Als je in de buurt woonde had je wel op mijn fem mogen rijden 1 of 2 x in de week voor het gevoel maar ik woon denk te ver
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jamiejoyce schreef:Jeetje Suus echt balenik hoop dat het een beetje voorspoedig verloopt!
Als je in de buurt woonde had je wel op mijn fem mogen rijden 1 of 2 x in de week voor het gevoel maar ik woon denk te ver
Suusenmalvin schreef:Diepe buigpees? Heet ' ie zo?
Hersteltijd gaat maanden duren. Speciale gel gehad om vocht af te laten voeren. Deze week nog absolute rust en dan heel voorzichtig op het asfalt zo'n 100 meter stappen. Als haar been de volgende dag niet dik is, dan kunnen we dat voort blijven zetten en iedere week wat verhogen..![]()
Arrghh.. baal zo vreselijk! Vind het voor Fem ook zo sneu. Paardje zit net lekker in haar vel, is happy, lekker soepel, en dan heeft ze dit.. Arm ding
M_arjolein schreef:Heb je er nog klachten van emma nu?
iEmmaaa schreef:Ik heb ook -2 gehad toen ik gediskwalificeerd werd, mijn stand was toen M1-2 aangezien het mijn eerste M1 wedstrijd was. Ik werd gediskwalificeerd omdat ik blijkbaar niet binnen 45 sec aan mijn proef starten omdat mijn paard ergens van schrok onderweg naar A.
Hoe de regels van het diskwalificeren precies werken weet ik niet maar diskwalificatie betekent wel -2.
iEmmaaa schreef:Het is absoluut een belachelijk regel maar ja de KNHS bedenkt helaas wel meer rare regels
Mijn reactie int topic hahaiEmmaaa schreef:Ik heb ook -2 gehad toen ik gediskwalificeerd werd, mijn stand was toen M1-2 aangezien het mijn eerste M1 wedstrijd was. Ik werd gediskwalificeerd omdat ik blijkbaar niet binnen 45 sec aan mijn proef starten omdat mijn paard ergens van schrok onderweg naar A.
Hoe de regels van het diskwalificeren precies werken weet ik niet maar diskwalificatie betekent wel -2.
xXutopiaXx schreef:Zit dat topic zo door te lezen en wat zijn er eigenlijk een hoop gevallen van mensen die vallen met hun paard!Komt dat echt zo vaak voor? Ben 3 keer gevallen met paard, waarvan ze in 2 gevallen op hol geslagen waren met ijzers op asfaltweg of mongolische sprongen maakten in de modder. 3e was inderdaad ook uitglijden in de modder in een bochtje in galop. Maar nooit zo 'random' in een rijbak....
Wel belachelijk inderdaad dat ze in dit geval ook die punten aftrekkenAls je van je paard valt op een banketstaaf manier kan ik het nog begrijpen, maar als je met paard en al valt, hoe kan je dan ooit blijven zitten?!