Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
Fabster schreef:@Esaqar: hoe je het ook heb willen oplossen, dat is niet gelukt. En inderdaad voor nieuwe problemen gezorgd. Voor mij een teken dat er bij Sterre iets niet goed zit. Anders was het wel opgelost. Blijkbaar kan ze niet goed buigen op rechts. En als daar een probleem zit, kun jevrechtrichten tot je een ons weegt. Maar dan gaat dat niet lukken voor het onderliggende probleem is opgelost. Aan de hand kun je inderdaad prima recht richten. Moet er alleen niks geblokkeerd zijn.
Fabster schreef:Ik wil je niet de les lezen, hoor Esaqar. Ik ken jou en je paard natuurlijk helemaal niet. Maar als dingen slechter worden ipv beter (ook al kun je nog geen vol resultaat verwachten, toch zal het na oefenen wel ik kleine stapjes vooruit moeten gaan, denk ik dan altijd), dan ben ik altijd op mijn hoede. That's all.
lastig probleem wanneer je lijf niet mee kan werken. Ik ondervind dat nu zelf ook met mijn enkel, dus dan maar alleen in de relaxstand rijden voor mij, of wie weet stap ik wel over op western
.
.

.
. Vandaag kreeg ik via mijn juf mijn droom-ijslander aangeboden. En zij weet echt wel wat ik zoek. Aangezien ik vol zit, zei ik met een gekke bek: ruilen voor Sjaak? Haha! Vriendin van me vroeg of ik zoiets serieus zou overwegen. Maar het antwoord is 'nee'. Ook al weet ik, dat hij bij mijn juf een gouden leven zou krijgen (en ik heel graag zo n ijslander zou willen hebben, hoor
. Maar Sjaak is mijn paard. Ik ken maar 1 paard die vergelijkbaar is met hem, qua gedrag. En dat is een paso fino die in Bonaire woont. Gaat ook met 4 benen tegelijk de lucht in. Mijn juffen begeleiden mij en denken met me mee. Daar ben ik blij mee. Ook zij zeggen dat ze weinig van dit soort heftige paarden kennen. Maar ik weet zeker dat ik best een eind met hem kom. Geduld is een schone zaak, zullen we maar zeggen.
dit alles gebeurt wel los, ik heb geen touw aan Sterre geklikt.