Nou vandaag heb ik alle tips die ik voor Vaidosa heb gekregen braaf opgevolgd en het ging best lekker. Ik heb gelet op constant contact met de mond en heb vooral gestuurd met mijn benen en mijn zit. Dit vind ze nog wel wat lastig, maar op het eind ging het al beter!
Verder gaat het met Yaco ook nog steeds goed
Ik weet niet hoe het vanochtend met trainen is gegaan, want toen was ik aan het werk. Maar toen ik vanmiddag aankwam stond hij lekker relaxt in zijn stal en heb ik lekker met hem getut. Lekker geborsteld, manen uitgepluist en een hengstenvlecht gemaakt. Hij had namelijk allemaal knopen in zijn manen en dat is toch zonde!
Frank: Vaidosa valt juist naar binnen. En als ik dan mijn binnenbeen aanleg om haar naar buiten te drijven reageert ze hier nauwelijks op.
Anita: Wat een leuk veulen 
Als het goed is blijft Yaco 2 of 3 weken en ik weet niet of ik hem daarna nog eens zal zien.
Gabriella: Wat een lekker koppie hoort er bij de hoef
Wel balen dat je er geen zekerheid over hebt
Moreno ziet er op deze wel heel fries uit op die foto's. Het blijft echt een heerlijk paard om te zien!
en heb je nou een springzadel op hem liggen?
Michelle: Als Encanto niet jaloers wordt wil Iggie vast heel graag vriendjes worden met Shannon 
Dat is leuk he, zo af en toe even lekker rondcrossen.
Toen Tiberius en de pony van Lisa haar dochter er nog was gingen we heel vaak spring- en crosswedstrijdjes doen 
Madelief: Super dat ze Furia zo leuk vinden
En je bent daar ook lekker bezig, volgens mij is het niet een superdrukke baan of wel?
Toe maar weer, 2 keer les op 1 dag! Je hebt wel geluk met dat baantje hoor 
Ilona: hihi, hij heeft nu al toeschouwers! Dat moet straks nog wat worden als hij op de pensionstalling staat!
Kathleen: Ik ga later je topic goed bekijken, maar heb al even gespiekt, wat een heerlijk koppie