Vlecht staat goed, je doet onderhands lijkt t? Doe ik ook altijd, vind ik mooier en dan wordt het strakker inderdaad

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bamii schreef:Ligt het aan mij of lijkt het alsof je de vlecht die hangt weer bovenhands hebt gevlochten? Of ligt dan aan mij (op dit moment brilloos, dus zou best aan mij kunnen liggen)
Met onderhands lijkt het net alsof de vlecht bovenop ligt, met bovenhands lijkt het meer op een merrievlecht.
_Nynke schreef:Het is wel wat ingewikkelder maar echt moeilijker.. Oefening baart kunst![]()
Gewoon een pluk pakken, in 3en verdelen en dan onder elkaar door vlechten![]()
Normaal leg je ze over elkaar heen, nu doe je ze onder elkaar door.
Hebben jullie ervaring met bandageren (van je Fries)?
En doe je dat met onderlappen of zonder?
Dit is een foto van mijn paard toen ze nog in Zweden was, hier heeft ze bandages om maar ik kan niet wijs worden of ze ook onderlappen om heeft of niet.
Anders kon ik die mevrouw vragen (ik heb nog contact met haar), maar ik kan nergens de Engelse term voor onderlappen vinden
[ [url=m/DXd29z.jpg]Afbeelding[/url] ]
kusvoorjou schreef:Ik vlecht ook altijd onder hands met een hengsten vlecht. Helaas wil dit bij mieke nog niet echt aangezien ze een deel van haar manen afgeschuurd had. Bij een tinkertje die ik af en toe rij wil dit wel. Als ik er aan denk maak ik een foto/filmpje.
En bandages, ik heb het 1 keer opgehad bij mieke. Voor de leuk aangezien we helemaal in het rood mee deden aan de Ride en run hier in het dorp. Heb dit zonder onderlopen gedaan! Wil prima.
Steffiee_ schreef:kusvoorjou schreef:Ik vlecht ook altijd onder hands met een hengsten vlecht. Helaas wil dit bij mieke nog niet echt aangezien ze een deel van haar manen afgeschuurd had. Bij een tinkertje die ik af en toe rij wil dit wel. Als ik er aan denk maak ik een foto/filmpje.
En bandages, ik heb het 1 keer opgehad bij mieke. Voor de leuk aangezien we helemaal in het rood mee deden aan de Ride en run hier in het dorp. Heb dit zonder onderlopen gedaan! Wil prima.
Ooh dat zou ideaal zijn, ben al aan het google'en, wil het morgen is proberen.
Verstandskiezen gaan eruit, dus rijden zal er niet in zitten vandaag of morgen