Citaat:
hihi natalia: yaco is niet van sanne, ze rijdt hem tijdelijk door, anders mag ze zelf het verhaaltje uit de doeken doen toch san?
sanne: des doet ook niets liever dan naar buiten "vallen" om lekker steun te zoeken op de buitenkant van de bak. maar ach das t leuke van aanrijden, dan krijg je met van die ozo simpele situaties te maken die toch niet zo simpel zijn.
Ook mis
Ik zal het ff uitleggen.
Yaco was tot 3 dagen geleden van mij (dat weten de meeste hier wel). Ik heb hem verkocht aan Miranda, we liepen elkaar toevallig tegen het lijf en eigenlijk kwam het niet helemaal goed uit, want Miranda zit nu voor 3 wekehn in Amerika...maar ja zo gaat dat he
Yaco had ik al op de Balingehof staan voor die tijd, om zadelmak gemaakt te worden. Hij is volledig geintroduceerd in het werk aan de lange lijnen en was onder het zadel in stap en draf, toen hij daar weg ging. Soms kon hij dit al los, maar nog niet altijd, beetje concentratiegebrek.
Omdat Miranda naar Amerika moest en hem graag ietsje meer bevestigd wilde hebben, heeft ze hem naar een kennis met Lusitano's gebracht, dit is Lisa van showteam Allegria. En bij deze Lisa komt Sanne vaak over de vloer om te helpen en te leren.
Vandaar dat ze al deze prachtige foto's kan maken
Sanne, ik had al in je topick gereageerd, maar zie hier nu de foto van het dochtertje van Lisa, zij heeft de teugelvoering hier heel correct, begrensd op de buitenteugel, probeer daar ook naar te streven, je ziet ook hoe mooi de balans van dit paard dan gelijk is.