Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mingming schreef:Oh dat lijkt me schrikken als je teugels opeens kapot gaan! Weet je waardoor het komt??
Milky Way schrok in het begin wel snel, nu is hij best wel stoer eigenlijk. Als er iets onverwachts is schrikt hij nog wel, maar dat kan ik hem niet kwalijk nemenHij bevriest helemaal of hij rent een paar stappen weg en stopt dan snel weer.
mingming schreef:Oh dat lijkt me schrikken als je teugels opeens kapot gaan! Weet je waardoor het komt??
Milky Way schrok in het begin wel snel, nu is hij best wel stoer eigenlijk. Als er iets onverwachts is schrikt hij nog wel, maar dat kan ik hem niet kwalijk nemenHij bevriest helemaal of hij rent een paar stappen weg en stopt dan snel weer.
_Zsazsa_ schreef:@Neile, denk je dat er nog een APTO aan gaat komen in B/NL? Ik heb een merrie die ik aan wil dekken maar eigenlijk alleen als er een keuring komt anders zit ik volgend jaar een beetje in de knoop.
Maartje_M schreef:mingming schreef:Oh dat lijkt me schrikken als je teugels opeens kapot gaan! Weet je waardoor het komt??
Ik zag je voorbij komen op de insta van Daniëlle. Volgens mij is hij gewoon heel stoer