Haha! Goed onthouden!
Ten eerste; ik kan de stal van harte aanbevelen. Paarden hebben daar een heerlijke plek, bevlogen en gezellige eigenaresse en er stonden echt veel leuke, mooie en verzorgde paarden.
Ik ging natuurlijk puur ter oriëntatie (ik ken mezelf.....

), maar we liepen door het weiland tussen zo'n 10 paardjes en 1 knappe dame besloot dat ze mijn vriendinnetje wilde worden. Een echte knuffelkont, meer sporttype dan barok, maar ik was natuurlijk op slag verliefd. Ik had het kunnen weten...

Even meegenomen, vliegendeken afgehaald (ze heeft helaas wel exceem en haar voorpluk en oren redelijk beschadigd daardoor, nu wel onder controle) en aan de longe gezet. Zelf ook geprobeerd en direct in aanraking gekomen met de werkwil en sensibiliteit van een PRE. Ik zei "kom, toe maar, vooruit". Het lieve paard had geleerd dat "kom" komen betekend, dus in plaats van netjes aan de longe te blijven lopen, keerde ze zich naar mij toe en kwam ze een knuffel halen. Heel aandoenlijk!
Ik heb een aantal opties tot nadere kennismaking met de eigenaresse besproken en ga daar nu eens goed over nadenken. Wil denk ik ook nog wel wat meer paarden zien, maar ze heeft me wel geraakt. Goed, nu eerst even tot bezinning komen, roze wolk iets lager laten vliegen en dan sowieso nogmaals kijken en rijden.
Ik heb in ieder geval een kennismaking workshop met Leandra Theunissen gepland, die ik zeker nog wil doen om nog wat wijzer te worden.
Ik hou jullie op de hoogte!