Iloon Indirect maar toch: "GEFELICITEERD!" Mooi veulentje hoor! Daar mag Chico trots op zijn. Lief dat ze dat zo naar je sturen met zo'n echt geboortekaartje.
Benthe
Utixo schreef:Proest, ik verwachte die belg, zie je zo'n slanke den! Die belg was niet vol?
Bij ons bestaat het vermoeden dat de kikker vol zit. Babypaardjes! Ik laat haar volgende week even opvoelen.
Toedels! Tot volgende week!
Niet te vroeg aan de Mede beginnen hè? Is dit nou wartaal?
Jellie Het begint al goed. De moeder die me helpt, laat het afweten!
Ik kon haar pony wel even komen halen, maar dat heb ik in de schoenen van de juf geschoven. Ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Ik moet namelijk de middelste van onze drie om 13 uur op de peuterspeelzaal neerzetten en de jongste moet ik ook nog kwijt zien te raken. Iemand anders zorgt nu dat die pony komt, want met Prince is het een wandeling van een dik uur en tja, daar heb ik nou net niet zo'n zin in. Hij heeft naar mijn mening genoeg gedaan voor de kleuters.Elise Haha, droeftoeters? Wat zijn dat? De Police Academy klinkt als een stevige opleiding. Privaatrecht vond ik ook wel een aardig onderwerp overigens. Van origine ben ik juridisch secretaresse. Stukken schrijven is nooit interessant. Je schrijft het voor één persoon en die geeft je nog een cijfer ook en meestal leest die het maar half, (of je moet dat net zo hilarisch geschreven hebben als dat je hier doet?)
Hahaha, die Sun! Klinkt als mijn Sam. Die kan er ook wat van. Ik denk dat jij met Sam ook wel zou kunnen toveren. Hij kiest echt zijn ruiters uit. En ik geniet een voorrecht. Was afgelopen zondag zooooo blij dat ie me echt stond op te wachten. Bij Frank gaat ie met zijn kont omgedraaid staan...
. Babypaardjes! Ik laat haar volgende week even opvoelen.
).
Vanmiddag weer. Oh wat naar! Whahaha!

Meneer werd duidelijk rustiger. Helaas lag vriendje nog in de sloot en moest ik echt weg (maar er waren andere mensen bij dat paard hoor)
) Maar hij was kalm, rustig en deed normaal. Was alleen niet bij die draad weg te slaan. Zie ik de stalhouder en zeg: gaat goed he? Ja zegt ie, maar bleek dat gister de stroom er NIET op stond. Er blijken 2 plekken te zijn 1 buiten en 1 binnen waar je de stroom eraf kan halen. Buiten stond ie op AAN, maar binenn dus UIT. Ja OK. Dan vind ik het niet meer zo vreemd dat ie erdoor ging als ie zin heeft...
Maar toch. 't Is niet de bedoeling.
Nu hopen op goed nieuw en fijnere tijden. 

Ben ook doodsbenauwd voor naalden. Laatst was er iemand op mijn werk flauwgevallen, nou, ik kreeg het daar weer zo benauwd van dat ik na mijn gesprek ben weggelopen en even ben gaan afkoelen. Helemaal top een nieuwe auto!
Ik denk dat ik daar ook zeker wel met Furia aan kom
Ik heb ruim 8 cdrommetjes van Paoline liggen met een hele hoop foto's... Dat zullen er bij elkaar al zeker 2000 zijn, en dan nog alle foto's die ik van Furia heb gemaakt hihi. Maar je bent maf dat je dat hebt geteld!

. Klinisch geeft hij het beeld van een paard wat spat, hoefkatrol en kogelartrose tegelijk heeft, maar dat is dus niet het geval.