Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dikke knuffel voor haar in ieder geval.
. Om half 9, en toen even de hond eten gegeven, zelf wat gaan eten, de hond uitgelaten. Daarna vrolijk op mijn fietsje naar Fuur (vriendlief werkt van 10-10 vandaag, ivm werkoverleg). Met Fuur was het eigelijk weer hetzelfde verhaal als dinsdag met rijden, erg snel, erg moeilijk er door heen te krijgen. Er zaten wel weer lekkere stukjes tussen. Ook nog wat met hem gesprongen aangezien ik hem moe wou krijgen
en dat vond ie weer eens hartstikke leuk!
Even geknuffeld en wat gedronken, daarna Dizo even in de huiskamer gelaten zodat ik (weer op de fiets) boodschappen kon gaan doen. Terug op mn fietsje met een giga zware tas en bloemen en brood los in mn hand, naar binnen hopend dat de hond niet teveel had gesloopt, lagen al mn goede schoenen weer in zn mand, en bovendien heeft ie een hoek van onze eiken salontafel afgeknaagt
dat zal vriendlief niet leuk vinden. Dus voorlopig gaat Dizo weer in zn bench! Daarna Dizo weer eten gegeven en gewandeld, nu ff lekker achter de computer uitpuffen met de hond naast me. En zometeen weer verder met was draaien en ophangen, en nog wat opruimen in huis 
?
. Haha, leuk dat we dezelfde trein hadden
Ja studie bevalt wel, omdat het een nieuwe studie is, zijn alle leraren erg enthousiast! En het is idd wel druk, maar moet er ook een beetje aan wennen na zo'n rustig jaartje.
sterkte ermee.
Succes maandag op school. Ja, voor mij is het wel een stukje met de tein, rond een uurtje.
.
Ja, volgens mij ben je wel de jongste van het topic
. Dankje, ben zelf ook benieuwd 
Ik voel me nu echt een buitenbeentje
Ik heb er geen en ik weet wel zeker dat er in de toekomst ook geen komt. Hij zit er wel voor je hele leven op en straks krijg je er spijt van.
En niet zulke kleintjes ook, daar had ze nu ook spijt van, want ze kon nooit in zwemkleding of in een hempje. soeske schreef:Zo, heb het overleefd haha. Wel een vreemd gevoel, heb van die reflexen op mn rug dat mijn been mee gaat doen.. Wel vervelend soms, die trok wel samen af en toe.

. Dank je, het gaat erg goed. We rijden al lekker rond. Ik meen mij te herinneren dat ik had gezegd pas foto's te plaatsen als Laura met foto's van Xender zou komen. Dusssss.... LAURA, FOTO's!!!!

Lief dat je het ter nagedachtenis hebt gedaanmissmuts schreef:Mooi, Soeske! Nu maar hopen dat je been snel weer normaal doet
Lusitano![]()
. Dank je, het gaat erg goed. We rijden al lekker rond. Ik meen mij te herinneren dat ik had gezegd pas foto's te plaatsen als Laura met foto's van Xender zou komen. Dusssss.... LAURA, FOTO's!!!!
ik laat zo snel mogelijk nieuwe maken want ik ben sinds kort aan het lessen met Xen en hij gaat zo ontzettend geweldig mega mindy abnormaal super goed dat die vorige foto's echt niet het vertonen waard meer zijn 
Hij wordt ook lekker heet want ik voer hem sportmix met zwarte haver
(als je Engelse Volbloeden gewoon bent is iets anders al heel gauw te tam
)