[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 10:50

bedouin schreef:
aan Iedereen: mijn welgemeende excuses, ik lees berichten waar ik dolgraag op reageren wil, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar!

Geeft toch niet. Als je af en toe langs komt met een update is het ook erg leuk ;)

bedouin schreef:
Via bokt heb ik ons aangemeld voor de goede doelen inzameling die Zooist al vorig jaar is gestart en nu al n 2de topic is begonnen een verbijsterend mooi initiatief! [LZP] Wie kan ik blij maken deel 2
Maar misschien is het ietwat lastig organiseren om spullen over te krijgen, dat kost wat energie om bijvoorbeeld bokkende tunesiegangers zover te krijgen spullen in koffers mee te nemen, is er wellicht een bokker bekend die als stewardess bij transavia werkt? ...
Het is een start om eens constructief op een andere manier na te denken.

Door jouw link het topic gelezen Mooi initiatief! Had dat 1e topic wel een keer gezien, maar niet bijgehouden.
Ga ik nu wel doen. Zat ook na te denken of ik nog spullen had.

Even een vraag van mijn kant. Is er op 6 juni iemand (uit Noord Holland) die tijd heeft om mij op wedstrijd te helpen? Degene die dat zou doen is n.l. ziek en het is duidelijk dat ze dan nog niet in staat is om te helpen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:35

Anouk: Schotland was heerlijk! We zaten in Aviemore uitkijkend op de Cairngorm (6e hoogste berg van UK) en daar zijn we ook op geweest. Dus echt in het midden van de Highlands. Daar zijn we zo gek op geworden! Eerst door de Highlander-films en 10 jaar geleden zijn we er in november met huwelijksreis naartoe geweest. OOK naar Aviemore trouwens en we hebben ons hart er wel een beetje aan verpand. Het enige land waar ik heen zou willen emigreren is Schotland! Maar dat doen we niet, want ik kan niet zonder mijn ouders :o die zouden dan mee moeten verhuizen (hmmmmm, ideetje??? Pa is met pensioen... :Y) )Nee hoor, Gekheid. We hebben het wel eens erover gehad omdat het (grote) bedrijf waar manlief bij werkt ook in Engeland en Ierland en Duitsland en Belgie zit. Dus op een gegeven moment was de mogelijkheid daar om te verhuizen naar Duitsland. Maar dat kan ik dus echt niet. Hier alles achter laten. En hij eigenlijk ook niet. Is echt een familieman. Dus we blijven lekker in NL. Maar als ik zou moeten kiezen als we echt weg zouden moeten.... Schotland op nr 1 (Als Jippe mee mag!)

heikedenise

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:20

Mies – bedankt :o, dit werk op dit moment echt super voor mij ik leer beter mijn handen te ontspannen en zo zit ik heike niet in de weg

Jamijn - bedankt

Ellis – dank je ik wilde deze set ook al zo lang hebben vond hem zelf ook zo gaaf,
En ga je nu vaker les nemen bij hem of zo af en toe eens ? want jullie gaan echt super voorruit

Wanda – bedankt, en super dat je auto weer ‘’vrij’’ is kan je hem weer lekker gebruiken.
En een nieuwe schuifpui lekker hoor je zit nu even in de rommel maar je krijgt er wel iets moois voor terug

Sanne – bedankt :o we werken er ook echt super hard voor, we zijn er nog lang niet dat weet ik maar we zijn al zoveel voorruit gegaan met hoe we begonnen, we hebben iig de eerste tree van de ladder overwonnen

Frank – op me ava loopt die echt super hoog/ tegen de hand en met een nek erop het heeft me echt zoveel tijd gekost *lees* we zijn al 3 jaar bezig , om hem te krijgen waar we nu zijn en nu idd gaan met die banaan :D en snel een wp scoren ;)

Cloris – ben ik helemaal met je eens ik ga heel erg naar voren zitten dus dat is ook een punt waar we aan werken maar het klopt helemaal wat je zegt

Saida – dank je ben ook echt super blij met het setje

Alicia – welkom leuk paard op de foto

Angela – sterkte

Frank – sabrina krijgt steeds meer les leuk om te lezen echt knap van der en goed voor der zelf vertrouwen daar kan je terecht trots op zijn en jij ook Anouk

Martine – ben zelf ook blij dat het weer goed gaat met mijn vriend en dank je voor het compliment
En leuke honden :D

Ilona – dank je heb zelf nu ook echt gevoel dat we in die stijgende lijn zitten dus hoop dat we het nu vol houden

Anouk – dank je mijn houding is niet echt bewust maar doordat ik nu wel bewust mijn handen zo zet laat ik mijn eigen voorover vallen en dat moet ik nu afleren, heike is 1.74 en ik 1.53 dus zoals Sanne altijd zeg de reus en de dwerg haha. En ja het is mijn grote banaan :D we zijn er nog lang niet maar zoals hierboven geschreven de eerste tree van de trap hebben we overwonnen hij zakt nu lekker in plaats van zijn nek erop en zijn hoofd in de lucht. Dus we zijn zeker op de goede weg <3
En sam een lekker dagje vrij mag ook wel af en toe en jullie mogen zeker trots op haar zijn :j

Branka – zou je graag willen helpen maar woon in zuid holland dus dat gaat hem niet worden

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:22

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:37

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:15

soeske schreef:
Neehoor Anouk, hoeft niet :D
Zudo? neee, Zuko :D
Hoog aaibaarheids factor, zeker.. Je kunt hem zien als je komt (ooit haha)

Schreef ik dat? Ow, tja, was een latertje hè? Ik weet het wel Zuko met een K. :z

Prince at ook beter gras dan hooi toen. 't Was het eerste waar ik aan dacht. Volgende vrijwilliger moet een opleiding paardentandarts hebben? ;)
Ik googlede op paardrijden Tunesië. Daar vond ik hem niet. Aan de Sahara had ik nog niet gedacht.
Je bent stevig bezig! Ik kan mijn tante vragen? Die vliegt als stewardess bij KLM en de zadelmaker heeft er ook zo één in de kennissenkring. KLM zal ook wel op Tunesië vliegen? En anders heeft zij mss connecties? Heb je je via PB aangemeld daar?
En met update, ik denk helemaal hetzelfde als jij. Van mij ook niet snel alleen maar ego-berichtjes. Belangstelling tonen in anderen, zorgt voor de bijzonder leuke sfeer hier hè? Maar toch wel tof dat je meldt hoe het gaat,want wat je te melden hebt, volg ik ook met interesse.

Branka: Jammer, te ver en zelf ook concours... Hopelijk vind je snel iemand! Alleen is heel onhandig!

Wanda: Ik ken iemand met een Fries in Spanje. haha, dus alles is mogelijk, als je maar echt wil. Maar zo'n stap is altijd moeilijk. Helemaal met kids. Ik vind Nederland nog te leuk om achter te moeten laten.

Shanna: Er was een tijd dat ik het zou overwegen, maar nu vind ik het veel te leuk om Sam zelf op een hoger vlak te tillen... Mooie affiche!

Denise: Mooi topic!

Vandaag een lange, maar leuke en leerzame dag gehad. Veel gezien en geleerd. Ik mocht mee een aantal adressen bezoeken, waaronder één bekende en ook bokster. Haar paardje is familie van de mijne. Vanaf vanmorgen kwart over 9 was ik onderweg en tegen half 7 was ik pas weer thuis! Mijn hoofd zit vol en ik heb veel om over na te denken een superdagje dus! Jammergenoeg was er geen tijd meer om Frank met Des te volgen. We hebben nu wel een singel, zodat hij het zadel van Prince kan proberen op Despi. En Sam was net helemaal natgeregend, dus schandalig maar waar... weer niet gereden. :o Sabrina heeft vandaag een nieuwe les gehad van Prince begreep ik. Bij een boksessie bleef ze er ook op zitten. Prince heeft nu zo iets van: Als je kan galopperen, kun je dit ook hihi. De schrik zat er even in natuurlijk, maar toen heeft Frank het fototoestel gehaald en dan moet er voor de foto natuurlijk nog wel even gegaloppeerd worden. Dus het kwam helemaal goed!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:26

anouk, intessante dag inderdaad als ik dat zo lees!

denise, heb je topic bekeken, ziet er goed uit!

shanna, mooie advertentie, succes met het vinden van leuke paarden!

denise, als het lukt ga ik wel vaker bij hem lessen, zou mooi zijn als het 1x in de maand zou gaan lukken ofzo, maar even kijken...
vind het wel weer leuk en vooral leerzaam om eens iets op een andere manier te leren...

zilfstar, schotland klinkt goed als ik dat zo lees!

branka, helaas, zelf wedstrijd op 6 juni...

frank, nog de bossen in geweest?
wanneer komen de dazen?

hier was het vandaag soort benauwd, rond half 6 begon de regen...
wel lekker voor al het stof!
inmiddels is 't weer droog...

vanmorgen heerlijk rondje aangespannen gereden!
vanmiddag nog een uurtje lekker laten grazen, was gewoon nog warm in het zonnetje...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:30

Vind je het een mooie advertentie ja? Haha... ik had gewoon even wat neergezet... voor mijn gevoel ontbreekt er nog steeds wat maar ik kom er niet op!!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:34

ja ziet er keurig uit toch?

misschien iets over kosten/stalling?
maar goed, dat kunnen ze ook gewoon vragen...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:41

Ja, dat hoeft wat mij betreft niet allemaal openbaar hoor. Als mensen echt interesse hebben pb'en ze toch wel! Ik moet zeggen dat ik ook al de nodige aanvragen binnen had... hahaha ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:42

ja lijkt mij ook...
dan is 'ie toch prima zo! 8-)

al wat leuks? :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:43

Joh, voor een projectje van een paar maand heb ik eigenlijk maar 1 eis: dat we samen door één deur kunnen. En of het nou een pony of een paard is maakt mij weinig uit. Als ik mensen ermee help... :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:44

jeps, is ook zo, ben jij in ieder geval weer van de straat... :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:46

Hahahaha dat ben ik toch wel!!! _O-
Maar inderdaad, heb straks (als ik inderdaad netjes afstudeer) zooooveel tijd over! Dan kan ik er wel meer dan één aannemen... eigenlijk. ;) Maar moet nog even zien hoe en wat. Eerst maar even afwachten of er uiteindeijk ook echt iets wordt. Eén erbij kan wel vast. En dan als ik afstudeer misschien nog wat extra's.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:48

:D

als je maar lekker bezig bent toch...
8-)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:49

Zo is het!!! Wij snappen elkaar hahaha.
Kijk ik heb ook een sollicitatieformulier voor een winkel... ook leuk... maar als ik mag kiezen... dan laat mij maar een paar paarden per dag rijden! Lekker in het zonnetje!!! 8-)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:51

nou dan zou wat mij betreft de keuze snel zijn gemaakt inderdaad! :D

zeker in de zomermaanden...

's winters is die winkel nog wel een leuk alternatief... 8-)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:51

Hahhaa ja... maar ik kan maar tot september!! Dus dan ga ik voor de paarden. :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 00:55

Nou, dat zegt dan toch al genoeg? Als je aanvragen binnen krijgt is de advertentie in elk geval pakkend! Wat je als eerste opschrijft is meestal het beste!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 09:26

nog niemand wakker hier?

ellis: het was tot gistermiddag idd lekker weer. maar veel geregend heeft het ook hier niet, een mm of 5-6.

die irritante dazen komen meestal half juli aanzetten en blijven tot begin september. hier heb ik er vorig jaar maar af en toe eentje gezien, in de drunense duinen stikt het er altijd van. ze schijnen steeds verder noordelijker te gaan, dus ben benieuwd dit jaar.

shanna: ik denk dat je met paarden africhten/corrigeren ook meer kunt verdienen dan voor het minimum in de winkel te gaan staan of niet?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 09:39

Als er genoeg mensen zijn die willen wel. Ik heb mijn prijs imo redelijk aan de lage kant liggen, dus dan moet ik er wel wat meer krijgen dan één ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:26

Shanna: Je advertentie ziet er netjes uit hoor! Ik heb er ook wel eens over lopen denken :D. Buitenrijden met Shaggy is heerlijk in de bak wil het niet altijd lukken. Maar ja dat is soms ook wel eens een fase waar je doorheen moet :P.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:47

goeiemorgen!

hier giet het van de regen inmiddels...
net hond uitgelaten en stallen gedaan...
paarden weer binnen gezet na een uurtje, ze stonden maar te hangen en Fifi hoest al wat, dus dan maar liever niet de hele dag in de regen...
eerst even bakkie en zelf opdrogen en wie weet kunnen ze dan vanmiddag weer naar buiten!

frank, fijn dat je nog lekker weer had!
dazen beginnen hier aan de kust zelf ook al te komen midden in de zomer met warm weer...
waar wij in Belgie altijd naar toe gaan voor menles stikt het er ook van, daar heb ik speciaal zo'n menvliegendeken voor gekocht en al een aantal keren dankbaar gebruikt!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:55

Mogguh, hier droog en zonnetje gelukkig..
Hoop dat t zo blijft, kan ik zo nog ffies rijden..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:55

*jaloers*

hier is 't echt slecht...
al is 't voor 't stof en de plantjes niet zo verkeerd wat water...