:Nieuwe aanwinst Sienna de Verano (SLR foto's)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:
? 
Ik weet niet hoe het vanochtend met trainen is gegaan, want toen was ik aan het werk. Maar toen ik vanmiddag aankwam stond hij lekker relaxt in zijn stal en heb ik lekker met hem getut. Lekker geborsteld, manen uitgepluist en een hengstenvlecht gemaakt. Hij had namelijk allemaal knopen in zijn manen en dat is toch zonde!
Wel balen dat je er geen zekerheid over hebt

En je bent daar ook lekker bezig, volgens mij is het niet een superdrukke baan of wel?

. Ze vond het wel een beetje spooky, maar ik heb m'n puppie gewoon helemaal gewassen
. Braaf dat ze was (en VIES!!). Toen vervolgens dekenmak gemaakt, dat was verder ook geen probleem. Toen begon het grote pluiswerk, ik heb 2 uur op haar manen en staart gezwoegd. Ook heb ik de kwastjes uit haar oren en de ergste baard en sokken weggeknipt, kon het niet aanzien
. Fase 1 is doorstaan!

de make-over heeft dr goed gedaan....jeetje wat een paard! 
ik heb hem ook al gereden, maar hij is gewend dat ik hem longeer dus zodra ik op hem zit gaat hij me zoeken en rondjes draaien om naar me te komen, het was dus handiger als pierre zat en ik hem een beetje ondersteunde en voorwaarts hield! *cowboy pierrie boem* (binnenkort betere foto's)

Maar nu staat hij rustig hooi te kauwen.
. Die foto's! Lachen joh, haha. En Shaggy is braaaf! (persoonlijk had ik trouwens wel een cappie op gedaan
).
. Ben de tel kwijt geraakt wie er allemaal zouden komen
. Maar is alleen maar leuk toch!! Fijn dat Yaco het goed maakt

Echt prachtig die hele donkere schimmels!! Hij zal idd wel ff nodig hebben voor die reis, dat vergt wel veel, maar hij heeft alle tijd gelukkig!! Hou ons op de hoogte!
. Maar, op het moment zelf is het vanaf de grond makkelijk praten, dat geef ik toe.
Dan heeft ze naast een encanto kind ook een Igneo kind 

setje staat goed ! mm met nancy is neit zoo fraai hoop dat het snel beter met haar gaat

waarom denk je dat ik geen rij-foto's plaats