jus schreef:Ik ben weer terug.
Jullie zijn zo verschrikkelijk snel , heb even supersnel doorgelezen.
Ik heb pony in de houtgreep gezien , ik ken er hier ook zo een voor de houtgreep hoor , heel ondeugende pony maar omdat hij zo klein is lacht iedereen om zijn streken.
Eind van de week gaan we naar de spaanse jeugdkampioenschappen dressuur (met leerling) , aangezien ik 4 dagen in Nl was hebben we niet door kunnen trainen , paard is beslagen en hij liep een beetje gevoelig , hopen dat het morgen beter gaat.
Judith, weer terug dus in Spanje. Hoe gaat het nu met je moeder?
Spannend die jeugdkampioenschappen. Nu maar hopen dat het paard beter loopt.

Geen idee of hier al reacties op zijn, maar kan het even wat minder? Van alle paarden die ik heb, is er geen 1 barok. Ik ben hier gekomen vanwege mijn liefde voor het oude gelderse type, maar met friezen en spanjaarden heb ik weinig. Ook las ik regelmatig mee, en omdat ik Ilona ken, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld. Tot nog toe heb ik er nooit wat van gemerkt dat iemand het erg vond dat ik geen friezen/anda gek ben, en nu begin jij opeens te stuiteren?
. Vorige maand heb ik de kikker laten dekken door een gitzwarte arabier van een pensionklant, en ze is nog niet hengstig geworden, wellicht volgend jaar uitbreiding! Zoals sommige al wisten heb ik 1 van de tinkers van de hand gedaan, als alles goed verloopt gaan Jan en Lisenka een geschikt plekje voor haar zoeken, en zal ze haar dagen gaan slijten als gehandicaptenpaard. Ik wilde haar pertinent niet als manegepaard verkopen, maar voor dit doel wil ik een uitzondering maken, met de voorwaarde dat ze het goed gaat krijgen, en dat als ze ooit weg moet, dat ik eerste keus heb om haar terug te nemen. Toen ik vorige week de reacties op Lisenka las, besloot ik eens op de site te kijken. Dit doel ging me zo aan het hart (en niet in de laatste plaats vanwege mijn eigen werk in de gehandicaptenzorg), en ik kon ze iets aanbieden, dat ik ook vond dat dat gedaan moest worden. Ik ben echt heel benieuwd wat er gevonden gaat worden. Aan de telefoon kreeg ik de indruk dat er echt met een goed hart voor de dieren gezocht werd, dus dat moet goed zitten.
te spelen... dacht ik
, want ik moet namenlijk in het kader van: spring zuinig om met de ruimte die je hebt, dwars door de paddock van Veludo om in de bak te komen. En Veludo dacht: Hee, bal, dat vond ik ook wel leuk, dus die stond er meteen naast, net als Peanuts. Dus dacht ik: Ach, dan maar met z'n allen tegelijk voetballen
.
. Jammergenoeg geen foto's, dat zal ik toch eens proberen want het ziet er superkomisch uit allemaal.
) maar heb het hier nog steeds hartstikke naar mijn zin!
(
Maar ja, ik ben wel een heel erg grote liefhebber. Heb zelfs mijn man zo gek gekregen om een PRE te kopen.

ik werd gebeld door Snowworld met de mededeling dat mijn Zumba opleiding wordt vergoedt en dat ik per, euhm, morgen een spoedcursus aerobics krijg, oktober de Zumba opleiding krijg en vanaf november mijn eigen huisvrouwenzumbaclubje
hahahaha