Berdien voor mij te ver rijden helaas..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Estherr__1 schreef:Wauw mooie foto's xXutopiaXx!
Van wie heb je les? En heb je het probleem met de galop niet tijdens je proef?
Bij mij helpt het om echt goed op je binnenbeen te laten aangalopperen.
Veel mensen doen dit anders, mijn instructrice leert me om wel mn buitenbeen naar achter te doen maar echt te drijven met mn binnenbeen en niet drijven met buiten. Zelfde als wissels doet zij bij haar paard ook meer op het binnenbeen terwijl andere mensen dit meer met het buitenbeen doen.
Doe je ook vanuit stap aangalopperen? Die van mij pakt dan sneller de goede galop als vanuit draf, en dan vanuit daar ga ik dan verder werken.
Estherr__1 schreef:Balen hé, ben ook heeeeel lang bezig geweest met de galop en de mijne springt soms ook nog steeds verkeerd aan.
Heb volgende week zelf les, dan zal ik het nog even aan mn instructrice vragen dan kunnen we erna eventueel ff afspreken? Dan stuur ik je wel even een pb
pronkje_vdp schreef:Heeft iemand ervaring met het cranio sacraal laten behandelen van je paard?
Zondag wordt Pronk behandeld. Vandaag is de zadelfitter geweest om m'n zadel aan t passen. Hoop dat ik nu eindelijk uit mijn diep donker dalletje kom met rijden!
Suusenmalvin schreef:Even een egopostje.. Fem d'r been is nog steeds erg dik. Ben hele dagen op stal om te koelen en te temperaturen en me vooral veel zorgen te maken![]()
Vanmiddag komt de dierenarts even een kijkje nemen. HOpelijk kan hij all een echo maken, want ben toch wel heel benieuwd of het echt de pees is, of toch iets anders..
Cranio sacraal therapie heb ik geen ervaring mee..