat het beter met je gaat en zo te lezen ben je goed verwend! Hoe ging het rijden op Xantha?

Madelief lekker gelest, fijn dat Fuurtje weer is opgeknapt! Je komt er toch niet achter maar paarden zouden paarden niet zijn als ze af en toe geen stomme dingen zouden doen :P

Sanna haha tis dat ik wist waar het over ging maar fijn dat je voor de rest een vertaling hebt gegeven :D

Ilona cool veulen, haha Chico die kan er wat van!

Anita grondwerken is leuk om te doen he? Ik wil daar ook graag verder mee maar dat kan dus nu even niet :(

Tamara leuke foto's hoor, knap paard heb je!

Verder kan ik weer eens niet terugscrollen :Y)

Nou ben vanmiddag van mijn werk naar huis kunnen gaan omdat ik het niet meer hield van de kramp in mijn been. We zijn dus maar gelijk even door gereden naar het ziekenhuis om het gips te laten controleren, wat een ellende. Gelukkig was het deze keer heel rustig op de EHBO dus waren we meteen aan de beurt. Er was echt een super aardige man die van alles heeft uitgelegd en mij jammer maar helaas voor mij, wel duidelijk heeft kunnen maken dat ik echt rust rust RUST moet nemen. Dus been omhoog en geduld hebben. Mijn banden en pezen aan de binnenkant zijn heel flink uitgerekt, en hebben dus een enorme kracht op een klein fragmentje van het bot uitgeoefend waardoor daar dus die scheur is gekomen. De aanhechtingspees heeft het als het ware losgerukt. Oeps.... :o En ik maar denken dat ik wel kan werken en van alles en nog wat. Het goede nieuws is dat ik as woensdag waarschijnlijk wel een lager gips krijg, waardoor alle klachten hopelijk minder worden. Nu zit mijn hele onderbeen in het gips en daarna wordt het een soort hoge schoen zeg maar. Dus daar hoop ik dan maar op.

Mossel

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:42

Woow ik ben hier al schandalig lang niet meer geweest...

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:59

Malin, moet inderdaad om te beginnen op de uitslag van die longspoeling wachten w.b.t. Rico. Dat is waarschijnlijk donderdag. Dan kan ie zien wat we daaraan kunnen doen. En als de luchtwegen weer werk aankunnen, gaat ie hem inspuiten bij dat SI-gewricht is het plan om te kijken of hij daar op reageert.
In de tussentijd moet ik hem vóór op een ijzertje met padding laten zetten, gewoon om te zien hoe zijn lijf algeheel reageert op Nike-Air-gevoel tijdens het lopen :D . Tja, ik weet uit eigen ervaring dat fijne schoenen wel degelijk je comfort in het lopen kunnen verhogen als je rugklachten hebt, dus wie weet werkt dat bij een paard wel hetzelfde.

Dank je wel, ik vind Veludo er zelf toch ook steeds wat beter uitzien. Ik hoop wel dat ik wat hem betreft wat beter nieuws krijg. Hij blijft erg wisselend. Ik wil hem alle tijd geven, maar moet wel weten dat het goed komt. Maar hij wil ZOOOO graag, is echt ontzettend eager om te werken, dus ik gun het niet alleen mezelf maar hem ook!!
Piet Bakker is 12 juli in Soest. Ik hoop dat ik daar gewoon heen mag.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:14

Suelza schreef:
Van Sun heb ik ze ook. Hij heeft er een zelf aan mij laten zien. Die lag in zijn voerbak toen hij achter in zijn box wat stro aan het knabbelen was. Toen hij mijn stem hoorde, draaide hij zich om en begon hij spontaan in zijn voerbak te rommelen te rommelen. Ik dacht nog: 'Wat heeft hij nou' maar hij wilde even zijn kies laten zien. Was echt zo schattig!

Dat is wel heel bijzonder :)

Idefix, wel balen zeg van die moeder :roll: wel lekker makkelijk gedacht van haar...

Tamara, leuke foto's.

Zilfstar, dat is echt een k*tweekend :(:) Hopelijk valt de uitslag van de week mee.

Kelly, ik heb helaas geen mooie jurk voor je te leen. Succes met je show!

Madelief, Furia gelukkig weer helemaal lekker. Wat voor zadel heb je?
Bedankt he :)

Karina, dat is even heftig allemaal met Rico :(:)
En volgende week sccs met Veludo in de kliniek.
Leuk dat langteugelen. Ik heb af en toe rechtrichtles en dan werken we ook met kaptoom.
Mooi paard!

Dinkey, jeetje naar huis vanwege de kramp :(:) Gelukkig woensdag lager gips.

Vanaaf Flan uit de wei gehaald om medicijnen te geven en haar neus in te smeren met zonnebrand. T was uitgestorven op stal.
Ze was nog zo schoon dat we niet gepoetst hebben, doen we morgen wel weer..

Bijna de hele avond met mijn moeder aan de foon gezeten := Iedere x als we oplagen schoot een van ons iets te binnen om nog even snel te bellen :roll: morgen gaan ze een paar nachtjes weg dus ja haha.. dan moet je wel helemaal bijgeklept zijn :+

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:24

Malin Beloof je plechtig in dit topic dat je ook echt je rust neem O:)

En kijk uit hoor... ik ben heel erg gek... :P
Nee een tijgerstring gaat me net wat te ver.

Jellie Fijn dat je nog even geklept hebt met je moeder.
Soms denk ik dat weleens.. als ik nog eens 1x de kans zou krijgen om met mijn moeder te praten... wat zou ik dan zeggen...
(voor degene die het niet weten, mijn moeder is overleden toen ik 16 was.. 9.5 jaar geleden)

Idefix Mijn Parson die duwt echt zijn kont omhoog met dekentje.. dan wil hij schuren haha.

Zo net 2 uur buiten lesgegeven.. wat een heerlijk weer zeg!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:31

JeanleGrand schreef:
Quote: Is er iemand in dit topic die misschien een jurk voor mij te leen heeft voor een show van a.s. zondag ?

Frank, leen die van jou effe...

Wat weet jij, dat ik nog niet weet? Die string is wel summier hoor! Ik heb mooiere setjes en Kelly vast ook. haha.

Kelly Ik heb nog een trouwjurk, maar die is maat 40 volgens mij. :o Daar heb je vast niks aan?

Madelief Dan hoop ik maar dat je geen kids wil... haha, als je dan nog controle houdt... pfff, dat was me wat. En bevallen was een makkie hier en toch vond ik het de eerste keer niet leuk om mijn lijf zo kwijt te zijn. Dat was het moeilijkste aan bevallen! Dus bezint eer ge begint! Haha :D
Bij Sam en mij is het andersom. Sam is een echte paardenfanaat. Alle paarden kunnen met hem door zee. Maar mensen... Dat kost meer moeite. Als hij je eenmaal mag, zit ie wel in je broekzak, dat wel. :Y)

Jippe Volgens mijn schoonpa is mijn Sam ook een klophengst, maar verder is ie echt ruin! En ook hij kan nog een stijve krijgen en warm worden voor specifieke merries. Maar hij is echt ruin. Klophengsten zijn zeldzaam hoor.

Anniick Studeer ze en nope, niks nodig...

Peet Hoe ziet die foto er uit zonder copyright? :+

Karina Sterkte met Rico. Hopelijk vinden ze de oorzaak heel snel en is het behandelbaar! En Veludo oogt op de foto's nog behoorlijk gelukkig. Het ziet er netjes uit!

Malin Nou meid voet omhoog, laptop op schoot en rust houden! Heel veel sterkte! Balen dat het je zo tegenzit hoor. Hopelijk gaat het hierdoor niet nog langer duren. Ik voel met je mee.

Nou en nu even ego...
Ik heb schandalig lekker paardgereden! Sam was zo relaxed! De draf probeerde hij nog wat te hoog te lopen. Maar ook daar kon ik hem bijdrijven en hoppa, hij liep aan de teugel! Mijn controle was al snel daar in de vorm van een rammelende traktor. Hij bleef echt super bij me. Nou, geloof me maar, dan loopt ie echt aan de teugel! Ik heb intens genoten! Wat een paard!

Kortom roze wolk, here I AM!!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:36

Super die roze wolk, Idefix!!!

Kelly lijkt me heel heftig om een ouder op zo'n jonge leeftijd te verliezen. Ook al zijn we soms water en vuur ben ik toch blij dat ze er nog zijn. Maak me altijd wel zorgen om mij paps die is al een eindje in de 70.
Maar wat zou je dan zeggen he.... Er is in die jaren al zoveel in je leven gebeurd.. Maar ik denk dat ze wel erg trots op je zal zijn :j

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:41

Kelly ik heb vooral altijd het idee dat ik mijn vader(overleden toen ik 19 was) dan moet vertellen wat er allemaal wel niet veranderd is ondertussen...ik heb in het begin zelfs een schrift bijgehouden met veranderingen,echt hele domme dingen ook;zoals een fietspad wat aangelegd is tussen ons dorp en het volgende dorp 8)7 geen idee hoe ik daarbij kom dat dat belangrijk zou zijn :?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:44

Jellie, haha, zonder die moeder is het relaxter. Ze ziet soms nogal wat spoken, maar deze keer heb ik haar echt gemist. Ik had de laatste groep en meteen de moeilijkste. Heb er zelfs één naar de juf teruggebracht. De pony kreeg wel voldoende aandacht, gelukkig. En de koffie was geweldig, die ik kreeg, toen ik de pony thuisbracht. De mijne kon op stal blijven staan gelukkig.

Fijn zo'n moeder, waar je zo mee kan praten! Dat heb ik niet, dus ik probeer dat te zijn voor mijn meiden. :+

Kelly, ja zalig hè? Ook om te rijden! Frank en Desje zijn ook aan het sporten geweest.

Haha, schuren! Fixje moet ook eerst flink verbouwen, dan gaat ze er wel op liggen. Het liefst heeft ze zo'n kattenmandje, waar je in kan liggen. Helaas verbouwd Rakker die altijd in een mum van tijd!

Goh, toch niks ergs met je ouders? Ik geloof dat ik nu toch iets gemist heb.
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 22-06-09 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:49

Borderjay, ik denk dat zo'n schrift je goed heeft geholpen in t verwerkingsproces. Op dat moment had je t nodig.

Idefix, jammer dat je niet zo'n band hebt met je ma.. maar wel super dat je er van leert en t zelf wel wil zijn voor je meiden.
Moeder toch een beetje gemist :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:51

Idefix Ik heb ook nog wel een barokke trouwjurk maar ik weet niet of hij wat overdressed is vergeleken bij de andere.
Weet wel dat hij super mooi zal zijn op Bello :~

Afbeelding
Afbeelding

Borderjay Eerlijk gezegd zou ik ook echt niet weten wat ik moet zeggen hoor.
Er is zoveel gebeurd in de tussentijd.
Ik vind het wel heel erg jammer dat ze Taco nooit heeft leren kennen en alle mensen om me heen die me bewust en onbewust steunen.
Ik weet nog goed hoe trots ze op mijn zus was toen ze Z werd.
Bij mij heeft ze dat nooit mee gemaakt. Vorig jaar reed ik met Taco mijn allerlaatste kur en daar heb ik een stukje voor mijn moeder in gedaan in de stap. Phill Collins, You'll be in my heart. Dat werd ook echt gezongen... heb met tranen mijn kur gereden.. zo was ze er voor mij toch ook echt een keer bij :j
Achteraf bleek het mijn laatste kur te zijn omdat Taco spat bleek te hebben.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:56

Jellie, ik ben van huis weggelopen en heb mijn ouders 10 jaar uit mijn leven kunnen bannen en mijn moeder vooral intens gehaat. Nu voel ik niks meer voor haar. Ik denk dat dat nog erger is, maar ik kan het niet meer veranderen. Het vertrouwen is zo beschadigd. Dat komt echt niet meer goed. Mijn moeder is geen leuk mens, jammergenoeg. Maar ja, het heeft me gemaakt wie ik ben. En ik houd intens van mijn kids, dus ik wil er voor ze zijn. Het heeft me wel bewust gemaakt van hoe ik gezien wil worden door de kinderen idd en ik wil de fout, die mijn moeder heeft gemaakt, absoluut ook niet maken, maar dat gaat me lukken, omdat ik van mijn kinderen houd!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:59

Mijn jurk was redelijk modern 8 jaar geleden...
Geen idee hoe het zou staan. Ik zou hem zelf ook eens moeten aantrekken. Al 8 jaar niet meer gedaan. Toen ik hem kocht, had ik al gezegd tegen de verkoopster: Ik wil er uit zien als een échte bruid. Dat zegt vast genoeg over mijn jurk!

Wat verdrietig dat je je moeder zo moet missen. Een mooi gebaar naar haar toe! Ik denk dat ze stiekem idd heel erg trots op je is!

Die foto's heb ik al eerder gezien toch? Ik vind het heel mooie foto's! De mijne stond ook erg mooi op een fries... :+

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 23:14

Phoe jongens, ben elke dag nog dankbaar dat ik mijn ouders nog heb, ook al ben ik inmiddels 40, ik heb ze ook echt nog heel erg nodig gewoon.

Roze wolk voor Anouk, lekker hoor! Tja wat Rico betreft is het "jammer" dat we eerst door die luchtwegproblemen heenmoeten om er achter te komen of ie wat zijn rug betreft nog rijpaard kan zijn... op een of andere manier heb ik de laatste tijd steeds weer te kampen met problemen die lang onduidelijk blijven en veel geduld van me vergen. Met de paarden, met de grond van het huis (de toestand met defensie) etc....
Goed gezien hoor op de foto's, Veludo is ook kei-vrolijk! Da's net een eeuwige pup die altijd blij is als je met hem komt spelen. Daarom is het met hem op zich vrij goed op te brengen om dit revaliderende werk met hem te doen.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 07:17

Kelly prachtige jurk is dat!

Idefix dat is allemaal wel erg heftig geweest zeg :(:) Jouw kinderen boffen maar :+:

Fijne dag allemaal :)

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 09:12

Even snel reageren.

Malin: :(:)

Anouk: Heftige jeugd heb jij gehad. Weet zeker dat jouw kinderen dat niet mee hoeven te maken. Wat fantastisch dat het zo lekker met Sam ging.

Elise: Worden je collega's al een beetje gek van je zo op de werkvloer of vinden ze het zo gezellig dat je voortaan altijd binnen mag blijven :D

Kelly: Ik vind jouw trouwjurk wel heel erg mooi voor een show.

Madelief: Lijkt mij ook heel eng als je 'zomaar' flauw kan vallen.

Ilona: Wist je dat Chico ook gedekt had?

Karina: Hoop dat je paardjes snel weer beter zijn.

Jippe: Zal maar niet vertellen waar Keljan (mijn fjord) overal doorheen ging. Ook al stond er stroom op, manenkam eronder en hoppa. Sloten zwem je over als je in hooiland kan komen. Deuren maak je open ook al zitten er 2 sloten op. Gelukkig gaat hij niet meer door, over, onder het draad door als er stroom op staat. Verleden week ontsnapte hij nog. Ik haalde zijn vriendje van het land en hij stond alleen (kan hij best tegen hoor, maar hij kan het niet uitstaan dat een ander paard aandacht krijgt). Kwam dus onder het draad door en liep over het terrein. Komt juist op dat moment de vrachtwagen van de mestophaler om de hoek. Die man schrok, Keljan keek hem aan en bleef eerst nog rustig dooreten. Daarna wandelde hij heel rustig zijn box in. Dus ook ruinen gaan door het draad hoor.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 09:18

Anouk nou ben ik eigenlijk wel benieuwd naar een foto van jou in trouwjurk! Pfoeh dat lijkt me niet makkelijk zeg je ouders uit je leven bannen. Goed dat jij het allemaal beter gaat doen! Gaat jou volgens mij super lukken en je hebt hele leuke kids!
En fijn dat Sun zo geweldig ging!!!!

Kelly geweldig die foto's! Echt super mooi!! Ik heb jammer genoeg ook geen jurk voor je.

Mossel dat wordt dan nou schandalig vaak langskomen :P

Malin pffff volgens mij ben jij ook totaal niet het type dat goed stil kan zitten. Sterkte daarmee en hopen dat dat lage gips helpt.

Karina gave foto's van Veludo! Echt erg van Rico! Een kennis van mij haar paard zat vast in het SI-gewicht en zij is heel erg gebaat geweest bij Ellen Kral. Zij werk ook bij de dierenartspraktijk waar ik met mijn paard zit en komt daar één keer in de maand. Ze werkt met accupunctuur en zet ook gewrichten recht etc. Ze komt ook aan huis wanneer je met een groepje de paarden na laat kijken geloof ik. http://www.paardenacupunctuur.nl/ Maar als het echt artrose is dan zal je er niet veel baat bij hebben vrees ik.

Peet leuke foto! Jammer dat je hem zo moeiljk kan zien door de copyright.

Madelief Fijn dat het zo goed gaat met hem! En lekker spelen met vriendjes is inderdaad belangrijk. Dat probleem van die piesmerries heb ik ook....

Zal straks verder bijreageren!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 09:31

Hahah jaa zeker nu ga ik het niet meer vergeten schaam me diep :P

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 09:46

Anouk. Jullie zijn dus ook 8 jaar getrouwd. Wij ook, gisteren was onze trouwdag. Alleen met mijn jurk op paard gaat niet lukken. Ik had een strakke jurk, met een lange sleep (die ik voor het dansen gelukkig kon afknopen).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:16

Haha, die kuren van Keljan! Wat een beest! Ik snap wel, dat ie een speciaal plaatsje in je hart heeft Lisenka! En nog van harte gefeliciteerd met jullie 8 jarig jubileum. Frank zou zeggen: Nog geen spijt? :(:) Wij zijn in augustus getrouwd.

Dan moet ik even de scanner aan het werk zetten en alle foto's zijn natuurlijk ingeplakt. Op één na op de friezen voor de koets. Ik zal in de loop van de dag wel even kijken of ik er toe kom.

Enne, Laura, mijn paard is geen Spanjaard. Hij heeft wel een spaanse naam, of was het grieks? Samaranch, naar de ex-voorzitter van de olympische spelen. :+

Karina, we wachten je nieuws maar af. Ik denk altijd maar zo, in een moeilijke tijd kun je veel over jezelf leren. Sta er voor open en je zult zien dat er een reden is voor al deze misere. Sterkte!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:31

Kelly, die je op de fotos aan hebt is ook erg mooi!
Heb er niet één voor je, ja, heb ze wel, maar die zijn niet wijd uitlopend ;)

Was gister Siesta bij ons
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:33

Saida: Gaaf! Zo lekker in het water rijden,
Nu is de volgende stap naar het strand!! ;)

Malin: Ik hoop voor je dat er op je werk een oplossing is gevonden. Het is natuurlijk niks om steeds maar last van je enkel te krijgen. Ik kan daar ook nooit zo goed tegen, dat rust ook echt rust moet zijn. Ik wil altijd zo veel nog doen!
In ieder geval leuk dat je nog steeds naar de clinic van Piet Bakker kan. Van alleen kijken steek je ook al aardig wat op ;)

Heidi: _O- Die foto van Jesse

Anouk: Ja, met Bondosa klikt het wel, hoewel de klik nog niet zo groot is als die ik met Vaidosa heb. Met Vaidosa kan ik gewoon lezen en schrijven. Als ik Igneo niet al gereserveerd had dan had ik haar gekocht :j
En nee, nog steeds geen veulen, Vaidosa wordt wel nog steeds dikker :P
Super dat Sam zo braaf was, wordt je daar soms niet moe van, dat je altijd er op moet letten wat je met hem doet?
Joepie, eindelijk heeft Anouk zich bij ons gevoegd hier boven in de lucht *\o/*
Jeetje Anouk, jij ook al zo'n heftige jeugd :(:) Het moet wel heel erg geweest zijn dat je echt intense haat voelt voor je moeder.

Ilona: Hou je nou nog meer kinderen van Chico voor ons schuil ;)

Elise: Mooi dat al je projectjes fijn lopen. Wel lastig betreft die KWPN merrie, meer ik geloof dat jij daar wel uit gaat komen ;)
Donatello naar Tsjechie :wow: wat gaat hij daar helemaal doen?

Zilfstar: Pfoeh, dat is een heftig weekend! Ik ben benieuwd wat de uitslag zal zijn van de bloedtest. Mijn dierenarts geeft zelfs niet aan hoe laat hij komt, hij belt altijd een kwartier van te voren met de mededeling dat hij onder weg is.
Ik vind het trouwens wel heel apart dat Jippe zo heftig is al het stroom uit staat en niet als het stroom aan staat, vraag me wel af wat daar achter zit.

Kelly: Op zich zou je mijn jurk mogen lenen (die van bunschoten), ik heb ook maat 38. Maarja, ik zit een beetje ver weg..
Wow, Kelly, dat is niet niks om je moeder op zo'n jonge leeftijd te verliezen :(:)

Madelief: Fijn dat Fuurtje nog steeds lekker gaat!
Ik heb de foto's niet geteld, dat heeft mijn computer gedaan ;) Ik ben ook niet gek B-)
Staat Fuur ook nog steeds bij Bandito in de wei?

Karina: Gedver! Dat is geen goed nieuws over Rico :(:) Ik hoop echt voor je dat jullie het maximale er nog uit kunnen halen en dat je in ieder geval nog een paar jaar kan genieten met hem!
Hopelijk brengt het voor Veludo ook wat meer duidelijkheid. Waar heeft Veludo eigenlijk precies last van?

Lisenka: Gefeliciteerd met jullie 8 jarig jubileum!
Hoe staat het met de drachtige dame op knappen bij jullie op stal? Hoeveel dagen is zij nu drachtig?

Gisteren is Johan (mijn vriend, voor wie het nog niet wist) afgestudeerd! Hij had zijn afstudeerscriptie al binnen en gisteren is hij ook vlekkeloos door het examengesprek gekomen! *\o/* Nu moet hij nog op zoek naar een baan...

Vanmiddag ga ik weer lekker op Bondosa rijden en Igneo weer plat knuffelen! Maar nu eerst studeren ^)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:34

Gefeliciteerd met Johan, Sanne!
Studeerse.. Zal zo even lekker rijden en dan weer aant werk..

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:43

hellooooow! Vandaag geen koffie. Ben ziek! Leek mij voor de verandering wijs om dus niet te gaan werken, vorige keer leverde mij dat een zware longontsteking op.

Moet vanmiddag wel paardjes doen en lesgeven, maar dat noem ik geen werken ;-) Nou ja, zal niet alle paarden doen want ben zo slap als een vaatdoek.

@ Dinky, Bij de fysio ging het goed, ben gekraakt want mijn rug was ook niet goed, whahaha, maar ohohoh mijn fysio = jammie!

Krijg spontaan de neiging om maar weer wat te blesseren ;-) maar ga het weekend parachute springen, dus dat moet gaan lukken whahahaha!

@ Anouk, ik heb een soortgelijke thuissituatie gehad. Ben ook 10 jaar geleden van huis weggelopen, net na de dood van mijn opa en de zelfmoord van een goede vriend. Ben nooit meer terug gegaan. Soms denk ik ook dat het beter is om iemand te verliezen (was gek op mijn opa en heb alleen maar mooie herinneringen en iedere keer als er weer een gestoord paard op mijn pad komt denk ik toch aan hem) terwijl de gedachte aan mijn vader mij nog iedere dag misselijk ma akt.

Zaltbommel heb ik gewerkt! Jaren terug. Bij de waterpolitie! In het dorp kun je lekkere kibbeling halen!

Volgende week moet ik weer naar het ziekenhuis voor mijn ogen, maar vrees met grote vreeze. Ben inmiddels aan het kijken naar evt. andere functies. Het is niet anders...

Enne de Gribaldi, heb je daar meer info over?

Zo nu ga ik mijn bedje nog maar even in, als mijn honden die niet hebben ingepikt. Heb ze vannacht 3x moeten bonjouren omdat ze zo uitgebreid erbij waren gaan liggen, dat ik zo goed alsalleen mijn kussen had om op te slapen!