Mijn naam is Alicia, 33 jaar woonachtig nabij het sprookjesbos (Efteling dus

Heb sinds 3 jaar Ald Dable in mijn bezit, op dit moment een 6-jarige P.R.E. voor hem heb ik een Andalusier gehad, Cantaor genaamd, helaas heb ik hem in moeten slapen ivm artrose aan de voorbenen. Ald Dable is een erg aanhankelijk paardje, toen ik hem kocht was hij overal bang van en eigenlijk nooit in de hand geweest. Heb hem vervolgens lekker de tijd gegeven om overal aan te wennen en te groeien. Met 4 jaar ben ik langzaam begonnen met een zadel erop te leggen en erop te zitten, dit ging erg goed. Helaas hebben we wat tegenslagen gehad: hem weggebracht naar mn toenmalige trainer om hem verder door te rijden, vervolgens een bang en nerveus paardje teruggekregen. Heb dus weer van vooraf aan moeten beginnen. Vervolgens was hij uit zn zadel gegroeit en heb een nieuwe moeten aanmeten, dit duurde 5 maanden! Waardoor ik 5 maanden lang zonder zadel heb moeten rond hobbelen....
Afijn, gelukkig heb ik weer alles kunnen oppakken en doen we rustig aan.
Ald Dable staat vlakbij de Loonse en Drunense Duinen en dinsdag zijn we daar voor de tweede keer geweest, dit deed hij erg goed ondanks dat hij een onzeker paardje is. Zijn er nog meer mensen die nabij de Duinen wonen/rijden?
Bijgaand een foto van ons 2. Rijkunstig was die dag niet ons beste dag

Ik zal trachten regelmatig hier op het forum te reageren, is toch leuk om zo nieuwe kontakten op te doen!
Groetjes!