Iloon Indirect maar toch: "GEFELICITEERD!" Mooi veulentje hoor! Daar mag Chico trots op zijn. Lief dat ze dat zo naar je sturen met zo'n echt geboortekaartje.
Benthe
Utixo schreef:Proest, ik verwachte die belg, zie je zo'n slanke den! Die belg was niet vol?
Bij ons bestaat het vermoeden dat de kikker vol zit. Babypaardjes! Ik laat haar volgende week even opvoelen.
Toedels! Tot volgende week!
Niet te vroeg aan de Mede beginnen hè? Is dit nou wartaal?
Jellie Het begint al goed. De moeder die me helpt, laat het afweten!

Elise Haha, droeftoeters? Wat zijn dat? De Police Academy klinkt als een stevige opleiding. Privaatrecht vond ik ook wel een aardig onderwerp overigens. Van origine ben ik juridisch secretaresse. Stukken schrijven is nooit interessant. Je schrijft het voor één persoon en die geeft je nog een cijfer ook en meestal leest die het maar half, (of je moet dat net zo hilarisch geschreven hebben als dat je hier doet?)
Hahaha, die Sun! Klinkt als mijn Sam. Die kan er ook wat van. Ik denk dat jij met Sam ook wel zou kunnen toveren. Hij kiest echt zijn ruiters uit. En ik geniet een voorrecht. Was afgelopen zondag zooooo blij dat ie me echt stond op te wachten. Bij Frank gaat ie met zijn kont omgedraaid staan...