[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kathleen_vW

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 02:45

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 07:21

[qoute]Ook nog amanda lekker los gegooid vandaag en met Utixo laten spelen.[/quote]

Dus terwijl ik hard aan het werk ben is mijn paard fijn aan het spelen Nors opkijken ?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 08:40

gabriella: Bij zo een grote scheur kan een normaal ijzer niet veel doen denk ik, het houdt kleine scheuren tegen of lost ze op. Hoe komt ze eigenlijk aan de scheur?

madelief: Een vriendin van mij heeft zo een enorm lang paard! vind het knap hoe ze hem er bij kan laten lopen!
Je doet wel werk, maar verder is het heel leuk en leerzaam denk ik zo Knipoog

anita: Ja dat wel, maar het water is inmiddels toch al wel wat afgekoeld?

Saida: Doe ik!

ilona: Chico wordt helemaal opgenomen in de familie! *hier is iedereen ook helemaal weg van shannon*

Kate: Wat een schattig merrietje!!! Ow als die dr vacht straks kwijt is!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:20

anita: lekker joh zo'n zwempartijtje
kate: ik heb al gereageerd in je topic, wat een tijd trouwens zeg om te posten haha
madelief: wow wat geniet jij toch maar in t bels
benthe: tja verschil moet er zijn he, je hebt werkpaarden en luxe paarden zeggen wij hier altijd

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 13:09

Mies apollo Geen idee,ze had al een scheur toen we haar kochten,en toen dacht ik er een goede hoefsmid bij te halen om erger te voorlomen,en eigenlijk is het alleen maar erger geworden Verdrietig

Heb Morrie ook bij ITP gezet,voor het eerst Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:29

Nou vandaag heb ik alle tips die ik voor Vaidosa heb gekregen braaf opgevolgd en het ging best lekker. Ik heb gelet op constant contact met de mond en heb vooral gestuurd met mijn benen en mijn zit. Dit vind ze nog wel wat lastig, maar op het eind ging het al beter!

Verder gaat het met Yaco ook nog steeds goed Lachen Ik weet niet hoe het vanochtend met trainen is gegaan, want toen was ik aan het werk. Maar toen ik vanmiddag aankwam stond hij lekker relaxt in zijn stal en heb ik lekker met hem getut. Lekker geborsteld, manen uitgepluist en een hengstenvlecht gemaakt. Hij had namelijk allemaal knopen in zijn manen en dat is toch zonde!

Frank: Vaidosa valt juist naar binnen. En als ik dan mijn binnenbeen aanleg om haar naar buiten te drijven reageert ze hier nauwelijks op.

Anita: Wat een leuk veulen Lovers
Als het goed is blijft Yaco 2 of 3 weken en ik weet niet of ik hem daarna nog eens zal zien.

Gabriella: Wat een lekker koppie hoort er bij de hoef Vingers aflikken Wel balen dat je er geen zekerheid over hebt Ach gut
Moreno ziet er op deze wel heel fries uit op die foto's. Het blijft echt een heerlijk paard om te zien!
en heb je nou een springzadel op hem liggen?

Michelle: Als Encanto niet jaloers wordt wil Iggie vast heel graag vriendjes worden met Shannon Knipoog
Dat is leuk he, zo af en toe even lekker rondcrossen.
Toen Tiberius en de pony van Lisa haar dochter er nog was gingen we heel vaak spring- en crosswedstrijdjes doen Nagelbijten / Gniffelen

Madelief: Super dat ze Furia zo leuk vinden Haha! En je bent daar ook lekker bezig, volgens mij is het niet een superdrukke baan of wel?
Toe maar weer, 2 keer les op 1 dag! Je hebt wel geluk met dat baantje hoor Ja

Ilona: hihi, hij heeft nu al toeschouwers! Dat moet straks nog wat worden als hij op de pensionstalling staat!

Kathleen: Ik ga later je topic goed bekijken, maar heb al even gespiekt, wat een heerlijk koppie Vingers aflikken

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:34

Dankjulliewel allemaal! Pling

Nou, ze heeft haar vuurdoop gehad hoor! Vanochtend vroeg heeft ze heerlijk in de paddock gestaan, beetje gespeeld met mam en toen ik klaar was met Roco rijden, heb ik hem erbij gezet:

Roco denkt: en wie ben jij dan wel niet? Clown
Afbeelding

Sienna staat mooi te wezen Lovers
Afbeelding

Roc slooft zich lekker uit terwijl Sien volgt als een hondje Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Allebei nieuwsgierig Haha!
Afbeelding

Pas de Deux *LOL*
Afbeelding

Doei!
Afbeelding

Sienna nog even alleen rennen:
Afbeelding

Afbeelding

Toen was het tijd voor de grote metamorfose. Ik wilde haar borstelen, maar kwam al snel tot de conclusie dat er geen beginnen aan was. Toen dacht ik: doe eens gek, ik zet haar gewoon op de wasplaats Clown . Ze vond het wel een beetje spooky, maar ik heb m'n puppie gewoon helemaal gewassen *LOL* . Braaf dat ze was (en VIES!!). Toen vervolgens dekenmak gemaakt, dat was verder ook geen probleem. Toen begon het grote pluiswerk, ik heb 2 uur op haar manen en staart gezwoegd. Ook heb ik de kwastjes uit haar oren en de ergste baard en sokken weggeknipt, kon het niet aanzien ROFL . Fase 1 is doorstaan!

Geknipt bekkie (nog wel wat snorharen, laat ik bij Roc ook altijd zitten)
Afbeelding

Detail van haar zebrastreepjes
Afbeelding

Mooie manen, lekker schoon vachtje
Afbeelding

Uberdikke staart! Cool
Afbeelding

Knappe meid Lovers
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:39

Gabriella: Had moreno al gevonden! Arm beestje, wie weet hoe lang ze al met een scheur staat!

Sanne: Encanto is niet snel jaloers, hij wet toch dat hij de knapste is Tong uitsteken

kate: Jaloers!!!!!!! Kwijl de make-over heeft dr goed gedaan....jeetje wat een paard!

Speciaal voor madelief Tong uitsteken
Shaggy onder het zadel!!!! Pierre als dummi erop Knipoog ik heb hem ook al gereden, maar hij is gewend dat ik hem longeer dus zodra ik op hem zit gaat hij me zoeken en rondjes draaien om naar me te komen, het was dus handiger als pierre zat en ik hem een beetje ondersteunde en voorwaarts hield! *cowboy pierrie boem* (binnenkort betere foto's)
iemand toevallig niet nog op zoek naar zo'n schatje als shaggy

Afbeelding
Afbeelding

de ponycross:
Afbeelding

en je neemt (een week eerder) 2 melige meiden, een dolle hond, een lege badkuip en een pierrie:
Afbeelding
Valerie en ik zaten er recht in, toen sprong joris erin en ging pierre ons omduwen Tong uitsteken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:10

he hallo ff een vraagje iemand heeft mij een mail gestuurd dat ze belang had voor een b pony maar hoe weet ik nou van die afkomt er stond alleen een naam bij en niks geen email adres hij kwam via bokt zelf nog nooit gehad hoor iemand anders wel ????????? Bloos

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:40

KG-Images wat een plaatje is ze,ik snap meteen dat je daar voor gevallen bent Lovers

Mies-Apollo wat is shaggy voor een kruising?Leuk beestje!

Zasread Nee,het is geen spring maar een VZH zadel(Passier) hij zit gruwelijk lekker,ik heb het zadel bij Moreno mee gekocht.Super fijn buiten-rij zadel,maar als ik ooit nog eens wat gespaard heb wil ik graag een dressuur zadel,want je houding is echt vréselijk op dit zadel....stoel-zit houding,je been ligt heerlijk maar ziet er niet netjes uit Knipoog

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:49

Hier is hij dan: Terroso!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij is om 17u vanmiddag toegekomen, hij is erg vermagerd van de reis, maar hij krijgt alle tijd om te bekomen.
Hij is heel erg lief, maar super onzeker: kwam schuifelend de vrachtwagen af en durfde niet in zijn stalletje Ach gut Maar nu staat hij rustig hooi te kauwen.
Lovers

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:51

Hij is leuk! Gaaf dier joh!

Kathleen Sienna is ook super Lovers

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:58

Terroso is een knapperd! Tsja,hij zal wel doodmoe zijn,zo'n verre reis Ach gut

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:10

peet: hm vreemd.
kate wat is die opgeknapt zeg!
idra: wat een stoere!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:31

wauw alweer zon kanjer hier

waar halen julie ze toch vandaan lijkt wle of we hier een blikopentrekken met mooie paarden

en die mail is opgelost weet niet hoe ze het gedaan heeft maar goed ze komne kijken voor ebbie
(b ponytje)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 22:22

Mies; Haha, jaa zeker, ze vinden hem allemaal leuk Haha! . Die foto's! Lachen joh, haha. En Shaggy is braaaf! (persoonlijk had ik trouwens wel een cappie op gedaan Nagelbijten / Gniffelen ).

Sanne; Jaa, zeker, dan komen er nog veeeeel meer mensen kijken Tong uitsteken . Ben de tel kwijt geraakt wie er allemaal zouden komen Nagelbijten / Gniffelen . Maar is alleen maar leuk toch!! Fijn dat Yaco het goed maakt Pling

Kathleen: Oeeeh, die Sienna toch!! Wat een knapperd (helemaal na die was beurt, kan echt wonderen doen!) Leuk dier is het. Ben heel benieuwd hoe ze het verder gaat oppakken! Was me trouwens nog niet eerder opgevallen, maar wat heeft Roc een grappige druipkol Pling

Lobke; Wauw, gaaf beest Kwijl Echt prachtig die hele donkere schimmels!! Hij zal idd wel ff nodig hebben voor die reis, dat vergt wel veel, maar hij heeft alle tijd gelukkig!! Hou ons op de hoogte!

Zo vandaag weer een lesje gehad van Benthe... Pfoe, was wel weer ff werken hoor. En vooral mn geduld onder controle houden (valt soms nog niet mee hoor). Maar ging opzich best lekker.. Amanda is niet 1 van de makkelijkste en is hiervoor behoorlijk fout gereden, en snapt dus soms nog niet helemaal de bedoeling als het op de "goede" manier wilt doen.. Maar met hulp van Benthe leer ik een hoop, en amanda ook dus wel weer leuk Pling

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 22:24

Hihi, als je er later over gaat nadenken klopt mijn theorietje wel he Lachen. Maar, op het moment zelf is het vanaf de grond makkelijk praten, dat geef ik toe.

Alhoewel ik op een gegeven moment wel op het punt stond om de bak uit te lopen en het je alleen op te laten lossen. Maar dat tussen ons gesproken.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 22:36

Jee, wat veel leuke foto's en nieuwe paarden weer!!!

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 23:25

Wat een gave paarden hier allemaal, hihi ik denk dat ik hier nog wel vaker kwijlend achter mijn computer zit

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 08:47

gabriella: Shaggy is een haflo (die vos op de foto eronder) x fries (zelfde vader als shannon) Dit zijn niet zn beste foto's!

idra: Wat een leuk ding! Hij oogt nog wel erg jong, maar zodra die volwassen word...

ilona: Ik heb hem ook altijd op...pierre nooit....hij weet wat ik vind, maar moet het zelf weten *zulke komen zichzelf altijd wel een keer tegen*
had je nog niet vaak met amanda gelesd? Kan zo lekker confronterend zijn....

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 09:14

Michelle: Die badkuip foto is echt te grappig!! ROFL
Haha, wordt hij ook niet jaloers als Shannon en Iggie gaan daten Knipoog Dan heeft ze naast een encanto kind ook een Igneo kind Tong uitsteken

Kathleen: Roco en Sienna zijn een leuk stel!!
Sienna is al wel echt een beertje aan het worden Nagelbijten / Gniffelen

Gabriella: Pas maar op dat je jezelf dan geen verkeerde houding aanleert Knipoog
Is het dan een VHZ richting springen? Het zweetblad steekt zo erg uit..

Lobke: Wat een puppie is Terroso nog, maar hij heeft wel echt een zalig koppie Vingers aflikken
En daarbij vind ik zijn kleur ook heel leuk, nog mooi donkergrijs Haha!
Dat hadden wij ook met Cedro toen hij van de vrachtwagen kwam, hij was ook enorm afgevallen. Later bleek dat zijn gebit ook niet helemaal in orde was, al met al heeft het best wel een tijd geduurd voordat hij weer op gewicht kwam.

zo, vandaag wordt een dagje paardloos, ik ga me braaf op mijn studie richten, want deze week zijn 2 inlevermomenten..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:56

zohe, wat gaan jullie snel! Kan nie overal op reageren hoor..
Mooie fotos voorbij zien komen van nieuwe paarden en al bekende paarden.
Heb weer erg leuk weekend gehad met me nieuwe vlam hihi..

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:05

suus wat leuk Haha!

Djemo: aa wat zielig van dat poesje hoe gaat het ernu mee ?

Mirjam: Welkom Doei!

Sanne:Super leuke foto Knipoog

Spokie79: Ziet er gaaf uit zoo door het water Haha!

Gabriella: wat is Mo toch een lekkerding Haha! setje staat goed ! mm met nancy is neit zoo fraai hoop dat het snel beter met haar gaat

Kate: wat is sien toch een prachtige merrie echt super en hele gave foto's hier in het topic Knipoog
blijf je ons spammen met foto's Haha!

Idra: aa wat lief. Heeft een lieve uitstraling Lachen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:14

Zasread dat is al gebeurd...heb echt een vreselijke stoel-zit houding Verdrietig waarom denk je dat ik geen rij-foto's plaats Haha! Knipoog

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:14

Kathleen wat een make over zeg!!! Ik vindt het een heel apart paard en ergens schreef je dat het geen bewegingswonder is...maar als ik de foto's zo ziet, treed ze toch wel erg lekker makkelijk onder!!

Lobke, wat een lekker mannetje zeg! Prachtig hoofd. Hij ziet er alleen nog wel een beetje verloren uit, maar dat komt vast goed!
Pas maar op dat je hem niet te leuk gaat vinden..hihi