Staat zeker niet toevallig zo'n zelfde te koop? Heb hem nog nooit voorbij zien komen, dus zal wel 'n zeldzaam zadel zijn.. Heb je voor de rest alleen bruin tuig dan?Dat 'in' het paard zitten heb ik dus heel erg als ik zonder zadel rijd (vandaag weer op beide paardjes
) en dat is zooo heerlijk!! Sommige zadels heb ik dat idd ook heel erg, dat je meer het idee hebt bovenop je paard te zitten en mee te mogen liften, en verder niet zoveel invloed kan uitoefenen. Dus denk zeker wel dat het goede zadel je daar ook heel erg bij kan helpen 
Heb genoten vandaag!! Heerlijk weer en dan 2 prachtige paardjes onder mn kont!!
Ook nog foto's gemaakt van mn kleine spruit, de Shetter
Ging helemaal los door 'n hinnek op mn telefoon 
Ja, het is idd wel logisch dat het er nu uit moet met Tamme haha, konden we 't maar uitleggen hè, dat ie ffies moet wachten en 't dan geleidelijk moet opbouwen. Maar helaas
Vandaag ook weer zo'n banketstaaf
Ze waren bij ons op het weiland aan het jagen op hazen (
Vreselijk...) en hij gaf niks om de schoten, zelfs van heel dichtbij niet!! Maar toen er ineens een jager van zn stoeltje opstond ging meneer er vandoor
Heb me rot gelachen
Tis ook elke dag wat met die idioten van mij

Of is het een bolletje wol op pootjes? Ik heb ook nog maar vier reacties op mijn Figo-topic hoor
Ga gelijk kijken!
Helemaal dol maar uiteindelijk niet echt akelig naar mij toe. Ik was met 5 minuten het al zo spuugzat dat ik heel boos werd en toen moest ik nog een uur!! Maar we zijn er doorheen gekomen en ik heb 'gewonnen' want ze was flink afgemat en ik was uiteindelijk wel weer lekker ontspannen... 

Inderdaad, wat je zegt, het komt wel weer goed