Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Klinkt beter dan dit takkeweer! Alleen krijg ik dan al helemaal veel problemen met het OV....

Balen dat het castreren niet doorging. Al is het wel logisch met dit weer.
Wat word Amor knap zeg 
Pb is ontvangen.
Echt een verademing vergeleken met de vorige stal.
Nikita heeft wat last van haar rug maar zonder zadel heeft ze geen pijn dus rijden we voorlopig even zonder zadel. Ze deed flink haar best. Ze was wel erg eigenwijs maar wel goed corrigeerbaar. Heb echt heerlijk gereden. 

Heb 'n zadel van bijna €2000,-, maar rijd bijna altijd zonder hahaha
Met Jetta moet ik nu wel, want daar heb ik geen passend zadel voor 

Kan 'k eindelijk met Kevin sleeën!! 
Dus 'k moet een vreselijke routine 3 keer herhalen.... Vandaag en nu over 1 en 2 weken weer... Moet eerst zn sokken afspoelen, dan wassen met betadineshampoo, uitspoelen, met handdoek droog maken, föhnen, uitborstelen, huidschilfers eruit halen met kammetje en dan spul op zn huid smeren van kroonrand tot oksel wat die smerige beestjes dood moet maken.. En ohjaaa.. Dan moeten de borstels ook gedesinfecteerd worden en tja, doe dan de hele stal ook maar gelijk....
JEZUS!! Ben echt retelang bezig geweest en dan heeft mn pa nog geholpen, anders was 't echt niet gelukt.. Volgende week weer
Máár!!! Als dit niet werkt, moeten zn sokken eraf
En dat gaat écht niet gebeuren haha!
Maar ging echt super goed... paardje eerst gewoon aan de longe wat door de bak laten klooien, weer even alle kiertjes laten inspecteren enzo, en daarna uitgebreid gepoetst, gezadeld en gaan rijden... Eerst was ze even niet vooruit te branden, afgeleid door vanalles maar ik heb haar uiteindelijk een tik gegeven, kreeg een flinke bok terug maar daarna ging ze lopen als een gek
Lekker voorwaarts, goed naar beneden te krijgen, gecontroleerd en ontspannen want ze begon eigenlijk gelijk lekker te briesen... Daarna nog even lekker lomp hard laten galopperen, das toch wel spannend want dan gaan de oortjes er op, het hoofd omhoog en dan knalt ze er flink uit, maar daarna weer lekker op de volte gezet, afgeremd en gecontroleerd over gegaan in draf...
Heerlijk!!
Klinkt als een lekker ritje!
waarom heb je 'm dan? :p
Heb 'm gezien onder de microschoop, zoooo nasty!!
Moet nu dus 3 weken dit doen en daarna zal 'k zn sokken zo droog/schoon mogelijk moeten houden en vaak de huidschilfers eruit borstelen.. Hoop werk, maar zn sokken gaan 'r écht alleen in uiterste nood af 
Lekker je eigen gang gaan, heerlijk!!
Zei ook al tegen Tamme: had 't in de zomer gekregen haha! Mja, daar luistert ie niet naar
Ik mocht voor mijn 21ste verjaardag een groot kado uitzoeken (traditie in onze familie
) en ik wilde gaan 'dressuren' met Tamme
Vandaar mijn zadel haha! Maar 't zijn periodes hoor, soms rijd 'k weken alleen maar met mn zadel en dan weer weken alleen maar zonder
Heb ook nog 'n heel gaaf westernzadel, en soms heb 'k dus weer 'n periode dat 'k ineens veel daarmee rijd. Tis maar net hoe mn pet staat, en die van Tamme 
Maar vind 't wel een prachtig gezicht!!!
We zijn bezig de Barokke wedstrijden weer iets meer leven in te blazen en hebben nu ook een facebookpagina (http://www.facebook.com/Barokkewedstrijden)! Wil je op de hoogte blijven, 'like' ons dan! Hopelijk allemaal tot ziens op 1 vd wedstrijden