Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barroco schreef:Qua clinics? Ja, ik moet me eerst ook nog echt orienteren wat ik nog echt graag wil doen en wie ik ook in het echt goed vind. Wil sowieso nog een keertje van Piet Bakker, lijkt me leuk.
Ik moet maar richting bed, morgen weer werken. Alleen geen zin om in mijn eentje dat kille bed te kruipen
Picassox schreef:Mies_Apollo: Nee, nee, hij is nog (lang) niet van mij. Ik heb nu eerst eens een afspraak gemaakt om te gaan kijken. Dat is al spannend genoeg!
Oeeee, lekker gecarnavalt? Wat voor 'n pakkie had je?Nee, gisteren was ik bekaf. Ik was maandag naar de studentenbar geweest tot 6 uur 's ochtends, en om 7 uur mocht ik paarden voeren. En donderdagavond heb ik in de studenten'SooS' Pre-Carnaval gevierd, ook tot half 5. Dus ik was een beetje te moe gisteravond. Maarrrr vanavond gaan we er weer hard tegenaan!
En morgenavond ook natuurlijk. Haha, ik was verkleed als duivel met vleugels en een drietand en een staart en van die hoorntjes (met lichtjes! Haha), maar donderdag avond is bijna alles verloren gegaan in de strijd.
De staart is spoorloos verdwenen, een vleugel is kapot en mijn drietand is doormidden gebroken. Dus ik mag met mijn oude kloffie vanavond carnaval nog beginnen. Hahaha.
Meer mensen die aan carnaval doen?