Wat lijkt Briska al groot op de foto's, ze ziet er heel goed uit
Haha, Cambiar, ja met al die regen hier in Nederland/België maakt dat zonnetje op de foto's het Franse leventje helemaal perfect.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leuke foto's, en wat een gave omgeving!!
nicolanca schreef:[url]el-ouezzane.fr.gd[/url]
Fantastische foto, bonjoy.
Op find-your-horse vond ik ook nog deze berberstoeterij in de Ardèche, ze bieden een fokmerrie aan, elf jaar oud, cremestamboek, ze heet Esdit. Ze heeft wel wat van magico. Borderjay, weetje of Magico altijd magico heeft geheten? Dan zou ik ze een mailtje kunnen sturen of zij hem hebben gefokt?
Ik ben ook heel benieuwd!

Als ik ooit een bezoekje aan Al Mansour ga brengen, moet er wel een tolk mee voor dat geweldige duits van mij, hahaha. nicolanca schreef:Mailtje is verstuurd, afwachten nu ...
Hè Cambiar, hoe gaat het met Chawek?
, ik vond hem eigenlijk verdacht loom voor een hengst en gelukkig heeft hij me eergisteren eens z'n mannelijke kant laten zien
. Hij stond op z'n achterbenen en kapte m'n kruiwagen gevuld met hooi raak met z'n voorbenen omver zodat alle hooi de lucht invloog.
. Toen ik de weide in kwam met die bomma mantel aan hoorde ik aan z'n hinnik precies iets waarschuwends, anders dan anders.
.
super dat hij het zo goed doet Cambiar! Heb je nog nieuwe foto's? Enne ja hoeveel veulentjes volgend jaar
.