Ik heb een kleutergroep, groep 1 en 2.
The Wiz was inderdaad gaaf, we waren ervoor gezellig wat gaan eten, dus een leuke avond!
Was alleen weer vroeg dag vanmorgen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan het recept iig aan niemand vragen als dat het is;)
Dus ik zou gewoon naar de manege gaan als je je daar goed bij voelt
En ik zou toch eens naar die fries informeren als je er klaar voor bent. Misschien word je daar ook wel dikke vriendjes mee. Trijntje heeft het nu iig lekker op het land, en als ze verkocht word zal ze alsnog een lief baasje krijgen. Wie wil nou niet zo'n schat van een paard toch?
Hij is helemaal zwart met een rood oog, wat je overigens amper ziet.
op je onderrug is het volgens mij wel goed te doen? En je kan moeilijk halverwege terugkrabbelen

Ik heb Engelse Taal en Letterkunde gestudeerd in Leiden maar dat zit aan de andere kant van het station, een stuk verder dan he, beetje achter het centrum. Bevalt t? Kan me voorstellen dat t nu inene wel druk is met studie plus paard en werk en vriend en hond!
Wel beter voor jezelf dat je je nu bevrijd voelt maar voor de kinderen lijkt het me altijd erg moeilijk. Veel sterkte ermee iig.

maar het was iig wederom een zeer geslaagd bezoek
cojolly schreef:_Saida_ daar is niets raars aan ik heb dat ook gehad nadat ik mijn paarden heb laten inslapen, als ik dan op mijn nieuwe paard ging rijden of wandelen voelde het haast als vreemd gaan

. Gisteren moesten we survivallen en wij hadden met de helft van de klas de tocht gewonnen
van de 16 teams en als prijs mochten we vandaag waterskiën!!
Ennuh ik kan jullie melden dat ik dat niet kan
Ik lag steeds gelijk met mijn snufferd in het water
Gisteravond hadden we bonte avond en dat was ook echt super gezellig, leuke muziek, veel drank
. Ik heb echt 2 topdagen gehad, en dan te bedenken dat ik van te voren geen zin had.
Ik heb wel erg weinig geslapen