Mijn zadel schuift steeds naar rechts, eerst was het probleem opgelost door verhogingen op mijn zadelonderlegger te plakken zodat die weer rechts lag. Die dingen moesten eraf zodra mijn zadel weer scheef lag (dan was haarbespiering weer gelijk en in orde) Ik heb ze paar maanden geleden eraf gedaan en nu schuift mijn zadel weer naar rechts. Weer zadelverhogingen erop geplakt die mijn zadelpasser heeft gestuurd via de post, maar nu helpen die dingen helemaal niet weer de zadelpasser een mail gestuurd en wachten op antwoord.
De zadelpasser laat ik ook komen. Ze zij dat ik eerst die verhogingen weer moest proberen omdat de zelfde probleem weer terug is gekomen. Maar omdat verhogingen kapot zijn gegaan door ze eraf te halen kreeg ik nieuwe opgestuurd. Ook ben ik al aan het sparen voor een nieuw zadel voor het geval er wel een nieuw zadel moet komen (dat weet ik wel zeker)
Haha, was het maar waar :p begin volgend jaar gaan we zoeken naar een paardje. Maar nu stiekem al friezen aan het zoeken.
hannelover
Geplaatst: 19-11-16 15:02
opzicht wel fijn dat je gevoel hetzelfde is als dat van de jury droversrun! Ook hele mooie foto's
wat super gaaf bamii heb je al wat foto's?
ik weet eigenlijk niet precies welke fit hanne heeft niet zo breed iig
lieve foto's faytjefay
succes demi an anneke!
dat klinkt niet leuk yke_lover!
leuk blackhallows ik hoop dat je een goede match kan vinden!
woensdag weer eens zo fijn kunnen rijden! ze ging zelfs al strekken ze heeft alleen nog niet zoveel kracht achter om het lang vol te houden dus ze viel een soort van in de galop, maar wel echt super trots op dr https://www.instagram.com/p/BM7UfBNgcTS ... esian.mare
MarianneW
Geplaatst: 19-11-16 16:05
Oh wauw dat stukje in dat filmpje! Je ziet echt duidelijk dat ze t moeilijk vindt, maar dat stukje is echt mooi. Ik vind Friezen dan zo mooi
@hannelover, knap dat strekken! @faytjefay, wat een prachtige foto's @droversrun, jij ook prachtige foto's! Wat mooi zo met die kleuren!
--
Heerlijke rit gemaakt vandaag, en een heel mooi pad gezien, met prachtige herfstkleuren ook helemaal trots, voorop gegalopeerd! Hij houd normaal niet van voorop gaan. Maar vandaag had hij er echt zin in!
@hannelover Die loopt mooi zeg! @gett gelukkig valt het mee @kittydylan wat fijn dat het goed ging, leuk paardje (Had lieuwkje maar zo'n lange voorpluk )
Hier niet super veel nieuws, nog een paar keer in de bak geoefend en het gaat al steeds beter, daarna lekker een stukje buiten rijden. Vooral het draven buiten ziet ze echt als een beloning, vind ze zo leuk om te doen. (raar paard ) Helaas doordat ik het zo druk heb op school, deze week even niet gereden, maar volgens mij vind lieuwkje het niet zo erg
Oef!!!! Vandaag heb ik voor het eerst gestart. Had het wel uitgekozen hoor, wat een storm!! We mochten in de binnenbak even losrijden maar de wind sloeg over het dak heen dus al vrij snel ging ik als een bom door de bak in volle galop. Om andere mensen met losrijden niet lastig te vallen ben ik maar naar buiten gegaan. Hier heb ik even rust geprobeerd terug te krijgen en flink gegaloppeerd. Ze was inmiddels best moe geworden! Ik durfde eigenlijk niet te starten na die ontploffingen in de binnenbak maar toch maar gedaan. De eerste proef had ik 180 punten en de tweede proef 185. Ben helemaal niet ontevreden en onze vuurdoop hebben we gehad.