Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynkex01 schreef:Welkom Stefanie en Julia! Wat leuk, een veulen!
Vanmiddag ook even getraind. Ging best redelijk, alleen vind ze in het begin heel moeilijk om los te laten. Na een half uurtje loopt ze echt super over de rug naar mijn hand toe en kan ook goed hals strekken, maar in het begin speelt ze girafje met de kop in de lucht. Ik ben zelf van het recht richten en dan komt het wel, ook les gehad van een collega van Mireille den hoed, dus heb dan zoiets van als ze in balans is, dan geeft ze vanzelf na, maar heb het idee dat het bij haar geen balans probleem is, omdat ze het na een half uurtje wel doet maar gewoon een beetje frisheid aangezien ik haar al best goed recht kan maken en ze dan nog steeds niet los wil laten. Iemand tips? zadel is vorige week weer aangepast, tandarts is in juli geweest ze had alles al gewisseld en ze is twee keer door mijn fysiotherapeut een een keer door mn osteopaat behandeld
Stephanie_86 schreef:Wat is de stokmaat van jullie nane nakomelingen? Shiva lijkt nog zo klein met d'r 4 maanden. *aangepast*
Absolem schreef:Stephanie_86 schreef:Wat is de stokmaat van jullie nane nakomelingen? Shiva lijkt nog zo klein met d'r 4 maanden. *aangepast*
Trekt wel weer bij. Het is niet te zeggen hoe groot ze precies uitgroeien. Jelske (Julius486) was met vier maanden 1,24. Z'n moeder is 1,59 en z'n pa 1,72. Ik gok dat jelske zelf nu ergens rond de 1,63/1 65 zit. Ik moet 'm een keer meten.
En dan nog oogt ie heel compact /klein want hij heeft een hele korte rug en korte hals.
[ [url=m/K4J5lb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik verwacht dat als hij nu onverwachts nog een groeispurt krijgt hij eindigd op 1,68.
Maar goed hij is groot genoeg voor mij om netjes op te zitten en hij moet nog uitzwaren dus dan zitten mijn benen ook al minder ver onder z'n buik.
SunnyHorse schreef:Wat een heerlijk vooruit voor jouw mooie nane dame, gefeliciteerd! En welkom Stefanie.
Julya , enig idee wat je zou willen?
Absolum: ja, ruiterfitheid. Daar deed ik niet bewust of actief aan, maar nu ik de 40 gepasseerd ben en twee kinderen rijker merk ik dat het niet vanzelf gaat. Sterker nog, het gaat achteruit. Ik wil er 4 kilo af. En mijn core moet sterker. Daar waar ik “vroeger” mooi rechtop zat, zit ik steeds vaker als een aardappelzak. En moet ik meer uithoudingsvermogen creeeren.