[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pipi

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:35

zasread schreef:
Ook nog een minder fijn bericht, maandag liep Vicky kreupel, aangezien ze hoefkatrol heeft, heeft daar waarschijnlijk mee te maken. Meestal gaat het snel weer over, hopelijk deze keer ook!

Zoals je misschien wel weet krijg ik van het woord hoefkatrol al de rillingen.
Maar ik hoop met heel m'n hart dat het bij jullie wel weer goed komt.
Sterkte i.i.g.

Saida> Ik denk dat je er goed aan doet om deze kans te pakken.
Het verdriet om Trijntje wordt er niet minder om,maar dat wordt het ook niet als je thuis op de bank blijft zitten.
Dit nieuwe paard kan je wel troost geven.
En geloof me;ik weet waar ik het over heb.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:38

tjee marit wat raar van je ex
maar probeer weer te gaan genieten van het leven zo een jongen is jouw niet waard

mooie serie van penniepownie ......wat een scheetje is dat toch

verder ben ik de rest weer vergeten sorryyyyyyyyyyyy

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:02

Pipi schreef:
Zoals je misschien wel weet krijg ik van het woord hoefkatrol al de rillingen.
Maar ik hoop met heel m'n hart dat het bij jullie wel weer goed komt.
Sterkte i.i.g.

Ze heeft het al een aantal jaren en op zich heeft ze er eigenlijk geen last van, als je maar geen dressuuroefeningen gaat doen, dus gewoon lekker naar buiten. Maar soms heeft ze een aantal weken een terugslag, meestal gaat dit vanzelf weer over. Dus maandag even kijken hoe ze dan loopt, we hebben haar nu voor op ijzers gezet, dan heeft ze er als het goed is minder snel last van.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:49

Bianca&Femke ik heb weer genoten van de fotosessies Haha!

Zasread: Wat leuk voor je dat je klas top is! Is toch wel belangrijk dat je goed met iedereen kan opschieten, je zit toch met ze opscheept elke dag. Wel jammer van Vicky, hopen dat het snel over is Ja

Nouvel: Wat leuk de kleuterklas! Ik heb 1 x stage gelopen op een basisschool. Dit was wel op de administratieve afdeling laat maar zeggen Knipoog Maar mocht wel eens in de klas kijken. Echt zo leuk die kleintjes. Maar wel vermoeiend al dat geschreeuw en gedoe haha Haha!

Saida: Hebben de boeren daar allemaal paarden op het land die ze zomaar even kunnen ophalen Haha! Zou me ideaal lijken dat ze zo een paardje voor je hebben om te rijden! Lachen Moet je daar ook voor betalen? Snap trouwens wel van het dubbele gevoel, maar jij gunt Trijntje ook het beste, en zij ongetwijfeld jou ook!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:55

Zasread -> Trijntje zal zeker weten heel speciaal blijven en heb ik voor altijd in mijn hart gesloten.
In de 3 maanden heb ik ontzettend veel met en van haar geleerd, en ik heb elke dag van en met haar genoten.
Dat vergeet ik echt nooit meer.........

Gefeliciteerd dat jullie hebben gewonnen met de survival!
Gaaf hoor, waterskiën!
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar het lijkt me best een keer leuk om te doen.
Het schijnt wel heel anders te gaan als in de sneeuw skiën zeggen ze.

Wat rot dat Vicky kreupel liep.
Is het dan zo dat als ze eenmaal hoefcatrol hebben dat ze daar nooit meer vanaf komen?

Pipi -> bedankt voor je lieve woorden. Pling
Ik ga het ook proberen!
Vanaf morgen staat ze op de manege en mag ik het een poosje proberen met haar.
Als het aan beide kanten bevalt dan ga ik zeker met deze merrie verder! Ja Hyper!

Prinslover -> ik heb mazzel gehad want degene die deze merrie huurde heeft haar net afgelopen weekend opgezegd.
Ik mag het eerst een poosje proberen met haar en daarna ga ik haar dan leasen/huren.
Dit deed ik ook met Trijntje.
Bij de huur zit alles in; eten, stal- en weidegang plus uitmesten, dierenartskosten, wormenkuren ed., zadel en hoofdstel.
Alleen de kosten van de hoefsmid zijn voor mijzelf.
Ik mag ook overal gebruik van maken; binnen- en buitenbak, douchecabine en solarium, en ik mag buitenritten maken.
We zitten in de verkaveling tegen een recreatiegebied aan, dus dat is leuk rijden.
Ik mag alles wat ik normaal met een eigen paard ook zou doen en ik kan komen en gaan wanneer ik maar wil.
Spullen zoals borstels, dekens, halsters die moet ik wel zelf aanschaffen, maar dat vind ik geen probleem.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:58

Wat een gweldige foto's van die bal een paar blz terug!! Ik heb er echt om gelachen!! Heerlijke actie!

En wat een boel tattoo mensen hier, ik heb vorig jaar een paardenhoofd in tribal vorm laten zetten op mijn rug en ik moet zeggen het viel me alles mee. Waren maar een paar lijntjes die wat pijn gaven maar over het algemeen is het best goed te houden en kan ik nou niet echt zeggen vn dat het zo zeer doet!!

Ik zag nog foto's van Yippy, maar waar zijn haar manen?? Waarom zijn ze zo kort? Ze ziet er wel super uit zeg, echt al volwasse aan het worden, heel mooi diertje!! En ze gaat hard met verkleuren!!

Maestro krijgt spatjes, ik haal savonds altijd hem en Cap naar binnen en hij volgt dan netjes meestal pak ik hem aan een touwtje. Maar odmat ik nu maar 1 hand heb laat ik hem los lopen. Daar neemt meneer mooi gebruik van en draait vlak bij de staldeur om terug naar de wei om hardverschuerend naar zijn hengstveulenvriendje te hinneke dat hij toch echt liever in de wei blijft bij hem dan met mams mee naar bed... hij wordt me een eigewijze...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 20:23

Ik hoop voor je dat het klikt tussen jullie Saida!

Regine: Jij ook al een tattoo Tong uitsteken Jeetje t worden er steeds meer haha Haha! Wat een duveltje is Meas zeg! Wel grappig, maar soms ook vervelend natuurlijk. Nouja, een paard met flink karakter laten we maar zeggen Clown

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:23

Regine> Heb je een foto van je tatoo?
Soms denk ik nl dat ik er ook 1 wil,maar ja,ik ben bang dat als de wet van de zwaartekracht nog meer gaat toenemen,ik straks een heel lang paardenhoofd op m'n lijf heb ROFL ROFL

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:29

HIHIHI ROFL ROFL ROFL Afgod

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:32

Pipi -> Whahahaha! Wat een humor heb jij!
Ik zie het al helemaal voor me! ROFL ROFL ROFL

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:04

saida,ik hoop dat je toch weer het paarden geluk kan vinden bij een nieuw paardje Ja

zasread ik hoop dat vicky snel weer beter is,het gaat zo goed met jullie...

en een tattoo,ja ik wil ook,en dan wel mijn ava als tattoo,maar ja,ik weet niet waar..

ik vind het op je arm zo mannelijk staan,op mijn rug zie ik er niets van...en tja,dan weet ik het niet meer..

maar ik wil die al zolang en zo graag...gaat ooit wel komen.

en regine,yippie heeft maanexeem,en had haar mannen tot op de huid toe afgeschuurd,dankzij de exeemdeken,heeft ze inmiddels alweer manen die omvallen,dus eerlijk gezegd zijn bianca en ik daar erg trots op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:11

Ik vind een tattoo boven op je voet wel mooi staan. Volgens mij doet dat wel heel veel pijn!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:30

Femke, daar dacht ik ook gelijk aan. Is het in de buurt van je enkel niks?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:34

volgens mij is het daar zeer pijnlijk...en aan de andere kant,vind ik het ook weer niet erg als andere mensen het zien zeg maar,op mijn enkel zal het niet worden ,die is echt nooit bloot...

zal uiteindelijk wel bovenarm worden denk ik...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:36

maar ja,dan nog de lef hebben daarheen te gaan.. Nagelbijten / Gniffelen Clown

maar ooit zal ie er wel komen,ik wil het al jaren... Ja

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:38

Jaa, ik heb ook gehoord dat het rondom de enkel wel zeer doet. Maarja, wie mooi wil zijn moet pijnlijden hihi:P En bovenarm is ook niks mis mee toch Haha! Als je echt graag wil komt ie er nog wel Ja

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:40

ik was eens op ene concert daar was een meisje die dezelfde tattoo had maar dan op haar schouderblad,dat was zooo mooi...

echt heb daar steeds naar staan kijken,dat WIL ik ook.. Haha!

maar op een schouderblad zie je er zelf niets van...ja in een spiegel,maar daar is toch geen lol aan...

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:53

Ik vind het grappig dat jij een tattoo op de bovenarm mannelijk vindt. *voelt zich aangesproken Haha! * Ik ben het daar uiteraard niet mee eens. Alle overwegingen die jij noemt, zijn ook door mij heen gegaan en het is uiteindelijk bovenarm geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:08

Ik bedoel dan niet je enkel maar op je wreef.
Vriendin van mij heeft een tattoo op haar bovenarm laten zetten toen haar vader was overleden. Heeft ze nu wel spijt van. Vooral toen ze ging trouwen. Een mooie jurk en dan zo'n tattoo.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:16

Het is idd wel afhankelijk van welke tattoo je laat zetten. Ik heb een vrij 'nette' (soort zonnetje); heel subtiel, zonder kleur. Dat kan prima bij een jurk. Op mijn werk heb ik altijd een kort mouwtje, zodat het net bedekt is.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 12:03

haha,ik ken veel vrouwen met tattoo''s op de bovenarm,maar blijf het op een een of andere manier mannelijk vinden(bouwvakker Tong uitsteken )

nou ja,zal dan zelf uiteindelijk ook bouwvakker style gaan ,hahahaha

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 12:42

mjah, ik vind een tattoo op sommige plaatsen wel mooi, schouderblad of enkel bv, maar idd bovenarm wordt vaak wat lomp..hoewel het heel erg aan het plaatje ligt. maar wat ik gewoon echt niet mooi vind is zo'n tribal boven je broekrand (noemen we hier altijd een kontgewei Nagelbijten / Gniffelen). zullen best veel mensen zijn die het mooi vinden maar ik vind het al snel een beetje aso uitzien Nagelbijten / Gniffelen ik denk dan hoe dat er over 50 jaar uitziet Nagelbijten / Gniffelen

Zelf ben ik meer van de piercings, ik ben zo wispelturig dat ik vast snel ben uitgekeken op een tattoo en dan zit je er toch aan vast.. een piercing doe je dan gewoon uit Haha!

Eens even een uitgebreide reactie:

Prinslover: wel fijn dat je een prettig rooster hebt! scheelt toch weer he?

[b]saida,[/b] wat een vervelend nieuws... maar wel mooie plaatjes van je dochter!

cloris, hoe is het met mooie piropo?

soeske, leuke foto van je shet in het tuig! wat is dat toch schattig he, al dat tuig op miniformaat Haha!

Moll, mooie foto's!

furia, en hoe bevalt je studie? inmiddels al een beetje begonnen? ik heb ook nog over psychologie gedacht maar op de universiteit dan, maar aangezien ik totaal niet kan rekenen en geen wiskunde in mijn pakket had hield dat ver op..

lusitano, wat een rotsituatie zo met je vriend zeg.. maar dit soort dingen hebben toch vaak wat tijd en afstand nodig voor het weer wat 'normaler' wordt.. in ieder geval veel sterkte ermee..

weekend bij fem was erg leuk, manmanman ik heb me doodgelachen met die shetlander, dat ding ploinkt aan je touwtje bij het uit de wei halen maar probeer maar eens opvoedkundig correct te zijn als je de slappe lach hebt om zijn capriolen *LOL*

Yippie heeft idd al haar manen afgeschuurd, gelukkig groeit het hard en zijn we idd blij met de inmiddels alweer bijgegroeide haartjes. Ik was zo trots op haar van t weekend, heb haar staart bijgeknipt, voor het eerst haar beentjes gewassen, alle hoefjes nog maar eens uitgekrabt en ze was weer zo braaf.. en ook het meelopen aan het touwtje ging heel braaf, alleen stilstaan is als ongedurige jonge dame nog een beetje lastig Tong uitsteken maar ze is echt onvoorstelbaar lief voor een tweejarige, ben er erg blij mee dat ze alles zo lekker makkelijk laat doen. Volgende bezoek aan fem gaat voor het eerst een zadeltje en hoofdstelletje erop, om te kijken hoe het staat Haha! Was in ieder geval weer een zeer geslaagd bezoek, zijn nog een dagje naar zee gereden en lekker uit eten geweest, dus echt even lekker vakantie gevierd.

Als het goed is komt vandaag mijn zadel binnen! Dus ik ben benieuwd. Ga vandaag iig alleen maar lekker bankhangen Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 13:14

Met mooie Piropo is het okej, ik zal dit weekende weer eens fotos maken van hem Knipoog

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 14:02

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 14:48

zal van het weekend weer eens bijlezen...

Kom net terug van de veearts, heb m'n spookje voor 3 dagen achter moeten laten...
Ze hoestte al een poosje bij vlagen en ik wilde nu gewoon weten wat er wel of niet aan de hand is...
Ze blijkt een virusinfectie in haar keel te hebben die allemaal blaasjes geeft (net als een koortslip, maar dan bovenin haar keel), die dus irrriteren als ze aan de teugel moet lopen, dat wekt dan weer hoestprikkels op...
Het is een vorm van het Rhinovirus en ze heeft het waarschijnlijk al wel even, want vanaf het voorjaar heeft ze steeds met vlagen wat gehoest en dan na een paar dagen rust was het weer over...
Toen dachten we steeds dat het kwam omdat ze zich zo druk kan maken onder het zadel als ze er echt doorheen moet lopen, dus we wilden het even aankijken.
Maar omdat het toch steeds weer terug kwam en steeds wat erger leek wel, wilde ik het nu toch goed na laten kijken...

Door de verminderde weerstand heeft ze daarbij nog een bacteriële infectie in haar luchtwegen opgelopen, dat is op kweek gezet, en daar moet ik maandag voor bellen...

We hebben haar achter gelaten op de kliniek, ze wordt daar nu 3 dagen gestoomd (met Zovirax ) voor de blaasjes in haar keel.
Dan mag ze naar huis en krijgt ze hoestpoeders en evt. medicijnen die gemaakt zijn n.a.v. de uitslag van de kweek...

We zijn dus weer even zoet... Clown

Nou ja, het is niet anders, belangrijk is dat ze snel en weer helemaal opknapt!

Baal wel een beetje boel, want ik kreeg precies vanmorgen een uitnodiging voor de Bit menles op Horse Event...