[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 23:12

Saida Wauw wat stoer!!! Echt gaaf zo met je paard op stap 8-) En zo ver het water in :wow: dat is ook mijn droom om eens met Moreno te proberen....

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 23:18

Even een ego berichtje.
Ik ben vandaag jarig en heb echt super mooie en leuke kado's gekregen.
Een mooie ring en horloge van mijn Frits!! Van mijn kids iets lekkers voor in bad en een hele mooie tekening.
Van mijn paarden vriendinnetjes een mooie anky dekje in de nieuwe kleur, Hortensia!!
Afbeelding
En een heleboel centjes!!
Ben weer helemaal blij.
Met Harry gaat alles goed en ik voel mijzelf weer een stuk beter.
Deze week ga ik eindelijk weer eens rijden.

I'M BACK!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 23:33

YEAAHHH *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd!!!!! En wat een ontzettend gaaf dekje!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 23:44

Mies Dan kunnen we elkaar een hand geven. Ik moet het niet te veel eten, maar ook ik kan dz drop wel waarderen! In het kasteel woensdag had ik al water meegenomen. Was als de dood dat ik daar wéér zou omvallen voor de ogen van Sabrina. Hmmm, gelukkig is dat nu eens niet gebeurd... haha. Ja, het is idd wel een voordeel dat je elke keer een check-up krijgt. Aids testen ze dan ook, doen ze overigens ook als je zwanger bent. Haha, de 2e keer zei ik al: "als ik het nu heb, heeft Frank wat uit te leggen... " :+
Wat weten ze tegenwoordig veel dmv bloed. Hopelijk hebben ze niks ernstigs ontdekt? Zo criminology! Psychologie heeft mijn nicht ook gedaan in Nijmegen. Dat heeft ze gecombineerd met Culturele Antroposofie. Ze werkt nu bij volksgezondheid.

Ik ga je missen hier!

Snowy Inmiddels vermoeden we dat ook idd. Het is in elk geval een zeer complete wagen. Hopelijk hebben we hem vrijdag al.
Heel veel sterkte met Atlas. Op die leeftijd moet je geen rare dingen meer doen en een verdraaide rugwervel lijkt me heel pijnlijk! Hopelijk herstelt het goed.

Haha, en die angst: Was de schuur schoongemaakt of zo?

Jellie Goh, al weer een tinker die op hol slaat voor de koets. Dat is de derde al, met die naam. :o Ik dacht juist dat ze heel braaf waren. Gaaf die foto's met die shetjes!

Laura In dit geval kun je het dus een echte 'merrie' streek noemen haha!
Bont, ja, daar is Sam ook fan van. Hij is zich ook één keer wezenloos geschrokken van een op hol geslagen Tinkertje. Hahaha, zoef, die ging met ruiter en al, terug naar zijn stal. En Sam was zich te pletter geschrokken.
Fijn dat het weer voortreffelijk ging!

Saida Gelijk heb je. Ik ben benieuwd. Je kan er dan toch een poosje niet op rijden en het is ook afwachten hoe ze is als ze van haar veulen weg zou moeten hè? Maar het is wel een heel mooi gezicht in de wei, zo'n pasgeboren en gezond veulen. Wij hebben er van het voorjaar ontzettend van genoten. Inmiddels staat ie op een wei, waar mijn zwager op uitkijkt. Hij wou het zelf zien.
Ben wel benieuwd wat die man vindt ook. Als eigenaar hebben we natuurlijk allemaal het mooiste paard op stal staan. Het wordt pas echt leuk als 'de kenner' dat ook vindt. :D

Malin Van wandelen met 2 koters onder de 4 word ik niet moe hoor. Zij wel. Ze slapen als roosjes! Was echt leuk. Ik heb de plaatjes geschoten... Wat betreft olie gaan we hem wel in de gaten houden, want er zit nog fabrieksgarantie op. Verder hangt het zuipen altijd van je rijstijl af hè? In mijn geval zou het mee kunnen vallen, maar ik beloof niks. Ik houd wel van een beetje doorrijden en Frank ook!

Sanne Mooi beestje hoor. Daar kun je niet genoeg mee spammen! Ah, er komen ook zo veel paarden hier langs, ik twijfelde al. Leuk joh, met deze klikte het wel toch? Kun je in elk geval lekker vooruit. Nog geen veulentje bij Vaidosa? Ze maakt het wel spannend!

Kelly Het zal ook wel grootspraak zijn geweest. Ze heeft doelbewust niet aan de teugel geronseld en tja, een moeder is altijd trots om een eigen kind. Dan gaan ze rare dingen zeggen. Ik kan het weten... :+
Sam was de dag erop reuze relaxed en vandaag HEEL BLIJ om MIJ te zien! Het lijkt net of ie me nu meer waardeert.

Geweldig dat je dat is gelukt met Bello. Ik vind dat je ook wel trots mag zijn op jezelf! En mss maar beter dat Taco zo ver weg staat. Dan ga je er ook niet dagelijks kijken. Niet gemeen bedoeld hoor. Je begrijpt me vast wel!

Frank had al gemeld dat we nu de hele vakantie op één adresje logeren zie ik en ook dat we een auto hebben gekocht...En ik geef hem helemaal gelijk met zijn mededeling dat Sam te weinig wordt gefotografeerd. Maar ja, als je er op zit, is het moeilijk foto's maken.

Samaranch heeft vandaag ook gewerkt. Hij was zooo blij dat ik er was. Hij hinnikte zelfs! Even gereden in de binnenbak met een haflingertje. Maar die bak was zo stoffig en de ruiter van dat hafje was beginner. Hij had er minder last van, omdat ie alleen stapte. Uiteindelijk dus afgestapt en de stoute schoenen aan en naar buiten. (Daar wil ie nog wel eens peren) Maar nee, Sam was SUPERbraaf en ik kon moeiteloos opstijgen. We hebben uiteindelijk best fijn gereden. Stap en galop gingen heel relaxed en braaf. In de draf wilde hij het nog wel proberen om te kunnen schrikken. En hij zocht graag de volte dan op, maar ja, dan kan ie lekker buigen.

We hadden pannekoeken gegeten met opa ivm vaderdag, dus mijn buik zat nog vol. Na drie kwartier sporten zijn we gestopt. Morgen gaan we weer hard aan het werk. Ik mag nog één keer komen opdraven voor een crea-middag. Maar deze keer is dat met de shet van de andere mama, dus Prince hoeft niet mee. De andere mama is overigens ook helemaal weg van Prince! Sam is momenteel wel geblutst zeg! Hij staat op de wei met nog zeker 7 ruinen van alle leeftijden. Eén ervan heeft hem flink toegetakeld. Maar met rijden hebben we er gelukkig geen last van. Ik vermoed de jongste. Hij is nog niet zo lang geleden geruind, maar ik weet niet zeker of ie al mee gaat de wei op. Sam is ook nogal een spelerd op de wei, dus hij zal er wel om gevraagd hebben...

idefix4

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 23:45

Wow Jolynn!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 00:16

I am back in town! Voor even dan, morgen naar de VELUWE!! :):) Heb er zoooooooo'n zin in!! Alleen al omdat er super mooi weer is voorspeld! Heb een super weekend gehad! Alleen maar leuke dingen gedaan!

Ik had nog gevraagd niet zoveel te kletsen, maar helaas, jullie zijn lekker door gegaan haha!! :D Even globaal gelezen, echt teveel omt te reageren!

Wel een super topic van Iggie! En van Baron, wat is hij veranderd Heidi! En Iggie die groeit en groeit.. En vaidosa houd het spannend!

Ook super gave foto's van Frank met de Kids en Anouk... Wauw, wat zijn Des en prince toch super paarden! Ongelovelijk. Nog ff snel antwoord, ben naar Kempervennen geweest! :D

Kelly, super Bello!! Fijn dat je zo lekker met hem kunt rijden... En idd hopen dat hij nog laaaaaaang niet verkocht wordt!

Ook een lache foto van Jesse tussendoor, wat moet je toch met die maffe ouders :D :D

Debby, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Lekker verwend lees ik!

En wat zie ik, Saida op buitenrit met Rints, gaaaaf zeg. Wat super van dat water ook :D .

Voor de rest nog meer foto's dacht ik, maar ben het verder even kwijt, sjorrie!! :o

Oja, nog even EGO! Ik kreeg vandaag zo'n leuk mailtje in de inbox :D . Chico heeft vorig jaar nog even snel kunnen dekken, toen hij nog niet van mij was! Ik wist dat er dit jaar nog een veulen zou komen. En het is geboren, een merrie veulen!

Veulen met mama:
Afbeelding

Geboortekaartje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GU4V4CWR.jpg

Afbeelding

Knap veulen he :D . Ik zal Chico het morgen ff in zn oor fluisteren dat ie papa is nu... :D . Wel raar idee dat mijn makke ruin vader is geworden haha! Nou mensen, ik ga slapen, morgen om 7 uur op pad, de trailer halen, paarden inladen en rijden 8-) .

Tot over een week! xxx

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 06:22

Proest, ik verwachte die belg, zie je zo'n slanke den! Die belg was niet vol?

Bij ons bestaat het vermoeden dat de kikker vol zit :+. Babypaardjes! Ik laat haar volgende week even opvoelen.

Toedels! Tot volgende week!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 07:30

Goedemorgen,

Veel plezier Mies_Apollo :evaw:

Frankiej, ik ga dat meetingtopic eens opzoeken :))
Heerlijke foto's, ook super dat je dit toch kan doen met je gezin +:)+
Je hebt een schitterend paard.

Kelly, gaaf dat je Bello in galop kon krijgen.Toch heerlijk dat je effe een traan kunt wegpinken bij zo'n mooi moment :)
Ik ken t verhaal niet over Bello maar hopelijk heb je nog veel plezier met hem!

Thanx Zasread :D Wij hebben ook zo gelachen toen we die stoet irl voorbij zagen komen haha..
Wat goed dat de clicker reslutaat geeft.

Saida, op pad gegaan met Rintske. Super foto's gemaakt, voor herhaling vatbaar dus +:)+

Lees zo nog verder bij. Ben op de helft van pag. 290.

Allemaal alvast een fijne, zonnige dag toegewenst :)

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:27

Zilfstar, ik weet niet precies wat er aan de hand is maar sterkte (ik heb niet alles teruggelezen veel te veel)
DinkeyGirl succes met je enkel en ik geef Karina gelijk als het niet goed voelt dan gewoon terug gaan.
Jellie, onze paarden staan ook 24/7 buiten alleen de zwart bonte komt naar binnen als de zon heel sterk is, haar neus verbrand steeds.
Idefix, heerlijk toch dat Sam lekker gaat lopen, en ik ben benieuwd naar foto’s hoor.
Saida, toch heerlijk dat deze technieken bestaan tegenwoordig. Altijd leuk zo’n compliment over je paard.
Heikedenise, ik zit al een tijdje in het L1 en hou haar nog steeds thuis omdat ze zich vreselijk opfokt op vreemd terrein. Lekker dat je ouders het zo leuk vinden om met je paard te tutten.
Prinslover, ik hoop dat je veel plezier hebt gehad afgelopen weekend.
Machonito, wat een mooi paard is Baron toch.
Mies_Apollo, mooie cijfers hoor en super goed van je om bloeddonor te worden, en ik ben ook een krent met kleding hoor alleen als het voor mijn paarden is geef ik teveel uit. hoewel ik daar ook goed kijk in de uitverkoop.
Spokie, welkom terug van vakantie.
Zasread, troost je al mijn veulens hebben geprobeerd over een hek te springen en ze bleven allemaal hangen maar over het algemeen was het niet ernstig.
Ik heb nu 2 blz. 286/287 gelezen de rest straks maar weer.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:32

Moggel! Ga even bijlezen!

En Debje, geen dank! We wisten dat je hem zo graag wilde hebben :(:)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:42

Idefix, jammer dat die snoepwinkel er niet meer zit. Kon je zoveel lekkers kopen. Ik zit qua bakker even te twijfelen maar denk haast dat t Wijk & Aalburg was. ZOu goed kunnen van de champignons :D ZIjn we gek op!
Thanx! Niet alle tinks zijn braaf, t zijn en blijven paarden. Heb al de nodige actie met Flan meegemaakt :)) Lekker pannenkoeken op. Veel plezier op de creamiddag :D

DinkeyGirl, leuk dat je toch al toeschouwer naar Piet Bakker kunt.
Fijn voor het paardje van je vriendin.

Machonito, geinige foto :D

Jolynn, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Lekker verwend.

Prinslover veel plezier op de Veluwe :) Schetig veulen.

Hosante, wat goed dat de bonte wel naar binnengaat met felle zon. Ik smeer iedere dag zonnebrand op de neus van Flan.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:06

Mies_Apollo schreef:
Ik heb vandaag een start gemaakt met een goede daad! Ik heb besloten om bloeddonor te worden en mocht vandaag op keuring! Mijn ijzer gehalte was super! Beter dan de gemiddelde man :o Toen moest ik nog wat test bloed geven, ziet er toch vreemd uit als ze een naald in je arm steken :P Maar bikkel dat ik ben heb ik 3 hele buisjes gegeven... als alles in orde is mag ik dus bloed gaan geven.

En vandaag weer een cijfer binnengekregen, eindcijfer voor european law and home affairs..en ja weer een 7 *\o/* Als ik nou voor psychologie ook nog een 7 haal heb ik alleen voor de 2 vakken aan het begin van het jaar een 6 en voor de overige 6 vakken een 7. Staat toch wel weer netjes!

Elise slaat weer aan het quoten!

MAarre, bloeddonor. Geloof niet dat ik daarvoor in aanmerking kom. Heb een heel laag ijzergehalte (is zelfs onder de 4 (!) geweest! En mijn eetpatroon is ookniet zodanig dat ik erg mijn best doe om het op pijl te houden :o

Brengt mij wel op het idee om dat vanaf nu maar wel weer eens te gaan doen, haha!

Europian law en psychologie, vind ik interessante vakken! Toen ik nog op de academie zat kreeg ik heel veel rechten. Publiek- en privaatrecht, (materieel & formeel) strafrecht en ga zo maar even door. Ook psychologie kregen wij, maar dan met name geënt op droeftoeters en kinderen.

Heb daar nog een mooi beleidsstuk over mogen schrijven. Een van de weinige keren dat ik het leuk vond om beleid ergens op te schrijven...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:08

moppielover schreef:
Heey
Bijna iedereen al lekker vakantie :D
Ik moet nog een paar weken :(.
Mies : Netjes hoor :).
Denise : Klinkt als een heerlijk dagje voor heike :D

Mijn vakantie is vervallen doordat ik in de ziektewet zit ;(

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:09

spokie79 schreef:
Kom me weer even melden....weer terug van vakantie. Ga alleen even ego bijreageren, want jullie hebben weer allemaal veel te veel jullie best gedaan om teveel te schrijven :).
Vakantie was heerlijk, weer was goed. Wel wat minder gewandeld dan normaal omdat er nog veel sneeuw lag en er ook veel paden nog waren afgesloten door lawines, die van het voorjaar zijn geweest. Dus die waren ze nog aan het opruimen. Dus een vrij relaxed weekje gehad.
Vandaag weer even met Sun gewerkt...aan de hand. Dat was weer heel ver weggezakt en Elise moest me weer even flink helpen. Morgen weer opnieuw en hopen dat het dan wat beter gaat. En daarna toch maar even wat meer bijhouden.

Anita moet af en toe gewoon iets beter naar Sundance luisteren :o

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:11

Even snel want ik moet eigenlijk weer voor school bezig!

Ilona: Gaaf!!! En dat had je niet even kunnen vertellen ;) Chico is weer papa :):)

Debby: Gefeliciteerd!!!!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:12

idefix4 schreef:
Haha, ik rijd altijd superlekker na een paar weken. Dan waardeer ik op eens weer wat ik heb. ...

Wij ook, tis bij Sundance alleen de toon die de muziek maakt. Als jij denkt hem wel iets te kunnen vertellen als je geen Elise heet, dan is hij het daar over het algemeen niet zo mee eens.

Terwijl als je hem laat 'helpen' en je lift een beetje met hem mee, dan doet hij alles voor je en is het een superleermeester.

Sun heeft maar 1 baasje en verder een heleboel 'bitches', haha!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:15

_Saida_ schreef:
Laura -> Ja hoor, dit had Rintske ook en heeft mij 3 doppen opgeleverd toen de tandarts langs kwam. ;)
Afbeelding

Van Sun heb ik ze ook. Hij heeft er een zelf aan mij laten zien. Die lag in zijn voerbak toen hij achter in zijn box wat stro aan het knabbelen was. Toen hij mijn stem hoorde, draaide hij zich om en begon hij spontaan in zijn voerbak te rommelen te rommelen. Ik dacht nog: 'Wat heeft hij nou' maar hij wilde even zijn kies laten zien. Was echt zo schattig!

En de meeste tanden heb ik zelf getrokken, dus heb een hele collectie!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:17

DinkeyGirl schreef:
Suevo en Dinkey, maar ook Luna doen heel erg voorzichtig met mij nu ik met krukken loop, echt super. Voordat er gips om mijn voet zat heb ik zelfs nog een keer gereden, Suev was heel erg braaf en super ontspannen.

Heb gisteren nog even gebeld maar het was normaal dat ik nu meer last had. Zonder gips kon mijn enkel dikker worden al er vocht inliep, zonder dat hij daarin beperkt werd, dat deed dus ook geen pijn. Door het gips komt er wel tegendruk op te staan als mijn been te lang naar beneden is en er vocht inloopt, dus vandaar de pijn. Ik ga toch woensdag nog even eea goed bespreken als ik op controle ga. Zometeen gaan we even langs Suevo gelukkig, dan kan ik hem tenminste nog even zien. Maar het maakt me we verdrietig dat ik nu niets met hem kan doen behalve een beetje poetsen |(

Voor de foto van Jan ga ik overigens voor optie nummer 2 haha die vind ik wel toepasselijk!

:(:)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:18

Snowy2004 schreef:
Nou, ik zit ook een beetje in een dip nu. Na een week een ziek dochtertje en man te hebben gehad, was het nu de beurd voor Atlas.
Donderdag is zijn vriendinnetje op vakantie gegaan en heeft hij waarschijnlijk iets gedaan wat niet zo goed voor hem is. Niemand heeft helaas iets gezien, dus weet ook echt niet wat er is gebeurd.
Ik haalde hem donderdagavond van het land en nou heeft hij een gigantische bobbel boven op zijn rug. Boven zijn flank en dan echt op zijn wervel. Het lijkt zelfs alsof het zijn wervel is, maar die zit dan op een hele vreemde manier. Ik had gehoopt dat het minder zou worden, maar helaas vond ik het vandaag een stuk erger geworden. Als het niet beter word, laat ik maandag de da er naar kijken.
Weet 1 van jullie wat het kan zijn?
Ik wordt er echt niet vrolijker van. |(

Is de bobbel heel hard? Of kun je het (enigzins) indrukken?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:23

idefix4 schreef:
Frank heeft vandaag ook een deal gesloten. We hebben een andere auto gekocht en onze eigen auto nog goed verkocht. Onze nieuwe auto wordt een RAV4 van 2,5 jaar oud. Met wat geluk hebben we hem vanaf vrijdag al! Gisteren hebben we hem al gezien en zelfs vies zag ie er al heel gaaf uit. Mijn enige bezwaar is dat ie in de bagger er ook nog steeds uitgetrokken moet worden, maar dat is nog niet eens zeker. Mss is het toch wel een 4x4. Nou dan pik ik hem in als we op concours gaan. In Rosmalen moesten we van het land getrokken worden... Qua luxe leveren we wel in hoor. Nu denkt de auto nog aan de lampen, ik heb een cd wisselaar, achteruitrijhulp... Dat gaan we wel missen. }:0 Maar hij is wel veel sterker en dat is een pré met de trailer.

Leuke autoooooo!

(Achteruitrijhulp kun je er zelf ook op laten zetten hoor!)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:26

_Saida_ schreef:
Ik weet niet meer of ik het al had verteld, maar volgend jaar gaat Rintske naar de keuring voor stamboekopname.
Rintske is nu nog veulenboekmerrie, en ik wil haar graag stamboekmerrie hebben.
Omdat ik wel zoiets heb dat ik het dan meteen goed wil (laten) doen heb ik iemand benaderd die in de friezenwereld goed bekend staat wat betreft keuringsklaar maken en voorbrengen.
Hij werkt erg vriendelijk en eerlijk met de paarden, en is ook eerlijk naar de eigenaar toe.
Hij komt volgend jaar maart ongeveer eerst een kijkje nemen bij Rintske om haar te beoordelen.
Neemt hij haar aan dan weet ik dat er een 1e of 2e premie (en dus een ster!) valt te halen met haar.
Neemt hij haar niet aan dan weet ik ook genoeg, dan wordt het een 3e premie (= geen ster) of alleen stamboekopname.
Ze zal dan een week of 4 weggaan om keuringsklaar gemaakt te worden, en daarna krijg ik haar weer terug.
Ben eigenlijk best wel benieuwd wat hij van haar vindt!!! :):)

Leuk!!! Ik ga ook bijna ieder jaar! Dit jaar 4 paarden voorbrengen op de keuring (1 teruggetrokken door omstandigheden), afgelopen jaar wel 1 keuringsklaar gemaakt, maar door omstandigheden is die niet voor de keuring gegaan, het jaar daarvoor 1 van mijn eigen paarden. En over anderhalf jaar mijn hengst en merrie!

Ik vind die keuringen altijd zo leuk!!!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:28

DinkeyGirl schreef:
Elise ik sta in Rijsbergen, vlak bij Breda, beetje ver weg voor jou denk ik?

Oei, dat is wel een beetje uit de route, dan moet ik een hele dag kunnen vullen, wil ik mijn reistijd/kosten eruit kunnen halen...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:31

DinkeyGirl schreef:
Nog een ander nieuwtje, misschien kan ik alsnog naar de clinic van Piet Bakker maar dan als groom en toeschouwer samen met mijn vriendin (waar ik ook de opleiding mee deed). Haar paardje doet het overigens super en ze zit er inmiddels alweer op *\o/* Wat een beetje Steffi en klassieke rijkunst toch al niet met een paard kunnen doen! En dat terwijl hij atactisch was verklaard en zou moeten worden afgemaakt.... Met Sjors (paardje van andere vriendin) gaat het trouwens ook weer toppie, hij is al een aardig tijdje weer thuis en heeft alweer praatjes voor 10. Zijn wond van de koliekoperatie is ook mooi genezen maar hij heeft wel net als Suevo van dat littekenweefsel op zijn buik.

Helemaal mee eens! Steffie doet een hoop goed en gericht gymnastiseren verricht ook wonderen!!!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:32

Prinslover schreef:
I am back in town! Voor even dan, morgen naar de VELUWE!! :):) Heb er zoooooooo'n zin in!! Alleen al omdat er super mooi weer is voorspeld! Heb een super weekend gehad! Alleen maar leuke dingen gedaan!

Ik had nog gevraagd niet zoveel te kletsen, maar helaas, jullie zijn lekker door gegaan haha!! :D Even globaal gelezen, echt teveel omt te reageren!

Wel een super topic van Iggie! En van Baron, wat is hij veranderd Heidi! En Iggie die groeit en groeit.. En vaidosa houd het spannend!

Ook super gave foto's van Frank met de Kids en Anouk... Wauw, wat zijn Des en prince toch super paarden! Ongelovelijk. Nog ff snel antwoord, ben naar Kempervennen geweest! :D

Kelly, super Bello!! Fijn dat je zo lekker met hem kunt rijden... En idd hopen dat hij nog laaaaaaang niet verkocht wordt!

Ook een lache foto van Jesse tussendoor, wat moet je toch met die maffe ouders :D :D

Debby, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Lekker verwend lees ik!

En wat zie ik, Saida op buitenrit met Rints, gaaaaf zeg. Wat super van dat water ook :D .

Voor de rest nog meer foto's dacht ik, maar ben het verder even kwijt, sjorrie!! :o

Oja, nog even EGO! Ik kreeg vandaag zo'n leuk mailtje in de inbox :D . Chico heeft vorig jaar nog even snel kunnen dekken, toen hij nog niet van mij was! Ik wist dat er dit jaar nog een veulen zou komen. En het is geboren, een merrie veulen!

Veulen met mama:
Afbeelding

Geboortekaartje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GU4V4CWR.jpg

Afbeelding

Knap veulen he :D . Ik zal Chico het morgen ff in zn oor fluisteren dat ie papa is nu... :D . Wel raar idee dat mijn makke ruin vader is geworden haha! Nou mensen, ik ga slapen, morgen om 7 uur op pad, de trailer halen, paarden inladen en rijden 8-) .

Tot over een week! xxx

Geweldig!!! Dat wilde ik ook doen bij de geboorte van Donatello, maar ja, je raadt het al... Tussen het koffie drinken door had ik daar geen tijd meer voor ;)

MAar wat leuk, wel af en toe een update plaatsen hoor!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:33

So Elise, lekker aan het reageren ;).

Enne Deb, waar haal jij nou die foto van het dekje vandaan? Ik heb me helemaal rot gezocht en niet kunnen vinden.