Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ja als ik dan toch op de foto moet kan ik er net zo goed even voor gaan staan

2.5 week, maand zou helemaal niet te overleven zijn 

Behalve van je schoenen dan 

En even rust is ook wel eens lekker.
), foto's van m in Belgie!!

genomen ( heb nog geen dieren genoeg 3 honden 1 kat 1konijn)
een kruikje warm gemaakt voor hem hij trilde over zijn hele lichaampje .

), ook was van de week de nummerplaat van de trailer zomaar verdwenen terwijl er niet eens mee gereden was (zal wel weer een leuk grapje geweest zijn). Toen we gisteravond even aankoppelde om alles te checken had je van achter de trailer meer het idee alsof het al kerst was, want alles knipperde in de verkeerde kleuren
. Toen nog gedoe met de verzekering en ik zag die bui al hangen; wedden dat het morgen niet door gaat? Gelukkig gaan we gewoon Sien halen. Vandaag al haar stal een beetje opgestrooid, haar naam staat al op haar stal en er hangt een liksteen in. Extra halsters, trouwen, lijnen, etc. in de auto gelegd. CD's gebrand voor de 7 uur onderweg. Kortom: ik ben er klaar voor! Duim allemaal mee dat ze zonder kleerscheuren op haar nieuwe woonplaats aan de kust aankomt, en natuurlijk staat bokt morgen bordevol foto's!
borderjay schreef:Pfff,het gaat hard hier! kan het bijna niet meer bijhouden![]()
Was nml ook druk op een ander topic over border collies....mensen zochten een border maar dan het liefst een uit "showlijnen" die niet werkt...dat doet mijn border collie hart zeerHet is juist dátgene wat een border onderscheidt van alle andere rassen,dat werkvermogen mag er niet uit gefokt worden,neem dan een labrador of golden of wat dan ook
) en die wil dolgraag werken. 1 brok energie en vliegt door alle gehoorzaamheidscursussen heen. Jagen doen we niet met hem, maar ik ben overtuigt dat als we dat wel zouden doen hij ook dat vreselijk snel en goed zou oppikken.
Waarom dan een hond die drijfvermogen hoort te hebben...
Beetje jammer!

dan heb je zeker grotere schoenen nodig! Ik ben wel jaloers op je hoor, dat je het volhoudt, na 1 keer houdt ik het altijd weer voor gezien!
Blauw is ook mijn lievelingskleur, dus Iggie zal er straks ook aan moeten geloven 

ah, is hij het helemaal vergeten! Mannen kunnen soms toch wel heel lomp zijn 

Want jawel sinds woensdag ben ik eigenaar van een prachtige lippizaner merrie!