Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DaraBariton schreef:Sanet, kan het kloppen dat jij o.a z1 proefjes op youtube hebt staan? Zo ja dan heb ik jullie gebruikt om de proeven een beetje te leren hihi. Ik dacht laat ik dan maar gelijk voor een fries filmpje gaan!
pronkjelover schreef:Pff net les gehad ze was zoooo vervelend... Echt een draak, maarja mevrouw was zo hengstig. Ben ook heel erg geschrokken. Doe thuis mn sporen af zit er een soort van haak aan mn spoor. Die is denk ik langs een stenen muur gegaan ofzo. Heb ze gelijk weggegooid... Ben bij dr gaan kijken en er zat een heel klein plekje. Maar voel me nu zo schuldig tegenover mn paardkan mezelf wel voor mn kop slaan.
pronkjelover schreef:Pff net les gehad ze was zoooo vervelend... Echt een draak, maarja mevrouw was zo hengstig. Ben ook heel erg geschrokken. Doe thuis mn sporen af zit er een soort van haak aan mn spoor. Die is denk ik langs een stenen muur gegaan ofzo. Heb ze gelijk weggegooid... Ben bij dr gaan kijken en er zat een heel klein plekje. Maar voel me nu zo schuldig tegenover mn paardkan mezelf wel voor mn kop slaan.
berdien85 schreef:Ohh dat is sneu inderdaad, maar goed, kun je niks aan doen. Inderdaad lekker knuffelen vandaag
Fijn dat je lekker gereden hebt Sanet!
Ik heb gister les gehad op ander terrein (bij mijn instructrice op stal) sjonge dat was wat..
Ze loopt thuis super, dus ik moet het nu wel een beetje opzoeken. Maar dan zet ze d'r nek d'r op en is er geen land mee te bezeilen, afsnijden, en niet aan de hulpen.. Maar goed, nu heeft mijn instructrice het ook kunnen zien en gaan we het vaker oefenen. En uiteindelijk hebben we het wel goed af kunnen sluiten.
DynamiteS schreef:He balen van die sporen, hier gelukkig nog geen problemen mee gehad.
Voorlopig geen les voor mij, maar wel gewoon trainen. En wat ging het vandaag super!Had ook veel fijnere verbinding. Als we zo doorgaan wil ik naar vreemde plekken en mijn startpas aan gaan vragen
Caro_MarjaH schreef:Ze hebben rare fratsen die friezelsMaar toch heb ik dat 100x liever dan een kwpn.
Vaak ligt het ook aan je eigen houding, onbewust reageer je met iets meer spanning omdat je denkt dat het paard het spannend gaat vinden en dat voelen ze en dus vinden ze het inderdaad spannend. Ga maar eens onbevangen en relaxt zitten, dan zijn ze vaak (natuurlijk niet altijd) een stuk minder alert. Maar ja, krijg dat maar eens voor elkaar als je het zelf al spannend vindt........