Als ik m'n rooster heb van nieuwe werk, wil maandag of woensdag avond standaard vrij, kan ik ook weer lessen gaan plannen. Ze wordt alweer wat fijner, maar je merkt gewoon dat ik weken niet gereden heb, longeren is dan toch echt anders met bijhouden
Buitenzinnig
Geplaatst: 16-09-16 16:57
Nouvel schreef:
Wow top Jolijn, wat knap!!
Wat een heerlijke strandfoto's van Villa zeg, genieten!
Wederom weer een poging om toch wat meer hier mee te kletsen, heb het gewoon vrij druk dus is wat lastig
Afgelopen weekend naar Horse Event geweest met Django, mag toch wel zeggen dat hij behoorlijk goed in zijn vel zit Morgen nog show bij de plaatselijke ponyclub en 8 oktober nog EquiDay, en dan denk ik even show 'rust' en focussen op verder klassiek opleiden
Nee hoor. Nikki heeft ons weer super begeleid met zeer duidelijk verschil. Goed op de benen gezet en toen ik aan draafde was ik dus echt even in shock (nikki kan dat beamen )
Ik was even 3 a 4 rondjes mezelf bij elkaar aan het rapen. Kon ineens ook voelen dat ze haar benen gebruikte en hoe
Uiteindelijk kon ze half slapend haar hooi/brok eten op de wei.
Ja idd Ze is ook gewoon heel flegmatiek en alleen ik rijd dressuur
cherell0
Geplaatst: 17-09-16 20:51
Siep even rond geslingerd vandaag. en de stal winter klaar gemaakt.
Over 7:10 uur gaat de wekker en dan met mn eigen gefokte kat naar de keuring.
Nouvel
Geplaatst: 18-09-16 11:12
Succes !
hier nog even een gaaf plaatje van mijn les van Herman Wientjes vorige week, echt van genoten! Voor wie het leuk vind, de rest staat in mijn onderschrift
NikkivanOlst
Geplaatst: 18-09-16 11:24
Succes op de keuring!
Wauw Nouvel, wat heb je die gaaf lopen (en ook een mega knap paard)
Gisteren weer showtje gereden met Django, deze keer onder het zadel en in vol showtuig
Daarna alles er af gegooid en nog even in vrijheid wat gewerkt, EINDELIJK vind hij mij interessanter als het publiek