[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xXutopiaXx

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 00:51

Ohhhh das idd heel erg balen :( Staat zeker niet toevallig zo'n zelfde te koop? Heb hem nog nooit voorbij zien komen, dus zal wel 'n zeldzaam zadel zijn.. Heb je voor de rest alleen bruin tuig dan?
Dat 'in' het paard zitten heb ik dus heel erg als ik zonder zadel rijd (vandaag weer op beide paardjes <3 ) en dat is zooo heerlijk!! Sommige zadels heb ik dat idd ook heel erg, dat je meer het idee hebt bovenop je paard te zitten en mee te mogen liften, en verder niet zoveel invloed kan uitoefenen. Dus denk zeker wel dat het goede zadel je daar ook heel erg bij kan helpen :j

Heb genoten vandaag!! Heerlijk weer en dan 2 prachtige paardjes onder mn kont!! :D <3 Ook nog foto's gemaakt van mn kleine spruit, de Shetter :P Ging helemaal los door 'n hinnek op mn telefoon _O-
Ja, het is idd wel logisch dat het er nu uit moet met Tamme haha, konden we 't maar uitleggen hè, dat ie ffies moet wachten en 't dan geleidelijk moet opbouwen. Maar helaas :P Vandaag ook weer zo'n banketstaaf :') Ze waren bij ons op het weiland aan het jagen op hazen ( ;( Vreselijk...) en hij gaf niks om de schoten, zelfs van heel dichtbij niet!! Maar toen er ineens een jager van zn stoeltje opstond ging meneer er vandoor _O- Heb me rot gelachen :') Tis ook elke dag wat met die idioten van mij :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 01:20

Ik ga hier ook even spammen hoor. Mijn kleine KEVIN!!! <3 :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Varken :')
Afbeelding

Afbeelding

Toen kwam de wilde hengst boven....... Had 'n hinnek op mn telefoon gevonden :')
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Check dat mondje <3 :+:
Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 01:21

Ohhh en als 'k dan toch bezig ben :') In mn onderschrift staat nog 'n topic van onze hond. Ben dr dagen mee bezig geweest en heb maar 9 reacties, dus ik ben zielig :') Hahaha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 02:26

Wauw, wat een pracht shet xutopia!! En als ik het goed begrijp is je paard geblesseerd geweest? Fijn dat je hem weer een beetje kunt oppakken!

Jammer dat het zadel al weg was :( is een bareback misschien niet iets voor je?

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 10:05

Ach, jammer Geeske! Ziet er anders heel comfortabel uit.
Natasja, wat een stoere pony :) Of is het een bolletje wol op pootjes? Ik heb ook nog maar vier reacties op mijn Figo-topic hoor :)

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 10:59

Jammer Geeske, misschien kom je nog een andere tegen.
Natasja, foto's bekeken (hond) en ik vind hem leuk.
Figo kijk ik een andere keer naar Liesbeth, ben nu op het werk.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 11:21

Dankje Lied!! :D :D Ja, mijn paard heeft zijn banden van het spronggewricht verrekt, sukkeltje :P Maar het revalideren gaat veel sneller en beter dan verwacht!

Haha nou 't is nu wel 'n bolletje wol op pootjes Lies <3 Tis echt 'n scheetje :+: Denk dat hij mooi gaat tonen voor 't karretje! :D
Ohh!! Had helemaal niet gezien dat je'n topic had gemaakt!! :oo Ga gelijk kijken! :D Zat pas nog te denken dat 'k meer foto's van Figo wilde zien haha!

Dankjewel Hosante! :D

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 17:18

Haha wat een bolletje is die Kevin! Lekker warm vachtje :P
Baaaalen Geeske! :(

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 20:07

:( Ja baal ook best wel... maarja, kijk rustig nog eens verder! Hihi

Pff gisteren les gereden. alles doet me nu zeer zeg!! Wat was Chim aan t vechten.. of eigenlijk gewoon niet aan het toegeven. Ze liet niet los en ging steeds harder en ongecontroleerder door de bak... Ik had les met nog 2 anderen en ik ben de tel kwijtgeraakt hoevaak ik hen echt lelijk heb afgesneden. Ik had totaal geen stuur en chimanga had een soort magneetje denk ik, die aantrok op de andere paarden! Zet ik haar op een volte, zwenkt ze zover uit dat ze alsnog iemand van de hoefslag kan stoten, loopt ze er zelf zo krap voor, gaat ze nog slaan ook naar die andere paarden! Wat een dollemansrit zeg... maarja, ze moest kennelijk ontzettend veel energie kwijt want ik heb denk ik wel 20 minuten non-stop behoorlijk hard gegaloppeerd, en de rest van het uur flink gedraafd... :):) Helemaal dol maar uiteindelijk niet echt akelig naar mij toe. Ik was met 5 minuten het al zo spuugzat dat ik heel boos werd en toen moest ik nog een uur!! Maar we zijn er doorheen gekomen en ik heb 'gewonnen' want ze was flink afgemat en ik was uiteindelijk wel weer lekker ontspannen...
Met uitstappen was ze braaf O:)

Kevin is trouwens wel echt cool

dapperedodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:10

geeske is het nog wat met je zadel geworden dat heb ik even gemist. wat een les zeg pff

xXutopiaXx die kleine shettert kevin wat een leukert en een lkkr bolletje wol en een mooie kleur zeg. en heerlijk gereden op je paarden

figo gecastreerd dan tog gebeurt maar zag in je topic dat ie al weer vrolijk rond liep.

pff mis het rijden wel hoor zelfs met dit rot weer maar sinds ik verhuist ben in oktober niet meer gereden niet gedacht dat ik het zou missen. Amor gaat zn gangetje zag dat ie wel weer erg overbouwt begint te raken dus meneer is weer aan het groeien komt goed uit want hij is momenteel iets te dik maar dat heeft ie straks wel weer nodig.

ben ook opzoek naar een leuke verzorgster voor hem want steeds dat heen en weer gerace vind ook niks en meneer komt een beetje aandacht te kort merk ik al aan zn gedrag. Dus als iemand een leuk iemand kent omgeving amsterdam hoor ik het graag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:13

Vervelend dat Chimanga zo was zeg!

Kevin is gaahaaaaf!

Figo al snel hersteld na de castratie.

En voor de rest ben ik het een beetje kwijt :o
Heb het echt heel druk en een heup-terugslag... zucht!

Maar uiteindelijk gaat het goedkomen!

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:15

Geeske, al wat bekomen van je heftige les?

Jolijn, hopelijk geen al te erge terugslag? Eventjes rustig doen, dan komt het inderdaad wel goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:18

Nee, een geirriteerde bilspier :') Viel wel een beetje te verwachten...
Dus wat rustiger aan en probeer wat minder te zitten, dat gaat gewoon niet zo lang als ik dat soms wil (werk en school...).

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:36

Vervelend Jolijn, maar ziet er gelukkig dan niet heel ernstig uit toch? Geduld geduld... komt wel goed!

Dodo, rijden kun je idd echt missen hoor! Maar waarom is Amor eigenlijk verhuisd als je nu steeds zo moet racen naar hem? Hoe oud is hou ook al weer? Nog even geloof ik, en dan kun je hem op gaan pakken toch?

Haha heb overal spierpijn van de les... en heb vanavond gewoon weer! Gisteren even flink gelongeerd en het was ook echt een bommetje... Hoop dat ze het nu weer wat kwijt is want ik kan niet veel hebben, heb keelontsteking :(

dapperedodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 18:02

Ik heb hem in oktober toen verhuist omdat de stalling duurder werd en me dat te gek werd dus ben ik goedkoper gaan staan wat inhoud dat het een doe het zelf stal is toen geen probleem nu soms problemen omdat ik sinds kort een vriend heb die in hoorn woont dat is ongeveer 20 min rijden naar mijn huis en 35 naar amor dus het is afentoe strak plannen red het wel maar is handig iemand der bij die voor hem komt en geen agenda soms in der hoofd heeft.
Amor is nu 2,5 jaar oud word in maart 3 jaar dus nog ff

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 18:13

Oja, begrijpelijk dan ja! Nouja, als je iemand kunt vinden die ook gewoon van hem kan genieten en jou een beetje uit de brand kan hebben is dat win win toch? Helaas is mijn kennissenkring in/rond A'dam niet zo heel groot ;-)

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:02

Hopelijk wordt je paard weer een beetje rustiger Geeske.
Hier heb ik niet gereden, vanmorgen wat koud en toen ging het regenen, en het regent nog steeds.

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 23:48

Nou rijden missen.. Kan me de laatste keer echt rijden niet eens meer herinneren... :+
Dodo: Amor groeit dus ook lekker. Fiëla groeit ook weer zo erg! Zij wordt in april 3 :).
Dat groeien voor mij ook nog een bevestiging dat met 3 gaan rijden echt nog veel te vroeg is ;) Blijft nog lekker een tijdje staan.

Vandaag voor het eerst eens goed vrijgewerkt met Sterretje. Onzeker paardje en ik denk nog behoorlijk wantrouwend. Gaat tijd en geduld kosten, maar denk dat het een heel leuk paardje gaat zijn. En wie weet gaat het wel goed en zouden we d'r van de zomer al kunnen inrijden! Dan is ze ruim 5, mooie leeftijd!

Geeske: Succes met je spierpijn.... :7

Hosante, de regen is hier ook met bakken uit de hemel komen vallen... Vreselijk... Alles weer vies nat en modderig! :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 00:03

Fijn zeg, dat het zo goed gaat :)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:51

Haha geïrriteerde bilspier klinkt stiekem wel 'n beetje grappig :') Maar wel héél vervelend dat je nou 'n stapje terug moet doen -O- Inderdaad, wat je zegt, het komt wel weer goed :D

Geeske spierpijn hahaha! Heb je goed je best gedaan!! :P Heb je het er gisteravond weer lekker uitgereden, of is 't alleen maar erger geworden?! :')

Dominique, zou idd wel heel fijn zijn dan als je een verzorgster kan vinden. Zal een hoop rust met zich meebrengen ook :j

Bedankt allemaal voor de leuke berichtjes over Kevinnetje <3 :D

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:20

ook ik wil me dan hier ook gaan melden.en lekker kletsen en mee babbelen.
wij zijn ook in het bezit van een 1,5jr lusitano dame(maar dat weten de meeste al van het foto topic).
onze dame is nu al zeer goed verkeersmak ze gaat graag mee wandelen,en ook een wandeling waar voor ze een stukje moet rijzen met de trailer vind ze geen probleem.het is wel een echte dame met kaakter die je stevig op haar plaats moet zetten.wel goud eerlijk.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:21

Ahh klinkt als 'n supergaaf paard!! Ik kan je alleen niet zo snel linken aan paard in het fototopic haha! Wil je misschien fotootje plaatsen? Ben gek op foto's! :D :):)

Edit: heb gewoon even in je profiel gekeken :+ Wat een gave paardjes allemaal zeg!! <3 <3

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:26

xXutopiaXx schreef:
Ahh klinkt als 'n supergaaf paard!! Ik kan je alleen niet zo snel linken aan paard in het fototopic haha! Wil je misschien fotootje plaatsen? Ben gek op foto's! :D :):)

Edit: heb gewoon even in je profiel gekeken :+ Wat een gave paardjes allemaal zeg!! <3 <3

het is ook echt een leuke dame,maar ook o zo ontzettend slim.denk als ze bij iemand terecht gekomen was die haar niet op haar plaats durfde te zetten.dat je een erg vervelende tante zou krijgen.ook als ze het niet eens is met dat hoofd slaan wat hengsten ook vaak doen.soms denk ik dat ze in het verkeerde lichaam zit :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:29

Hahaha dan mag ie ruilen met mijn hengst, want die zit ook in 't verkeerde lichaam! _O-
Wel leuk hoor! Wordt nog wat met inrijden haha!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:35

xXutopiaXx schreef:
Hahaha dan mag ie ruilen met mijn hengst, want die zit ook in 't verkeerde lichaam! _O-
Wel leuk hoor! Wordt nog wat met inrijden haha!

ja het is een echt draakje.ik hou daar wel van zolang ze eerlijk zijn.is jou hengst juist zo mak als een lammetje ;)