[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:21

Mies_Apollo schreef:
karina: Wat voor kuur is dat precies? Wormen?

Nee, voor weerstand- en spieropbouw, langlopende tekorten aanvullen, en hopelijk er voor zorgen dat het zomerschuren niet terugkomt ook...
www.equilin.nl

Wat een leuk paardje in beweging, die Dito. Je zit inderdaad naar voren en jouw onderbeen is ook wel errug beweeglijk, hopelijk wordt dat opgelost als je zadel nagekeken is. In galop ziet het er allemaal veel beter uit!

Michelle_88

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:24

*penny, ik heb last van hetzelfde denk ik:P*

Joyce: Banditto is leuk! Die manen zo wapperend!! Alleen wel even goed op je benen letten in draf...je prikt nu vrijwel elke pas met je spoor, zonde! Lekker galopje, leuk commetaar ook van je vader ;)

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:27

Ja viel mij ook op van mijn onderbeen (zegt mijn instructeur ook altijd).....ik zat er ook een beetje te gehaast op.........ik ga
eraan werken :D :D :D ! Toch wel nuttig zon filmpje maken ga ik vaker doen!

Ik heb Bandito nu een jaar en ik zie wel veel vooruitgang en dat is het belangrijkst! Hij was eerst geneigd om heel opgekropt te gaan rijden en nu is hij steeds meer ontspannen aan het worden. Heb zoveel zin in dinsdag (zaldi) ik laat jullie weten hoe het was.
Laatst bijgewerkt door Banditto op 20-02-09 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:33

Rij je ook wedstrijden met hem ?

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:36

Nee joh puur recreatief. Ik ben echt een beginnende ruiter...... Ik probeer iedere dag wat anders met hem te doen maar ik wil dit wel goed doen daarom heb ik 1 keer in de week priveles waarbij ik leer zijn juiste spieren en gewrichten te belasten. Ik zal mn vader wel vragen om daar een keer een filmpje van te maken....met lessen gaat het vaker toch wel beter....

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:54

oke vandaar omdat ik in je profiel zag dat die m heeft gelopen dus ik dacht dat je ook wedstrijd reed,

wil je dat wel gaan doen in de toekomst of nie

Duende01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:45

jus schreef:
Het is me niet eens opgevallen die kleurtjes bij de halsters , ik heb het juist helemaal niet op rare kleuren geef mij maar een mooie schimmel, zo ieder zijn smaak.

Afbeelding

Wauw, dit is ook helemaal mijn kleurtje, prachtig paard!!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:50

Banditto schreef:
Afbeelding
Even spammen zijn nek is nu gebogen dus lijkt extra kort maar wat een lekker speknekkie heeft mijn Bandito toch.....

Jemig,alsof je een foto van Morrie geplaatst hebt 8-)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:55

dat dacht ik eerst ook! moest even kijken wie hem eigenlijk gepost had!

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 19:51

Denise: De fokker heeft m gelopen met hem zowel springen als dressuur
Bordey en Mies Apollo: Wat lijkt hij op Moreno he! Maar ze zijn geen familia hoor. Bandito is een afstammeling van Fauno en Golfa.

Wat is het trouwens opeens rustig hier.....

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 20:24

Sommige bokkers hebben prachtige profielen , echt veel werk van gemaakt , zal ooit eens poging maken om profiel te maken.
Nog een foto aan de lijn.

Afbeelding

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 20:38

Dit is echt een plaatje! Die billen! zonde van de longeerlijn idd. Het zal mooi zijn als iemand die voor je weg kan werken

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:26

joooohhh hier is ik weer eens.
wat een geweldige foto's en filmpje!! behalve dat ik mies veel plezier wens met een hoop gehos (dat is hier helaas niet meer gebruikelijk), reageer ik nog ff niet. ga zo badderen.
mag ik er ook bij op de roze wolk dames?? tja tis dan wel roze maarja kheb ook een roze boxer in de kast liggen haha. ben nog nooit zo happy geweest met een paard. bianca is vanmiddag geweest, we hebben pommel 4 er toch weer in gezet en ze heeft de kussens wat verzet. het zadel ligt nu perfect, zojuist despie ff gereden, het zit gewoon super. enne de eerste galopsprongen onder het zadel gedaan, weliswaar verkeerde galop en met een flinke aanloop. hihi hard draven kan ie dus ook. ik kijk ff naar Ilona, ik neem aan dat jij met de anda-zit de lekker vlakke zit bedoelt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:54

Er komen weer mooie foto's voorbij!

We hebben inderdaad twee sprookjes in dit topic. Wat is die Urbino machtig mooi! Maar Fifi ziet er ook weer stralend als altijd uit! :Y)

Banditto Leuk filmpje. Hij heeft mooie gangen. Rijd je vader ook op hem? Wel grappig! Je ziet wel dat je inderdaad wat gehaast aan het rijden was. Vooral bij de overgangen. Hij is ook een stuk verbeterd als je zegt dat hij voorheen erg de neiging had om zichzelf op te kroppen. Op sommige stukjes mag je van voor nog net iets weg geven. Dan kan hij echt los laten en zal hij mooi in kadans lopen. Maar het is een leuk beestje om naar te kijken hoor!

Ik moet ook nog even de filmpjes van Lobke bekijken. Youtube is geblokkeerd op m'n werk...
Maarre, Karina en Malin is goed hoor. We gaan wel een keer met z'n drieen naar Lobke! ;)

Ik was vanavond pas om 20:00 thuis... Kon de hele weg van Utrecht naar huis goed doorrijden totdat ik bij R'dam was. Was er net weer een ongeluk gebeurd... Drie rijstroken afgesloten... Grrrrrrrr
Heb driekwartier over een stukje van misschien maar twee kilometer gedaan.

Nu ga ik nog even langs stal. Moet de paarden eten geven. Morgen weer lekker met X werken.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:55

jaaaaaaaaaa allemaal welkom hoor :D

Ontzettend mooie foto's hier en leuke filmpjes :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:56

Gelukkig vindt ze het zelf ook goed, hahaha :D

Over profielen gesproken... weet iemand waar je het beste je foto's neer kunt zetten en dan in je profiel kunt uploaden zonder dat de albums gedeactiveerd worden en je geen foto's meer in je profiel hebt (zoals bij mijnalbum gebeurd..)?

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:59

Wat cool al die barokke paarden ik heb er ook 1 een andalusier ruin diego hij is 12 jaar en b springen en Kan L dressuur aleen de versnelde galop wil meneer niet terug.
Hij is echt keilief en erg leergeirig en doet altijd zo goed mogelijk zijn best :) .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 22:45

Jus: Wat een geweldig mooi paard weer :).
Frank: Fijn dat je nu eindelijk met je nieuwe zadel kan rijden :). En knap paard eerste galopsprongen onder het zadel ;).
Yenneke: Ik zet al mijn foto's in imageshack (http://www.imageshack.us) ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met verlopen of limiet bereikt (terwijl ik voorheen drie mijnalbumaccounts nodig had voor me foto's :=).

Net weer even gereden met Atlas. Nog heeel rustig aan gedaan en lekker veel gestapt ook wel wat drafwerk gedaan en een heel kort galopje linksom. In draf had ie naderhand zijn achterbeen er goed onder en liep ie sommige stukken wel netjes nageefelijk. Dus ik was allang weer gelukkig :). Hij was ook niet moe ofzo aan het eind, terwijl die gister na half uur longeren al moe was. Ben heel tevreden over hoe die het deed!!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:02

Grote kans dat ik mijn vroegere kwpn'ertje weer terug koop. Het blijkt dus (vorig jaar verkocht) dat hij sinds hij daar is vals is.. Hij gaat liggen als iemand hem gaat rijden. bijt naar mensen trapt stal bij elkaar... mensen denken dat hij heimwee heeft naar zijn oude baasje en stal.. en zijn vriendinnetje amelie... Ik ga binnenkort even op bezoek en als hij het echt niet naar zijn zin heeft koop ik hem terug. Maar ik deed hem weg omdat ik geen tijd voor m had.. ik weet niet wat ik moet

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:24

MelisFeikje Moeilijk, maar lijkt me ook heel mooi als je 'm terug kan kopen. Kijk het gewoon even aan. :j

Ik ben net terug van 't uiteten gaan. Was erg gezellig met m'n vriendinnetjes. :j Picasso helaas niet meer kunnen longeren, wel nog even lekker gepoetst en verzorgd en geknuffelt. Wél wat aan m'n tentamens geleerd (wat is het vééél) en gewoon lekker dagje gehad. Vriendlief en ik gaan zo lekker slapen, even beneden nog een wijntje drinken met paps en mams, en dan lekker naar bedje toe! :z

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:25

jus schreef:
Sommige bokkers hebben prachtige profielen , echt veel werk van gemaakt , zal ooit eens poging maken om profiel te maken.
Nog een foto aan de lijn.

Afbeelding

Wat een droompaard! Wauw, zo'n paard wil ik ook wel. :=
Ga over een halfjaartje op zoek naar 'n nieuw paardje. :j

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:27

Moeilijke keus... Maar ja gewoon lekker langs gaan en misschien kan je de knoop doorhakken als je hem ziet ;).

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 01:01

oeiiii,blij dat we een rose wolk hebben hier,heb net zó heerlijk gereden! Lijkt soms wel of een paar daagjes rust alleen maar ten goede komt!

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:40

Yenneke, bedankt voor je commentaar...klopt precies. Mijn vader rijd hem 1 keer in de week. Om de week oefenen en om de week les. Doet Dito echt heel lief.

Borderay dat heb ik ook altijd als ik hem een dag rust geeft (maar dan gaat hij overdag wel het land op in de kudde) die dag daarna loopt hij altijd als een zonnetje. Die van mij zou je zo drie dagen stil kunnen zetten no problemo. Maar overdag moet hij wel kunnen spelen met zn maatjes anders is het een bommetje.

Picasso, succes met het zoeken naar een geschikt paardje....is zo leuk om te doen

Melis, wat stoer van je dat je weer gaat kijken. En wat leuk dat je hem dan misschien gaat terug kopen. Maar mag ik vragen waarom je hem in eerste instantie ooit hebt verkocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:16

Denise: Ik wil deze zomer gaan beginnen met de lessen van de rijvereniging en dan denk ik volgend jaar januari op wedstrijd ofzo :)