Ilona -> Leuk dat je vader zo geïnteresseerd is in Chico.
Rintske is nu 4,5 maand van mij, maar ik heb mijn ouders nog niet gezien........
Ik weet wel dat ze een keer zijn langs gefietst en dachten dat ze mij zagen, maar dat was ik niet en toen zijn ze doorgefietst.
Mijn ouders hebben niets met paarden, dus als ik zelf niet vraag of ze meegaan dan komen ze er ook niet snel.
Geduld is een schone zaak, en je bereikt er toch niets mee.
Maar ik weet ook dat het soms wel eens verd*md moeilijk is om geduldig te blijven!!!
Kathleen -> Wat een leuke merrie is Sienna!
Mooi apart kleurtje heeft ze!
En ze is al flink opgeknapt na de wasbeurt, braaf hoor, dat ze dat zo toeliet!
Michelle -> Lekkere vrolijke jolige foto's!
Idra -> Terroso is leuk!!! En met een veel lievere uitstraling dan zijn naam hem doet voorkomen.
Mirjam -> De meesten van ons hebben hier al standaard een kwijlbakje bij de hand, aangezien we hier wel heel regelmatig van die kwijlfoto's voorbij zien komen.
Gabriella -> Die 2 kanjers van jou zijn heeeeeeel erg gek op elkaar, dat zie je zo!
Het spettert gewoon van de foto's af.
Kijk maar uit, straks ben jij je knappe vent kwijt.......
Ik heb gisteren een heel gezellig dagje gehad met man en kids in Slagharen!
We hadden afgelopen zomer vrijkaartjes gekregen van iemand dus dat scheelde mooi even € 19,= per persoon entree.
Het was best druk, maar we hebben een hele leuke dag gehad.
Pas om 21.00 thuis en toen nog even snel naar Rintske toe om haar stal te mesten.
Die begreep er helemaal niets van.
Ik kom binnen, geef haar een appel en een paar knuffels en zoenen en zet haar in de paddock.
Dan ziet ze mij een paar keer voorbij lopen met de kruiwagen, ik kom haar weer halen en zet haar weer op stal.
Ze keek me echt zo aan van; Gaan we niets doen dan? Ga je nu al weer?
Helaas voor haar had ik echt helemaal geen puf meer, dus na nog een paar dikke knuffels ben ik weer naar huis toe gegaan.
Sinds vrijdag staan alle paarden overdag weer buiten dus gelukkig heeft ze wel iets beweging gehad.
Vanavond heb ik weer alle aandacht voor m'n parel!