[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:35

Prinslover, jeps, klopt hoor! Knipoog
Ik heb een kleutergroep, groep 1 en 2.

The Wiz was inderdaad gaaf, we waren ervoor gezellig wat gaan eten, dus een leuke avond!
Was alleen weer vroeg dag vanmorgen... Cool

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:44

ach ilona het valt wel mee
als ik 70 ben haal ik gewoon wat verf op voor over mijn rug hahahahahahha
en de pijn valt echt mee
heb van te voren me man even lief aangekeken en een receptje gevraagd voor een goed pijnstliller hahahaha dit hielp natuurlijk wel

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:47

whaha, volgens mij wil ik het receptje niet weten hahaha Knipoog Kan het recept iig aan niemand vragen als dat het is;)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:48

Ik kon mezelf niet meer tegenhouden en ben vandaag weer op de manege geweest......
Goh wat miste ik die paarden!
Als ik daar ben dan voel ik me top, ontspannen en valt alles van me af.
Ik heb met verschillende mensen gepraat en mijn verhaal kunnen doen.
De vrouw van de boer zei dat ik haar paard wel mag gaan doen, dat is ook een fries.
Zelf heb ik dit paard nog nooit gezien, maar volgens verschillenden schijnt het een mooie fries te zijn.
Ik wacht het nog even af, kan mezelf nog niet met een ander paard bezig zien, het voelt nog niet goed.
Maar ik ben er wel achter dat ik niet zonder kan, de laatste dagen loop ik met mijn ziel onder mijn arm.
Vrijdagavond ga ik weer naar de manege en ik zie er nu al weer naar uit.
Klinkt dat stom of niet?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:50

Hier even een snel berichtje van mij, heb het nu namelijk nogal druk met mijn niewe studie HBO Psychologie in Leiden. Vandaag ook weer, van 10 tot 15 op school, trein pakken van 15.18 en 16.30 thuis, snel wat eten en dan naar mn werk, nu weer thuis maar wil alleen even knuffelen met hond&vriendlief en dan slapen!

Het is wel een ontzettend intressante studie, echt alles is psychologie!
Fuur ging laatst stukjes slecht en stukjes echt heel goed (lekker laag&rond&over de rug+achterhand).

Ik lees wel altijd trouw mee, maar heb voorlopig dus niet de tijd om op alles te reageren!! Sorry daarvoor Knipoog

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:56

furia geeft niks meid
post je toch weer als het bij jouw een beetje rustig is

saida ik denk dat je gewoon eens moet gaan kijken bij die fries wie weet wordt het wel wat samen met jullie
en een leven zonder paarden kan ook niet he !!!!!!
dus wees blij dat je nu al kan uitzien naar vrijdag
geniet van die momenten meis Ach gut

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:03

Succes Fuur, lijkt me moeilijke studie!
Saida, klinkt niet raar hoor. als je gewend bent om er vaak heen te gaan is het toch een ommekeer.. Had ik bv. ook met Claudia, toen die weg was, keek ik toch onbewust: He, waar is ze nou, of als ik tegen Goya zeg: We gaan weer naar Claudia, oh nee, Brammetje. Hou je toch de eerste tijd hoor. Ik zou gewoon naar die fries kijken, Saida zal het je niet kwalijk nemen hoor, ze vind het denk ik wel jammer maar ze weet het wel.. Ga je nog wel eens bij haar op bezoek? Ze zal je wel missen denk ik.. Wil je absoluut geen verkeerd gevoel aanpraten hoor!!! Sterkte!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:55

Soeske -> Trijntje is gelijk diezelfde avond weggebracht met nog 2 andere friezen naar een kennis van de boer.
Die man heeft meerdere friese paarden, ook voor de handel.
Ik ben bang dat ze weer verkocht wordt, maar ik kan het niet tegenhouden aangezien ze niet van mij is.
Ik kan haar dus niet meer zien....... Huilen

Ergens kan ik de boer ook wel begrijpen.
Hij heeft nu zo'n 65 paarden en pony's rondlopen en die moeten straks allemaal gestald worden.
En bovendien; als hij elk paard moet behouden die iets mankeert dan had hij er ondertussen wel 100 rondlopen ipv 65 ben ik bang.
Die boeren denken daar altijd veel nuchterder over.

Dit was ook waar ik bang voor was als ik eenmaal de beslissing zou nemen......... Verdrietig

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 23:10

Saida: Het is echt niet raar hoor dat je naar de manege gaat. Je bent dat zo gewend, de paarden om je heen en de mensen. Toen pitufo was ingeslapen, ben ik dezelfde dag nog naar de manege gegaan. Voelde eerst heel raar, maar dat had ik toch wel gehad. Of je nu dezelfde dag gaat of een maand later, het gevoel dat ie niet meer in de stal staat blijft toch.. Verdrietig Dus ik zou gewoon naar de manege gaan als je je daar goed bij voelt Lachen En ik zou toch eens naar die fries informeren als je er klaar voor bent. Misschien word je daar ook wel dikke vriendjes mee. Trijntje heeft het nu iig lekker op het land, en als ze verkocht word zal ze alsnog een lief baasje krijgen. Wie wil nou niet zo'n schat van een paard toch?

Jasmijn: Leuk dat je het naar je zin hebt, eerste indruk is toch belangrijk! Wel een stukje met trein trouwens!

Peet: Wat ben jij erg zeg hahahaha Haha! Haha!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:17

Ik heb een tatoo van een draak, op mijn heupbot. Bedenk me nu ook dat ik daar helemaal geen foto´s van heb.... Haha! Hij is helemaal zwart met een rood oog, wat je overigens amper ziet.
Ik heb de hele boel bij elkaar gehijgd omdat het precies op mijn heupbot zit! Clown op je onderrug is het volgens mij wel goed te doen? En je kan moeilijk halverwege terugkrabbelen Tong uitsteken

Gisterenavond was echt te raar gewoon!! Hij kwam mijn spullen afleveren en heeft 8 woorden gezegd, niet eens binnen geweest (al was ik ook niet al te spraakzaam) en toen is hij weer gegaan. Het is echt vreemd. Maar niets noemenswaardigs gebeurd dus.
Ik vind het zo raar!! Als er nu iets ergs was gebeurd, maar dat is helemaal niet het geval! Zo vaag....

Gisteren wel heel erg lekker gereden! Sam begon zelf (na enig aandringen) een beetje te swingen!!!!
Held van me.... Haha!
Hij houdt zijn rug echt enorm vast, daar zit het meeste werk in. Maar het gaat helemaal goed komen!!

Ik ben niet zo´n musicalfan moet ik eerlijk zeggen. Wel een keer naar Miss Saigon geweest in NY. Maar als je daar bent moet je gewoon een keer naar Broadway natuurlijk!!
Dat vond ik overigens wel een enorm indrukwekkende voorstelling...

Zaterdag heb ik een feestje op stal, onze staleigenaar wordt 50! Volgens mij gaat het wel knallen! Vork

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:59

Ik heb een draak op mijn rug, een afbeelding van mijn hond op mijn arm en een klein paardenhoofd op mijn andere arm, die op mijn rug gaat in de loop van de tijd veranderd worden maar daar moet ik even moed en geld voor verzamelen ik vond het een erg pijnlijke plek

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:59

Lusitano raar is dat als een verhouding over is dat je mekaar dan ook echt niets meer te melden hebt, ik ben 26 jaar getrouwd geweest en heb na een scheiding van inmiddels 5 jaar nog steeds niets meer te melden aan die man en omgekeerd

_Saida_ daar is niets raars aan ik heb dat ook gehad nadat ik mijn paarden heb laten inslapen, als ik dan op mijn nieuwe paard ging rijden of wandelen voelde het haast als vreemd gaan

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:03

Saida, is inderdaad niet raar. Mijn oude paard leeft nog en toch voel ik me af en toe nog schuldig dat ik mijn tijd aan Sam besteed ipv aan hem. Hoewel hij een hemel op aarde heeft waar hij nu woont. Hij is echt gelukkig...

Ik had van hem echt wel een verhaal verwacht Cojolly. Of in ieder geval een opmerking dat hij het jammer vindt dat het zo gelopen is. Maar helemaal niets.
Het is maar beter zo. Beter nu achter dit soort dingen komen dan dat je weer een aantal jaar verder bent.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:10

Zo als ik dus na 26 jaar en 2 kinderen Haha!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:10

Ik kom ook weer eens langs. We kunnen bijna een apart clubje oprichten: barokke bokkers met tattoo... Haha!

Lusitano, kan me voorstellen dat het heel vreemd is dat hij er niets over zegt. Sterkte met verwerken.

Jee Cojolly, dat lijkt me helemaal heftig, na zoveel jaar (en 2 kids). Was het moeilijk om weer wat (alleen) op te bouwen?

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:24

Nee het was zwaar maar een bevrijding, heb alleen erg veel problemen met mijn kindren gehad, en nog

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:29

Ai, dat is niet leuk.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:38

Brammetje is een lekker ventje hoor, gleukkig niet te dik! Bij ons in de buurt staat een shet, iedere keer als ik erlangs rijd denk ik wat doen die mensen dat arme beest aan... zn buik is echt zo groot als een skippybal en hangt zowat op de grond! Echt zielig Huilen
Sterkte met het zetten van je tatoo, het is ook niet echt mijn ding maar vind sommige wel mooi bij anderen Tong uitsteken

Moll leuke foto's!

Pipi fijn dat t nog steeds goed gaat met Mynke

Marit nou ja zeg, echt vaag. Misschien maar beter ook zo, dan kan je nu verder met je leven. Maarreh waar heb jij die bal voor Sam gekocht? Ik wil er ook een voor Suev! Veel plezier zaterdag hehe dat wordt vast gezellig!

Iloon ik heb precies hetzelfde als jij hoor over tato's. Mn vriend wil er ook zo graag 1 maar ik vind het echt helemaal nix Boos!

Nouvel leuk joh zoiets wil ik ook nog wel eens een keer doen! Haha kan me voorstellen dat t weer even wennen is terug aan t werk, maar ook wel weer leuk!

saida klinkt helemaal niet stom hoor, ik zou ook helemaal mn ritme kwijt zin als ik niet meer elke dag naar mn paarden kon. Gewoon op je gevoel afgaan en idd misschien als je er klaar voor bent gewoon lekker verder met een ander paardje.

Furia die trein had ik ook altijd hehe Haha! Ik heb Engelse Taal en Letterkunde gestudeerd in Leiden maar dat zit aan de andere kant van het station, een stuk verder dan he, beetje achter het centrum. Bevalt t? Kan me voorstellen dat t nu inene wel druk is met studie plus paard en werk en vriend en hond!

Cojolly dat is zeker niet leuk Ach gut Wel beter voor jezelf dat je je nu bevrijd voelt maar voor de kinderen lijkt het me altijd erg moeilijk. Veel sterkte ermee iig.

Nou ik ga maar eens op stal kijken zo Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:46

Malin: Haha, ja mijn vriend is gelukkig ook niet zo van de tattoo's. Maar als die het écht zoo mega graag wil hebben, dan moet het maar. Gelukkig loopt hij er dan mee en niet ik Tong uitsteken

Marit: Jeetje, dat is wel ff vreemd lijkt me. Niks zeggen, is toch bijna niet voor te stellen na al die jaren relatie iemand dan niet echt terug kent op dat gebied. Gelukkig ben je vrij positief geloof ik.. Lekker veel aandacht voor Sam en een vrienden en familie Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:52

heej, ik val even snel binnen, ga straks even bijlezen, maar we (= vriendinnetje cindy en ik) zijn een paar dagen bij femke geweest en hebben weer bergen lol gehad, en leuke foto's gemaakt:

Van Yippie:
viewtopic.php?f=53&t=829053&hilit=

En van Lucky:
viewtopic.php?f=53&t=829043&hilit=

Een berichtje zou leuk zijn Haha! maar het was iig wederom een zeer geslaagd bezoek Lachen
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 06-09-07 11:59, in het totaal 6 keer bewerkt

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:55

De link van Lucky gaat naar het topic van Yippie.. Lachen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:59

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 12:02

Leuke series, Kjoetie!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:00

cojolly schreef:
_Saida_ daar is niets raars aan ik heb dat ook gehad nadat ik mijn paarden heb laten inslapen, als ik dan op mijn nieuwe paard ging rijden of wandelen voelde het haast als vreemd gaan

Ja inderdaad, zo voelt het, alsof ik vreemd ga en m'n meisje verraad.
Het paardenwereldje is een echt wel een virus waar je nimmer meer vanaf komt!

Kjoetie -> Wat een leuke fotoserie!

Ik heb vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en de boer gebeld om te vragen of die fries van zijn vrouw iets voor mij is.
Volgens hem is het een zeer mooi en goed paard en hij denkt wel dat het iets voor mij is.
Ze schijnt nog groter te zijn dan Trijntje en volgens hem heeft ze mooie gangen.
Ik mocht haar gaan proberen van hem en als het niets is of wordt dan houdt het gewoon weer op, geen probleem.
Vandaag of morgen haalt hij haar van het land naar de manege en dan belt hij me op dat ze er is.
Ik krijg weer helemaal de kriebels, maar ondertussen blijft het gevoel nog wel zoals ik hierboven al zei.
Heel dubbel allemaal, maar ik ga het gewoon proberen of het gaat tussen ons.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:27

Lusitano: De foto’s van Sam met zijn bal zijn echt briljant!!

Saida: Sterkte, echt rot wat je nu zo meemaakt! Ik hoop dat je kan genieten van het nieuwe paard, maar Trijntje zal vast altijd speciaal blijven. Koester dat Knipoog

Esmee: Welkom! Kan je een beetje goed spaans? Lijkt me wel spannend en leuk in het buitenland naar school. Maar ook best lastig, op het gebied van taal heb je toch een achterstand.

Amable: Wat een ontzettend mooie foto’s !!

Soeske: Ik ben erg benieuwd hoe de tattoo eruit komt te zien, en de foto’s van bram waren errug schattig.

Pipi: Echt lekker dat het zo goed gaat met Mynke, geeft je vast een goed gevoel dat ze alles zo makkelijk op pakt.

Furia: Ik kan me voorstellen dat je het nu druk hebt! Ik moet volgende week ook beginnen met colleges en ik ben aan de heen en terug reis in totaal al 3 uur kwijt.

Kjoetie: Ik ga zo gelijk in je topic kijken Haha!

Zo mijn introductie zit er bijna op. Gisteren en vandaag hadden we kamp en het was echt onwijs reuze gezellig. Ik heb echt een toffe klas, echt iedereen kan goed met elkaar opschieten, alleen zijn er 3 meisjes die zich een beetje afzonderen en alleen met de 5 jongens omgaan, maar voor de rest is het echt een topklas. Het voelt echt alsof we elkaar al heel lang kennen Haha!. Gisteren moesten we survivallen en wij hadden met de helft van de klas de tocht gewonnen Go jij! Go jij! van de 16 teams en als prijs mochten we vandaag waterskiën!! Pling Cool Ennuh ik kan jullie melden dat ik dat niet kan Knipoog Ik lag steeds gelijk met mijn snufferd in het water Nagelbijten / Gniffelen Gisteravond hadden we bonte avond en dat was ook echt super gezellig, leuke muziek, veel drank Bloos . Ik heb echt 2 topdagen gehad, en dan te bedenken dat ik van te voren geen zin had. Tong uitsteken Ik heb wel erg weinig geslapen Slapen

Ook nog een minder fijn bericht, maandag liep Vicky kreupel, aangezien ze hoefkatrol heeft, heeft daar waarschijnlijk mee te maken. Meestal gaat het snel weer over, hopelijk deze keer ook!